Duron kan wel met 250 Watt is echter aan te raden 300 of meer te nemen. Vooral in combi met een Gf2 of hoger (
) omdat die ook nog wel eens wat stroom willen trekken.
Signature
Verwijderd
Toch maar een zwaardere voeding kopen...
Ik ken iemand met een Duron 800 / 250 watt voeding en toen het in de zomer 30 graden was viel z'n PC uit omdat de voeding oververhit werd... In de winter houdt ie het nog net...
(hangt er ook van af hoeveel fans je in je systeem hebt...)
Ik ken iemand met een Duron 800 / 250 watt voeding en toen het in de zomer 30 graden was viel z'n PC uit omdat de voeding oververhit werd... In de winter houdt ie het nog net...
(hangt er ook van af hoeveel fans je in je systeem hebt...)
Euh... Ik draai mijn systeem (zie sig) gemakkelijk op een 235 Watt voeding hoor... Dus zal die Duron 1000 zonder problemen op je 250 Watt psu draaien.
PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305
Verwijderd
ik heb een duron 700 en als ik hem wat opschroef naar 800 blijft de temp onder de 43 graden en soms kan de pc opeens op reset gaan. Nadat dit een keer was gebeurt heb eens aan de voeding gevoeld of deze warm was, ik brande bijna mijn vingers er af.
Ik raad je aan om een wat grotere koeling te kopen, vooral als je wilt gaan overklokken.
Ik raad je aan om een wat grotere koeling te kopen, vooral als je wilt gaan overklokken.
Ligt dus een beetje aan de kwaliteit van de voeding.. De ene 250W voeding heeft er absoluut geen probleem mee, en de andere wat brakkere voeding trekt het absoluut niet..
Kijk trouwens maar eens in het algemene voedingstopic (staat ergens een link in de sticky bovenin), dan zul je zien dat het vaak wel goed gaat!
Kijk trouwens maar eens in het algemene voedingstopic (staat ergens een link in de sticky bovenin), dan zul je zien dat het vaak wel goed gaat!
Daar hebben we dus een topic voor : [topic=312323]
Daar dus je vraag stellen. Voortaan gaarne de sticky topics doorlezen.
Daar dus je vraag stellen. Voortaan gaarne de sticky topics doorlezen.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()