Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een nokia 5110 met software versie v05.27, kan ik deze gewoon update met een datakabel? bij de omschrijving op de site staat data en unlocken, bedoel ze met data alleen logo's etc. of ook echt software.

Datakabel Nokia 51xx/61xx F/M Bus Prijs: € 12.48

Specificaties: Geschikt voor data en unlocken. Ook geschikt voor unlocken 6210/7110
Afbeeldingslocatie: http://www.stuntprijzen.net/dknokia51xx.jpg

Heeft het eigenlijk enig voordeel zo'n update, ik bedoel ze ontwikkelen die v05.30 toch niet voor niks?

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Persoonlijk zou ik een telefoon alleen gaan updaten als je er problemen mee hebt, als dat niet zo is zou ik hem niet gaan updaten...

What the heart requires may never be understood by the mind!

Verwijderd

Topicstarter
hmmz zeggen ze ook van bios flashen, ik neem aan dat het in een telefoon op ongeveer dezelfde maneer gaat.

biosflashen raden vele ook af als er niks kapot is, maar heb daar nog nooit last mee gehad.

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:18

Ozzi

??

software updaten kan d8 ik alleen mae een flashkit

geen

Verwijderd

ja dat vraag ik me dus af, als je kijkt naar zo'n flash kabel dan zie je dit, staat ook op de site

[img]http://www.stuntprijzen.net/flasher.jpg[img]

Unlock hiermee uw Nokia 3210, 3310, 5110, 61xx, 6210, 7110, 8210 !! (zie handleiding)

Specificaties: Set bestaande uit 1 LPT flash kabel en 4 kabels voor aan de GSM. 3210 connector met 6 pinnen en rechte connector. Past perfect!

verschil is dus dat dit een LPT1 port is en die andere een COM. er zitten ook wat meer stekkertje bij maar die zijn voor andere modelen. kabeltje voor foon is volgensmij gewoon hetzelfde.(ik bedoel d'r zit maar 1 portje op zo'n ding en je hoeft hem niet open te maken om te flashen)

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-03 23:27
Op woensdag 13 februari 2002 18:07 schreef Dutchceasar het volgende:
7kabeltje voor foon is volgensmij gewoon hetzelfde.(ik bedoel d'r zit maar 1 portje op zo'n ding en je hoeft hem niet open te maken om te flashen)
Klopt, maar je toestel ermee upgraden zal moeilijker zijn,
Dit moet met speciale flash-files die voor elk
toestel uniek berekend moeten worden.

Verwijderd

uhh waarom staat het internet dan vol met dit soort filez?

5110-528.zip
5110-529.zip
5110-530.zip

toch niet om alleen naar te kijken? btw voor bijna alle telefoon vind je dit soort bestanden.

• Wisey
Op woensdag 13 februari 2002 18:13 schreef Dutchceasar het volgende:
uhh waarom staat het internet dan vol met dit soort filez?

5110-528.zip
5110-529.zip
5110-530.zip

toch niet om alleen naar te kijken? btw voor bijna alle telefoon vind je dit soort bestanden.
Omdat dit unlock flash-files zijn...

Verwijderd

oh kijk dat verklaart een hoop, maar wat voor verschillen zitten er dan in die versies?

• Wisey
Op woensdag 13 februari 2002 18:43 schreef Dutchceasar het volgende:
oh kijk dat verklaart een hoop, maar wat voor verschillen zitten er dan in die versies?
Behalve de mindere softwarebugs ed. in nieuwere versies,
zijn er ook verschillen in de simlock. Soms staat ie op
een andere plaats in de flash of is hij een klein beetje
veranderd..

Verwijderd

oh eigenlijk geen toegevoegte waarde, oke dan laat ik het lekker zo, Thnx

Verwijderd

De com-kabels, die het goedkoopst zijn zijn meetal datakabels, dus alleen voor het unlocken van oude toetsellen en logo, ringtones sturen.
De andere izjn flashkabels, die heb je nodig wanneer je nieuwere gsm's wil unlocken door hem te flashen.
Pagina: 1