dvd werkt wél in win me en af en toe in xp?

Pagina: 1
Acties:

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03 08:09
Ik heb dus een aopen 12x dvd-rom drive. Onder win me (multi-boot) doet ie het altijd. Maar onder xp weigert ie 7 van de 10 keer de cd te lezen. Heel raar.

Iemand??

insert cd melding krijg ik dan dus. Het probleem is nu dat ik niet zeker weet dat ie kaputt is. Heeft nu denk ik nog niet zo veel zin om aanspraak op de garantie te doen.

• benedictuz
kick

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

firmware flash?
Misschien heeft je DVD speler de rare eigenschap dat de firmware niet werkt (of niet goed) onder XP maar wel onder ME (als dit al een mogenlijk heid is)

• benedictuz
Hij heeft het een aantal maanden probleemloos gedaan onder xp. Denk dat ik maar eventjes de boel los gooi. Kijken wat er gebeurd wanneer ik hem opnieuw aansluit.

• benedictuz
Okee, heb dus ff een cd-rom van mijn broer geleend. Deze werkte probleemloos onder zowel win XP als ME. Toen die A-open weer terug in de hoop dat, nadat xp hem opnieuw heeft gedetecteerd, deze het dan wél weer goed doet. Maar nog steeds hetzelfde gedoe.
Blijkt het dus gewoon aan statbar te liggen. Blijft raar want dat proggie draait al zeker een half jaar probleemloos. Go figure... |:(