Tja Win98SE had nog wel es last van BSOD's nu en dan.. en ik wist nou niet of dat kwam door mijn TB900@1Ghz (hij wil niet op of over de 1.1Ghz ..jammer

) of door Win98SE. Zelfs op 1.85v (~ 1.91v Vcore) had ik af en toe nog al es last van crashes.
Maar sinds ik overgestapt ben op Win2k Pro/SP2, loopt het ERG stabiel. Geen enkele crash o.i.d gehad dus mijn systeempje is qua stabiliteit er flink op vooruit gegaan.
Ik heb XP wel even geprobeerd maar kwam er achter dat de E-Tech Beta Drivers voor mijn E-Tech TA128 128K ISDN USDB modem gewoon niet werken. (Ja ja, het is Feb 2002 en er zijn nogaltijd geen OFFICIELE drivers voor mijn ISDN modem. E-tech..

).
Dus toen maar Win2k/SP2 er weer op gezet. Lang leve Ghost.

Ik heb geen echte performance verschillen gezien in games maar goed, zo heel veel games speel ik niet.. Eigenlijk alleen Falcon 4.0, GhostRecon, CS, Civ3, IL-2 en SuddenStrike Forever. Deze lopen allemaal prima en vlotjes op mijn pctje (TB900@1Ghz, Abit KT7 (UL BIOS), 512MB Infineon @CAS2+133Mhz, ASUS V7700 GeForce2 GTS 32MB Dlx, SB Live! etc) dus ik heb echt niet te klagen.
Daarnaast werk ik veel met Photoshop en Visual Studio en dat loopt allemaal heel erg fijntjes.
Ik heb onlangs wel gezien dat er voor Billion TA128 modems (100% exact dezelfde modem als mijn E-Tech TA128) wel officiele WinXP drivers zijn maar ik heb geen zin om alles weer overnieuw te installeren.
Nee, ik ben erg te spreken over Win2k/Sp2. Een prima OS, goede hardware ondersteuning en zowel apps als games lopen snel en stabiel. Misschien dat bepaalde games een paar frames per second sneller lopen onder XP of dat XP betere ondersteuning biedt aan oude games of exotische hardware - maar voor mij voldoet Win2K/Sp2 voorlopig nog.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)