Toon posts:

Notebooks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha die tweakers,

Ik zit te denken een notebook te kopen voor op het werk en thuis(multimedia). Ik zit erg te twijfelen wat goed is en niet en vind eigenlijks weinig reviews on the net.

Ik vind eigenlijks die Sony Vaio FX serie er vet geil uit zien. Maar is dat kwalitatief wat goed spul? De èèn zegt weer dat Dell of Toshiba beter is, dus ben ik wat aan het twijfelen.

Heb hier onder een selectie gemaakt van notebooks ongeveer in de zelfde prijsklasse en hebben ongeveer dezelfde specificaties

Sony Vaio FX501
Toshiba Satellite 3000 Series
Dell Inspiron 8100 (aangepast kan deze worden)

Kunnen jullie tweakers mij als tweaker een geile notebook aan adviseren? Uiterlijk boeit mij ook daarom trekt die Sony Vaio FX serie mij wel, die Toshibas met al die knopjes trekt mij niet omdat ik een laptop koop om die shit softwarematig te bedienen. Dell heb ik eigenlijks nog weinig van gezien

Wil voor Dell gaan eigenlijks maar ken ze nergens vinden in een winkel alleen maar op het web.

Rest trekken sommige B-merken mij niet zo. Andere merken zijn wel welkom.

Tnx.

Verwijderd

Search en gaan voor DELL.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Sony is een hele goede laptop, zeker hun muis is erg lekker soepel..ik mocht er mee werken een aantal weken tot ik mijn Dell toen der tijd gekregen had..Ik wou zelfs die sony hebben maar weet niet meer wat voor model het was precies(iig nieuwe model)