Kheb dus nu me nieuwe Antec voeding in bezit, me voltage op de 5 volt is 0.10 hoger dan me aopen voeding.
Ik zag tussen die mega bos aan kabel, ook een zwart met blauwe kabel, die moet toch een rpm waarde geven naar me bios.
Maar me epox8k7a+ heeft boven 2 aansluitingen met 3 pins voor die dingen, in de rechts boven zit me delta die ook goed uit leest, maar aan de linkerkant zit me antec, die op 0 blijf staan, kan dat goed kloppen, dat die meter geen rpm uitleest..
Ow jah, ik had deze voeding aangeschaft om me fsb is hoger te zetten omdat me 5v altijd onder de 4.75 kwam, nu blijf die altijd stabiel op 4.91 maar krijg nu hang ups bsod's en spontane reboots?
Kan het kloppen dat ik iets vergeet, of uhhh iets verkeerd heb aangesloten?
Me gewone kabel op me hd's cdroms enzo..
voeding kabel op me mobo..
special p4 kabel weggepropped..
nog een vage aansluiting, ook weggepropt..
Zijn wel veel kabel, pff proppen..
Maar wie ow wie kan me helpen..
Ik zag tussen die mega bos aan kabel, ook een zwart met blauwe kabel, die moet toch een rpm waarde geven naar me bios.
Maar me epox8k7a+ heeft boven 2 aansluitingen met 3 pins voor die dingen, in de rechts boven zit me delta die ook goed uit leest, maar aan de linkerkant zit me antec, die op 0 blijf staan, kan dat goed kloppen, dat die meter geen rpm uitleest..
Ow jah, ik had deze voeding aangeschaft om me fsb is hoger te zetten omdat me 5v altijd onder de 4.75 kwam, nu blijf die altijd stabiel op 4.91 maar krijg nu hang ups bsod's en spontane reboots?
Kan het kloppen dat ik iets vergeet, of uhhh iets verkeerd heb aangesloten?
Me gewone kabel op me hd's cdroms enzo..
voeding kabel op me mobo..
special p4 kabel weggepropped..
nog een vage aansluiting, ook weggepropt..
Zijn wel veel kabel, pff proppen..
Maar wie ow wie kan me helpen..