Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Dit is alleen als je er geen servicepack overheen gegooid hebt. Op de site van microsoft even flink zoeken en dan kun je een patch downloaden. Na deze patch geeft win2k wel aan dat je in PIO mode zit maar dat is stiekum niet. Staat er allemaal goed uitgelegd. Had ergens een link maar die is dus sinds een opschoonactie verdwenen
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
HKEY_LOCAL_MACHINE System CurrentControlSet ControlClass{4D36E96A-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}0000
Maak een nieuwe REG_DWORD value aan genaamd EnableUDMA66 met als waarde 1.
Reboot... en Ultra DMA 66 is nu enabled
moet die waarde 1 deciamaal of heximaal zijn??Op woensdag 13 februari 2002 20:20 schreef warp het volgende:
Zoek onderstaande key ff op in je registry:
HKEY_LOCAL_MACHINE System CurrentControlSet ControlClass{4D36E96A-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}0000
Maak een nieuwe REG_DWORD value aan genaamd EnableUDMA66 met als waarde 1.
Reboot... en Ultra DMA 66 is nu enabled
De kick van Electric!
Verwijderd
wat hij standaard is, decimaal geloof ik he?Op woensdag 13 februari 2002 21:47 schreef masternewman het volgende:
[..]
moet die waarde 1 deciamaal of heximaal zijn??
Heeft iemand nog enig idee hoe ik dat kan veranderen?
hij word ook niet belemmerd door ene cdrom ofzo want die hangt niet aan de primaire ding
Verwijderd
En geloof mij hij werkt echt wel met die register setting.
suckses,
Hex.Op woensdag 13 februari 2002 21:47 schreef masternewman het volgende:
moet die waarde 1 deciamaal of heximaal zijn??
Sorry voor de late reply, ik was gisteravond na 20:30 niet meer thuis
Edit: Heb hem gelijk ff als reg file neergezet:
http://www.xs4all.nl/~warp/udma66.reg
Verwijderd
Btw gast ga je nooit meer naar school?
Wil ik graag ook weten. mijn exacte problemen staan op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/299665/1?limit=25, maar ik denk dat dit misschien mijn oplossing is.
gast zit jij soms vanaf je werk te tweaken??? in de baas zijn tijd?Op donderdag 14 februari 2002 14:34 schreef cosmosis het volgende:
Die optie die eerder word genoemd misschien met udma100 ipv udma66 in je reg?
Btw gast ga je nooit meer naar school?
vind het trouwes achterlijk dat de HD neit op ze snelst wordt gebruikt standaard dan