Autorun op PC en Mac?

Pagina: 1
Acties:

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 22:38
Hoe kan ik ervoor zorgen dat een CD-rom automatisch m'n FLash presentatie opstart voor zowel PC en Mac?
PC = autorun.inf [autorun] open = portfolio.exe, dat lukt wel, maar hoe zorg ik ervoor dat een MAC de .hqx automatisch afspeelt?

Verwijderd

Mv W&G => NOS. Lijkt me meer iets voor NOS idd.

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 22:38
Op woensdag 13 februari 2002 15:57 schreef Boer_Frients het volgende:
Mv W&G => NOS. Lijkt me meer iets voor NOS idd.
Hmmz :)
MODJE!!! mag ik in de verhuisdoos pleazzze O+

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
[forum=13] >> [forum=23]

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Geen idee hoe dat bij een MAC werkt, let wel op dat Macs een ander bestandssysteem gebruiken voor CD's, met alleen een ISO9660 bestandssysteem kom je niet weg.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Al iets met de start-up items geprobeert?

edit:

MacOSX kan als het goed is gewoon ISO1996 (of wat dan ook) lezen. anders is er wel en programmaatje voor, weet alleen niet meer welke.Als je het moet hebben kan ik het wel ff opzoeken.

kleurbleur.nl

Verwijderd

beste kun je een hybrid cd maken...
verder zijn .hqx stuffed, dus die kun je niet afspelen... ik zal zow ff voor je nakijken hoe hij automatisch een cd afspeelt als die dr in gestopt word...

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 16:01 schreef furean het volgende:
Al iets met de start-up items geprobeert?

edit:

MacOSX kan als het goed is gewoon ISO1996 (of wat dan ook) lezen. anders is er wel en programmaatje voor, weet alleen niet meer welke.Als je het moet hebben kan ik het wel ff opzoeken.
startup items is alleen voor als de computer opstart, niet als je dr een cd in doet ...
verder kan OS X gewoon ISO cds lezen, net als MacOS 9, waarom je dit niet moet doen, is omdat je dan geen resource fork kunt branden, en die heb je, onder OS 9 althans zeker wel nodig voor programmatjes... onder OS X zou een ISO cd met programma erop wel mogelijk moeten kunnen zijn, mits deze in mach-o geschreven is.

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 21:10

CBA

een vat, een vat, een vat !

Als je met toast je cd hybdride schrijft voor pc en mac, kan je aanduiden bij de mac partitie, want je moet dan een partitie aanmaken welk bestand dat je wilt opstarten bij het openen.

Dit bestand probeert hem dan te openen bij het opstarten.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Pagina: 1