Ik heb laatst windowsXP(prof) geinstalleerd en nu doe cs raar ik krijg allemaal super hoge pings (tot 3000). weet iemand hoe je dat kan oplossen?? mijn firewall staat uit..
QoS Packet Scheduler uitgeschakeld/uninstalled?
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Heb je de Ethernet-versie van de Alcatel voer dan de tweak uit die ook in de FAQ hier staat. Een hele hoop voordelen (zoals een gratis router) en een prima ping met CS. Als je de aanwijzingen goed volgt is er nauwelijks risico.
I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy!!
Gaat je ping door die tweak ook omlaag dan? Geldt dat voor alle omstandigheden/spellen?Op woensdag 13 februari 2002 14:52 schreef Samael het volgende:
Heb je de Ethernet-versie van de Alcatel voer dan de tweak uit die ook in de FAQ hier staat. Een hele hoop voordelen (zoals een gratis router) en een prima ping met CS. Als je de aanwijzingen goed volgt is er nauwelijks risico.
Mijn ervaring is dat mijn verbinding (in spellen) een stuk stabieler is. Of dat ook regel is weet ik niet.
Ik zei overigens niet dat je ping omlaag ging door de tweak, alleen dat hij "prima" was.
Ik zei overigens niet dat je ping omlaag ging door de tweak, alleen dat hij "prima" was.
I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy!!
Verwijderd
Grim_Viper hier zijn helaas al heel veel topics over. Wil je die selektief even doornemen en dan daar ergens de vraag erbij posten? Dank!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()