sygat + firewall

Pagina: 1
Acties:

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:03
ik heb een win98 server (ik weet het!! komt ooit linux op) met sygate en zonealarm. Het probleem is: ik kan in mijn netwerk omgeving de server niet browsen en wel de 2 clients. Vanaf de server kan ik geen van de clients browsen. Ligt dit aan zonealarm of aan sygate? hoe kan ik dit oplossen. (zone alarm staat internet op medium en netwerk op low qua beveiliging)

Het is geen instellingfout, ik heb alle protocollen, clients en servises geinstaleerd en alle hd's geshared.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op woensdag 13 februari 2002 17:45 schreef marsian het volgende:
Het is geen instellingfout, ik heb alle protocollen, clients en servises geinstaleerd en alle hd's geshared.
als het geen instel fout is, wat is er dan wel fout?
zitten ze allemaal op het zelfde domein/in dezelfde wergroep?
welk protocol?

• marsian
geloof me, heb al jaren een netwerk liggen, heb alles goed ingesteld. Het probleem moet in sygate of in zonealarm zitten!!

bij de weg, voordat ik deze 2 had geinstalled kon ik wel browsen!!

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Zet bestand en printer-deling eens aan in de bindingen van het tcp-protocol van je netwerkkaart.

Waarschijnlijk zie je dan wel "alles" en "iedereen".

• marsian
die staan al aan. Probeer wel een andere firewall. Sygate schijnt wel goed te zijn!

• judgem
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04-2014

judgem

Lord of Metal

Heb ik ook gehad... Volgens mij gebruiken ze een soortgelijk protocol en geeft dat conflicten.. Mijn server werd er in elk geval zo traag als de tering van...

Ik heb ZoneAlarm uiteindelijk geloosd....

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

• marsian
Heb nu sygate firewall, probleem: opgelost!

Zijn er, bij de weg, hier veel gebruikers van sygate-firewall pro 5??
Pagina: 1