Toon posts:

PS2 No-Solder R-Mod (SCPH-3000xR) InkoopActie!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[img][url="http://image.lik-sang.com/images//170/rmod.jpg"]http://image.lik-sang.com/images//170/rmod.jpg[/url][/Img]

Er is nu een nieuwe methode om je PS2 om te bouwen, het is alleen mogelijk als je een V5 ps2 hebt, (3000X R) , je hoeft niks te solderen , dus de beste mod die er op dit moment te koop is, je moet wel swappen , maar de prijs van de modchip is niet hoog, als er mensen zijn die interesse hebben, hoor ik het graag, kan veel korting krijgen en scheelt in de verzendkosten!

normale prijs is 21 euro en als we 5 of meer bestellen 50% korting! :P

kijk voor meer info hier :

http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=41&products_id=1688&likref=nl110202

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Als ik niets hoef te solderen vindt ik et als tijdelijke oplossing wel handig, 10 euro om backupies te spelen is zekerz chill :D

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//170/rmod.jpg

Helaas geen import's... :'(
Can you play original imports with this? (2002-02-12)
No, this modchip is not for import games. (2002-02-12)
En nog een vraag, waar kan ik me model nummer vinden, als ik me PS2 opstart staat er SCPH-30004 in de config, maar is dit de goede manier?
Hi, I have PS2 model # SCPH-30002R and I was wondering would the PS2 no solder mod work with my australian version? (2002-02-12)
The model numbers can be SCPH-30001 R, SCPH-35001 R, SCPH-30002R, SCPH-30003 R, and so on. Whatever the model number is, it must have the Rafter the model number. (2002-02-12)

Signature?

Verwijderd

lijkt me chill, ik wil ook wel "back-ups" kunnen spelen...
Maar waar kan ik zien of ik wel de R achter mn modelnummer heb? (ik kan dus mn modelnummer niet vinden)

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 08:52

Raimond613

Simracer

Ik moest toen ik de registratiekaart van mn PS2 invulde ook een of ander serienummer opschrijven. Dat nummer staat geloof ik op de achterkant bij de aan/uit schakelaar.

iracing profile

Verwijderd

Ik heb 35004.. zal wel niet werken.... :'(

Verwijderd

kheb als het goed is de 30005 of zo, is die goed?

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op woensdag 13 februari 2002 18:49 schreef VAC het volgende:
lijkt me chill, ik wil ook wel "back-ups" kunnen spelen...
Maar waar kan ik zien of ik wel de R achter mn modelnummer heb? (ik kan dus mn modelnummer niet vinden)
ALs je je PS2 opstart zonder cd erin, dan kan je kiezen in dat menutje tussen browse en system configuration. Druk je vervolgens op driehoekje bij dat menu dan kom je bij een soort advanced options menu en kan je lezen welk model je heb, als ik me niet vergis...

Tevens ook handig om te weten als je PSX spellen speelt op je PS2 dat je daar in dat advanced menutje smoothvision kan aanzetten voor je PSX spellen... 8-)

Signature?

Verwijderd

Thx, Osdorp-Dude t werkte :):)

Ik heb dus ook een R serie, so... hoe gaan we dit doen? besteld 1 iemand alle chips, en stuurt hij ze naar iedereen en maken wij ** euro naar jouw rekening over?

Verwijderd

kheb als het goed is de 30005 of zo, is die goed?
Ik heb 35004.. zal wel niet werken....
Dat nummer boeit niet, als er maar een R op het einde staat

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 22:36 schreef VAC het volgende:
Thx, Osdorp-Dude t werkte :):)

Ik heb dus ook een R serie, so... hoe gaan we dit doen? besteld 1 iemand alle chips, en stuurt hij ze naar iedereen en maken wij ** euro naar jouw rekening over?
ik wil er zelf 1 en als jij er ook 1 wil , moeten we nog 3 mensen vinden, want dan geldt de korting ! ik bestel ze zelf op mijn naam en stuur ze vervolgens naar jullie als ik ze binnen heb, geld kunnen jullie overmaken. Achter je PS2 kun je modelnr terug vinden , ook op de doos staat ie!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 16:28 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Als ik niets hoef te solderen vindt ik et als tijdelijke oplossing wel handig, 10 euro om backupies te spelen is zekerz chill :D

[afbeelding]

Helaas geen import's... :'(
[..]

En nog een vraag, waar kan ik me model nummer vinden, als ik me PS2 opstart staat er SCPH-30004 in de config, maar is dit de goede manier?
[..]
K*T, alle spellen die ik tot nu toe van internet heb gedownload zijn USA releases, werkt dat dus niet? want als dat niet werkt , hoef ik hem dus niet :?

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op donderdag 14 februari 2002 00:16 schreef cONEction het volgende:

[..]

K*T, alle spellen die ik tot nu toe van internet heb gedownload zijn USA releases, werkt dat dus niet? want als dat niet werkt , hoef ik hem dus niet :?
Volgens de site werken imports niet, alleen backups... Maar voor 10 euro vin ik et wel ff een tijdelijke oplossing, alleen ben ik bang dat ie bij mij niet gaat werken :'(

Signature?

Verwijderd

K*T, alle spellen die ik tot nu toe van internet heb gedownload zijn USA releases, werkt dat dus niet? want als dat niet werkt , hoef ik hem dus niet
Je kan dacht ik met een progje NTSC omzetten naar PAL, kijk hier maar ff rond http://www.megagames.com/ps2/ps2.shtml

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:20

Appie

F1RST Racing

Kijk interessante zaken

Ik ben op zich wel geintresseerd, maar ben nu aan het werk. Zal vanavond eens kijken welk modelnr. ik heb.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Verwijderd

Ik heb geen R ... jammer...... :'(

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-01 15:55
Vergeet niet dat je ook hier nog een ActionReplay/Gameshark van zo'n 150 piek moet kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 februari 2002 11:50 schreef Nergunsman het volgende:
Vergeet niet dat je ook hier nog een ActionReplay/Gameshark van zo'n 150 piek moet kopen.
DVD REGION X werkt ook en is een stuk goedkoper :P

Verwijderd

Op hoeveel man zitten we nu?

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet eerst even zeker weten dat die USA releases van KALISTO wel werken, anders hoef ik zon ding natuurlijk niet.

Heeft iemand misschien meer info kunnen vinden?

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op donderdag 14 februari 2002 19:11 schreef cONEction het volgende:
Ik moet eerst even zeker weten dat die USA releases van KALISTO wel werken, anders hoef ik zon ding natuurlijk niet.

Heeft iemand misschien meer info kunnen vinden?
Ben bang van niet, hoewel Kalisto wel vaak PAL patches uitbrengt die je dan over je USA image kan gooien, maar de Final Fantasy USA release gaat dus niet werken :(

FF offtopic, maar wat gebeurt er toch steeds in die avatar van je, ik kan et niet plaatsen... |:( :P

Signature?

Verwijderd

Mensen ik heb een soort van region x d/l maar dan een andere zelf gemaakte, dus hij is NIET illegaal en is dus GEEN warez aanbod, dus als iemand m wil hebben mail me ff en dan geef ik je de link (hij staat op mn eigen server dus de link niet doorgeven aub anders ga ik gezeik krijgen)

mail:
mxclownstream@hotmail.com

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
het moet wel een officiele region x zijn. die dus kan opstarten op elke ps2 zeg maar. die word gebruikt voor het "swappen"

je stopt de originele cd erin en dan wissel je hem met de kopie.
het kan ook met de UT disc. daar moet je ook (moet /kan) je ook 2de disc erin doen.

het gaat er dus om dat als de ps2 opstart voor het eerst dat ie een officiele cd vind in de lade. en niet een kopie dus een zelfgemaakte region x zal helaas niet niet werken in dit geval

(mocht ik het fout hebben hoor ik het graag)

-

Verwijderd

da's jammer xonide . . . . moe'k weer 30 euro gaan dokke voor een region X

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 februari 2002 21:42 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Ben bang van niet, hoewel Kalisto wel vaak PAL patches uitbrengt die je dan over je USA image kan gooien, maar de Final Fantasy USA release gaat dus niet werken :(

FF offtopic, maar wat gebeurt er toch steeds in die avatar van je, ik kan et niet plaatsen... |:( :P
damn, maar hoe zit het met die neo4 en andere chipjes , die kunnen wel import lezen? maar iig is het wel een leuke tijdelijke oplossing, dus als degen die zon chip willen mij mailen op yoroutimin@hotmail.com dan ga ik ze bestellen *D

Verwijderd

mail = gestuurd :)

Verwijderd

VAC en Webby: niet nog een keer doen. Beide zijn verwijderd.

Verwijderd

WTF? waarom delete je me post GVD?!?!?!!!!

Verwijderd

Gaat het nog door, vroeg ik mij af? heb al paar dagen niks meer gehoord :(

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 07:12 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Volgens de site werken imports niet, alleen backups... Maar voor 10 euro vin ik et wel ff een tijdelijke oplossing, alleen ben ik bang dat ie bij mij niet gaat werken :'(
ja je hebt ze gedownload moet je ze nog branden dan worden het backups en dan kun je ze gewoon ze spelen als het een backup is haalt het niet uit welke regio het is
usa japans europees want als je een cd brand staat de code er niet in gebrand die staat op de modchip
das al jou gedownloade games zullen werken

en ik zal voor de origa gaan omdat deze wel import speeld
en je moet er dan even dvd region x bij hebben

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op maandag 18 februari 2002 09:18 schreef finelookingme het volgende:

[..]

ja je hebt ze gedownload moet je ze nog branden dan worden het backups en dan kun je ze gewoon ze spelen als het een backup is haalt het niet uit welke regio het is
usa japans europees want als je een cd brand staat de code er niet in gebrand die staat op de modchip
das al jou gedownloade games zullen werken

en ik zal voor de origa gaan omdat deze wel import speeld
en je moet er dan even dvd region x bij hebben
Als je mij kan vertellen waar ik die haal en voor hoeveel, maak je van mij een gelukkig man :)

Signature?

Verwijderd

dvd region x kan je bijna overal kope (mediamarkt bvb)
Pagina: 1