[php] File manager

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:54
Dit is misschien een script-request, maar probeer het toch. Ik ben opzoek naar een Filemanagers script. Graag wil ik dat ik mappen en bestanden kan uploaden (aanmaken). Tevens als ik dan naar een map ga, moet daar ook weer een lijst met bestanden worden weergegeven. Ik heb geen tijd om een heel script te maken. Weet iemand waar ik die kan downloaden? Ik heb bij hotscripts gezocht maar staat er geen die aan mijn eisen voldoet.

Verwijderd

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/File_Manipulation/File_Management/

Met een beetje zoekwerk, had je dit zelf ook kunnen vinden.

Ik zie nu dat je zelf ook bij hotscripts bent geweest. Maar er staan er genoeg die aan jouw gestelde eisen voldoen, misschien heb je niet goed gekeken :?

Voorbeeld:
WebJeff's FileManager Home - Download - Refer - Error
Description: This is a Web-based file manager that allows you to upload files, create directories and files, rename, move, copy or delete, browse directories, view and edit files. Currenly supported languages include english, deutch, italian, poland, slovak, and more.
Ik heb de eisen, die jij stelt, in het bold neergezet. ;)

• Vulpecula
Ik zeg toch dat ik op hotscript niets gevonden had dat aan mijn eisen voldoet.

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dan zijn je eisen die jij hebt gesteld (en hebt ingetikt) in je eerste post niet echt goed lijkt me he ;)

want wat er net is gepost voldoet er zo te zien wel degelijk aan :)

• Vulpecula
Op woensdag 13 februari 2002 15:27 schreef TReBLA het volgende:
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/File_Manipulation/File_Management/

Met een beetje zoekwerk, had je dit zelf ook kunnen vinden.

Ik zie nu dat je zelf ook bij hotscripts bent geweest. Maar er staan er genoeg die aan jouw gestelde eisen voldoen, misschien heb je niet goed gekeken :?

Voorbeeld:
[..]

Ik heb de eisen, die jij stelt, in het bold neergezet. ;)
Bedankt, heb ik zeker over het hoofd gezien.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Lijkt me dat dat wel is wat je zoekt en anders zul je er wat bij moeten "hacken", of op zoek naar een ander script moeten gaan.

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Sorry, maar zoals je zelf al beseft is dit niet de bedoeling. Op zich is je topic wel goed uitgelegd en geen standaard 'foute' script-request, maar we moeten consequent zijn.

Je had overigens wel even aan kunnen geven waarom de geposte hint niet aan je eisen voldoet. Behulpzaamheid mag wel wat vriendelijker worden beantwoord.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.