beveiligd printen naar OCE 3140

Pagina: 1
Acties:

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 15:06
Tw/fr/eakers

Weet iemand of het mogelijk is in W2K om bepaalde documenten naar een soort mailbox te printen op een OCE printer 3140 (zo copier is dat)

Ik bedoel dus, iemand print een ontslagbrief uit, en die printer houdt dat vast, totdat degene die geprint heeft naar de printer loopt, een code intoetst, en dan pas zijn opdracht uitprint....

Any ideas :?

Alvast bedankt eee

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Verwijderd

Ik heb het zelf nog nooit gezien, ik namelijk ook niet dat het kan.

dan zou je veel meer maatregelen moeten nemen.

De beste oplossing hiervoor is printen naar je lokale printer bij de pc (die heeft als het goed is iedereen die belangrijke dingen print)

maar misschien dat iemand anders dit wel weet

• grizzlybear
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 10:33
Dit kan wel degelijk!

Bij de printerdrivers van Oce zit een optie om een code in te stellen. Ik heb bij Oce stage gelopen en op een 3165 kon dit ook. Je moet even kijken waar het ergens in de driver zit, maar het is gewoon een instelling die je bij "properties" of "eigenschappen" kunt opgeven.

Dit heeft overigens niks met win2k te maken, maar met de oce machine en zijn drivers!

Trouwens erg leuke dingen die "printers"

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

--> HA

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 15:06
Hmmm,

Kan die optie nergens vinden van code ???

ik heb de driver van OCE gedownload nm: Oce 3133-40 PS Ver 1.0

Dat het 1.0 is, lijkt me toch wel sterk. Hebben ze bij OCE zo een goeie driver dat er niets aan veranderd moet worden ??

In ieder geval, ik zie geen optie code :(

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/