[MSI] -> wtf is die smartkey... ?!?!

Pagina: 1
Acties:

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:51

sus

is druk :+

Topicstarter
Wie weet waar dat ding voor is? Ik heb echt _totaal_ geen idee wat nou de bedoeling is van dat ding, en het staat ook niet in het boekje.

Verwijderd

Is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
bij de cd van het moederbord zit software als je die instaleerd kun je alleen als de smart key in een usb slot zit de pc opstarten. dus neem je je smartkey mee kan niemand de pc gebruiken dus is het een sleutel. Een beveiliging!
snappie?>
Op woensdag 13 februari 2002 18:20 schreef SuspiciouS het volgende:
Wie weet waar dat ding voor is? Ik heb echt _totaal_ geen idee wat nou de bedoeling is van dat ding, en het staat ook niet in het boekje.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
je kan het in je bios zo instellen, dat hij alleen opstart met die key erin :z

• sus

sus

Topicstarter
OK, duidelijk :)

TNX!!!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op woensdag 13 februari 2002 18:22 schreef Hielkej het volgende:
je kan het in je bios zo instellen, dat hij alleen opstart met die key erin :z
Jah lijkt me ook, anders kan je wel je pc opstarten omdat ie pas in het OS zou werken.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

En het was geloof ik vrij simpel te omzeilen (Shift-F7 oid). Dan startte ie gewoon door :)

BIOS wachtwoord is dan handiger. Tenzij je de "sleutel" alleen om bepaalde tijden aan je kinderen geeft. Dan kunnen ze niet de hele dag computeren. Moeten ze niet op tweakers.net komen. Dan heeft het geen zin.

Heb gelukkig een eigen computer :P

You can't have everything. Where would you put it?

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Op woensdag 13 februari 2002 21:19 schreef tweakerbee het volgende:
En het was geloof ik vrij simpel te omzeilen (Shift-F7 oid). Dan startte ie gewoon door :)

BIOS wachtwoord is dan handiger. Tenzij je de "sleutel" alleen om bepaalde tijden aan je kinderen geeft. Dan kunnen ze niet de hele dag computeren. Moeten ze niet op tweakers.net komen. Dan heeft het geen zin.

Heb gelukkig een eigen computer :P
Als je shift f7 doet dan vraagt ie om een w8 woord en als je die niet weet dan heb je een probleem

..::System Specs::..

Verwijderd

ik heb um!!!!! :D

sorry.. zat bij de KT266 Pro2RU... nog nooit gebruikt da ding.. die key dan he.. :P

• sus

sus

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 21:35 schreef Kai Tracid het volgende:
ik heb um!!!!! :D

sorry.. zat bij de KT266 Pro2RU... nog nooit gebruikt da ding.. die key dan he.. :P
Dat is idd het mobo waar hij bijzit. Ik heb hem in bestelling staan, voor in mijn nieuwe PC, maar wou ff weten wat die key nou inhoud. In de zaak waar ik werk wisten ze het ook niet...

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op woensdag 13 februari 2002 22:04 schreef SuspiciouS het volgende:

[..]

Dat is idd het mobo waar hij bijzit. Ik heb hem in bestelling staan, voor in mijn nieuwe PC, maar wou ff weten wat die key nou inhoud. In de zaak waar ik werk wisten ze het ook niet...
hummm... lekkere winkel is dat dan, als ze dat al nieteens weten.
welke zaak was dat???

[grapmodus]
vobis misschien?
[/grapmodus]

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wat gebeurt er eigenlijk als je die sleutel in een ander mobo stopt? >:)

* Harmen is nieuwsgierig. :+

Whatever.

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
hmm heb dat mobo ook...
zal nog es ff in die doos kijken...
nog geen sleutel tegengekomen

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Op woensdag 13 februari 2002 23:40 schreef tjAb82 het volgende:
hmm heb dat mobo ook...
zal nog es ff in die doos kijken...
nog geen sleutel tegengekomen
zit niet standaard bij het mobo.
het is een optie die je erbij kunt nemen (prijs is geloof ik +- €60,=.... of was het $60,=??? (zou iemand mij met zekerheid de prijs kunnen vertellen? bvd; ben wel geintresseerd naar de prijs)
naja, in elk geval; alleen een enkele verkoper doet hem er standaard/'gratis' bij... dus als je hem nog niet bent tegen gekomen heb je hem waarschijnlijk niet erbij zitten.
je kunt hem natuurlijk los kopen, maar is alleen handig als je er ook een toepassing voor heb

ps:
http://www.tweakers.net/aanbod/37130
als je nog intresse hebt en niet het volledige bedrag wil neertellen (ik ben _niet_ de verkoper, en ik ken hem ook niet)

• Maestro.mosjuh
  • Niet online

Verwijderd

Ik ben gewoon naar computerland gegaan en heb gezegt van ja vorige week zo moederbord bij jullie gekocht.
Zat er geen smartkey bij :( zegt die vent zo ow neem deze maar mee haalde die weg bij een andere doos :) goeie zaak hoor computerland.

Verwijderd

I like your style *D

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 00:08 schreef bopitje het volgende:
Ik ben gewoon naar computerland gegaan en heb gezegt van ja vorige week zo moederbord bij jullie gekocht.
Zat er geen smartkey bij :( zegt die vent zo ow neem deze maar mee haalde die weg bij een andere doos :) goeie zaak hoor computerland.
mijn plank komt ook van computerland.. ik kreeg het moederbord.. als extraatje de smartkey.. nog een MSi petje.. en alles ging in een zeer grote stevige MSI tas.. :D

wel lachen :)

Verwijderd

Das wel cool maar ja ik had hem daar niet eens gekocht maar ja ze vertrouwen de klant he :)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand die smartkey al uitgeprobeerd in een andere pc?

Whatever.

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 30-05 14:58
Op donderdag 14 februari 2002 09:54 schreef Kai Tracid het volgende:

[..]

mijn plank komt ook van computerland.. ik kreeg het moederbord.. als extraatje de smartkey.. nog een MSi petje.. en alles ging in een zeer grote stevige MSI tas.. :D

wel lachen :)
Wehe ja MSI heeft stijl.

Ik heb zelf een half jaartje geleden ff een grote casebadge-jacht gehouden. oftewel uitzoeken welke bedrijven casebadges hebben (intel,amd,msi,asus,aopen,nvidia,enzenzenz) en dan mailtje sturen van ik heb een product van u gekocht en daar zat een casebadge bij. maar nu heb ik een andere pc kast gekocht, probeerde ik de casebadge over te zetten maar is hij perongeluk gescheurd. zou ik een nieuwe kunnen bemachtigen? nah je weet wel. asus was _behoorlijk_ grof (had ik zelf nog een casebadge van die bij m'n bord zat, die badge had ik meteen van m'n pc afgerukt daarna), de meeste anderen gaven geen reactie, maar van amd, matrox, aopen enzo heb ik na een aantal weken wat ontvangen.

alleen MSI stak uit. Dat mailtje ging met ene Wu Nogwattes.. iig zo'n naam uit een Bruce Lee-achtige film zegmaar.. maargoed ik mail zo.. krijg ik een mailtje terug dat ze blij waren dat ik zo blij was met hun product (had helemaal geen MSI product maargoed) en dat ze me graag een nieuwe casebadge wilden sturen. of ik m'n adres even wilde geven. dus ik stuur mailtje terug met adres. krijg ik een mailtje terug, k was vergeten Nederland erbij te zetten. dus ik stuur weer mailtje. na TWEE(2!) dagen kreeg ik een brief in de bus, met zo'n AirExpress sticker erop (dure verzendkosten voor hun!) met daarin een casebadge! en 't was nog een zilveren hologram ding met dik plastic eroverheen ook nog! Dat vind ik pas service.. Dat ze gewoon met 't dure AirExpress (via vliegtuig dus) met superprioriteit 1 casebadge versturen naar een klant. :)

Ik heb gister een nieuw mobo besteld en een paar andere dingen. Ik kon niet kiezen tussen het ASUS nForce moederbord of die van MSI. Dit heeft toch echt de doorslag gegeven, de service.. Als ik het ASUS bordje koop en ie DOA is, en ik 'm terugstuur krijg ik 'm binnen 3 maanden waarschijnlijk nog niet terug...

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:43

4x2

lộn xộn quá

Heb al een muismat en nog wat klein spul van die gasten.
En ook een gratis (afgezien van 2 gulden verzendkosten) bios recovery.
Ik ben blij :).

leeg

Pagina: 1