Toon posts:

Videokaart plotseling erg traag

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn videokaart is plotseling erg traag bij 3dmark2001 hij loopt tegen de 10 fps bij het eerste onderdeel (normaal veel hoger) nu doet hij in spellen wel alles nog goed
en het maakt niet uit of ik hem overclock of niet in 3dmark blijft hij erg traag hoe komt dit?
Ik heb een noname geforce 2 Mx400 64mb sdram

Verwijderd

Nieuwste drivers geinstalleerd?

Verwijderd

3dmark2001 eraf, defragmenteren de hele boel, nieuwste drivers d/l-en en installen en dan weer 3dmark2001 installeren en runnen. :P

Verwijderd

Topicstarter
ja eerst 23.11 was hij goed toen 27.10 deed hij goed toen 27.20 deed hij goed en toen 27.42 deed hij even goed.
maar in spellen is gewoon alles nog goed geen gestotter of zo!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

10 FPS? Eerste onderdeel op high is nog best wel zwaar hoor. En dat met een MX,.. misschien kan het wel.

Wat is je eindscore?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Had er eerst de gewoone 3dmark opstaan en toen was hij traag en nu me se nog steeds dus denk niet dat het daaraan ligt

Verwijderd

Topicstarter
krijgt geen kans om een eindscore te krijgen want hij loopt bij die draak in de 1fps waar dat ik normaal op high detail toch minstens 15 fps

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Op woensdag 13 februari 2002 14:50 schreef Rottweiler het volgende:
krijgt geen kans om een eindscore te krijgen want hij loopt bij die draak in de 1fps waar dat ik normaal op high detail toch minstens 15 fps
Ok, dan is er wel wat anders aan de hand,.. welk OS? Misschien net WinXP erop gezet?

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Post ff je systemspecs!

Verwijderd

Topicstarter
W2k maar sinds kort Me naast gezet maar hij werkte eventjes goed.
Mijn specs
Amd Athlon 1,4Ghz
512mb Sdram
40 Gig hd
Biostar m7kvd
via kt133a chipset
Ik probeer zo of het op me wel gaat
maar op me heb ik geen internet (is voor spellen)

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:20
doe s run en type dxdiag in

kijk s onder tab display of AGP texture acceleration enabled staat.

die stond vandaag om 1 of andere reden disabled bij mij

ik had opeens een drastische fps onder 3dmark2001 en dat kwam dus daardoor dat t uit stond, nadat ik t aandeed schoot me score met de helft weer omhoog

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Of heb je toevallig FSAA aangevinkt ? Je kan de setting van 3dMark namelijk overriden ook al test je met FSAA uit. Of je wilt het perse aanhebben natuurlijk :) Geforce Tweak programma downloaden en kijken of je iets met de settings 'verprutst' (lees als je snel aangebrand bent -> veranderd)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

blaat,.. sorry foutje van mij |:( |:(

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Op woensdag 13 februari 2002 14:56 schreef PandorasBox het volgende:
Of heb je toevallig FSAA aangevinkt ? Je kan de setting van 3dMark namelijk overriden ook al test je met FSAA uit. Of je wilt het perse aanhebben natuurlijk :) Geforce Tweak programma downloaden en kijken of je iets met de settings 'verprutst' (lees als je snel aangebrand bent -> veranderd)
En de V Sync uit *D

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 15:00 schreef DeMoN het volgende:

[..]

En de V Sync uit *D
als hij maar 11 fps haalt kan het NOOIT aan de V sync liggen

Verwijderd

Topicstarter
Turismo bedoel je Agp oppervlakte versnelling (kan anders nix vinden als het die is kan ik hem niet aanzetten want die is niet beschikbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het alweer ik weet niet wat het was maar ik geloof dat ik iets had verandert met de Agp 1x, 2x of 4x want als ik die op standaard zet (dat hij het vanzelf kiest) doet hij het wel als ik hem vast op 4x zet is het kl*te
Maar allemaal bedankt!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:20
Op woensdag 13 februari 2002 15:02 schreef Rottweiler het volgende:
Turismo bedoel je Agp oppervlakte versnelling (kan anders nix vinden als het die is kan ik hem niet aanzetten want die is niet beschikbaar.
hehe ja nou weet ik meteen hoe ms het in NL vertaal :D

draai altijd engelse versies van windows dus vandaar

hehe zelfde oplossing als ik had dus
kon Agp oppervlakte versnelling dus niet veranderen was "greyed out"
dus ik me AGP 4x naar 2x zetten en Amaai! Agp oppervlakte versnelling was weer enabled!

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Op woensdag 13 februari 2002 15:07 schreef Rottweiler het volgende:
Hij doet het alweer ik weet niet wat het was maar ik geloof dat ik iets had verandert met de Agp 1x, 2x of 4x want als ik die op standaard zet (dat hij het vanzelf kiest) doet hij het wel als ik hem vast op 4x zet is het kl*te
Maar allemaal bedankt!
Waar kun je deze aan zetten. Heb lopen zoeken, maar kan niks vinden. Ook in de bios niet. Heb voodoo3 3000 AGP.

Be Stronger Than Your Excuses

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Schop

Be Stronger Than Your Excuses

Verwijderd

bij mij staat om 1 of andere onbekende reden AGP oppervlakte versnelling uit, maar als ik em aan zet loopt windoos hopeloos muurvast |:( laat ik et uit staan dan draaien alle spellen enzo gigantish klote

Verwijderd

systeem:
AMD Athlon XP 1800+
asus A7V33 mobo
512MB DDR
TnT2 Ultra 32MB
4.3G IBM 5200 + 60G Maxtor 7200
Pagina: 1