[ Groupwise] Plugin Outlook

Pagina: 1
Acties:

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 09:43
Manmanmanmanman

Ik wordt compleet gek van die plug-in van Outlook

We maken gebruik van een GW6 (SP1) server met de Outlook 5.5 plugin OP Outlook 2000 .

- De agenda wordt niet opgeslagen op netwerk
- Soms krijg ik melding 'Net Folde Debug, SetProps returned problems'
- Outlook melding: Kan openbare gegevens over vrije/bezette tijden niet bewerken. Fout bij het uitvoeren van de bewerking .. dit gebeurd bij afsluiten van Outlook (geen rechten ergens??!!)

HelpMe :).

Verwijderd

Het werkt ook gewoon niet goed. Ik ben er zelf weken mee bezig geweest maar ook ik kreeg het niet goed aan de praat. Inmiddels zijn we al een jaar verder maar helaas.
Wij hebben maar besloten om gebruik te maken van een Exchange server met een GroupWise Gateway.(die ik toevallig vanavond aan het installeren was). Dat schijnt een heel stuk beter te werken...

Wat trouwens wel vreemd is, is dat ik een Windows Terminal Server heb draaien waarom Outlook gewoon Perfect werkt met Groupwise 5.5. Zonder plug-in! Alles werkt, agenda, proxy enz enz enz. Terwijl dit eigenlijk helemaal niet zou kunnen.

Beide partijen (Microsoft en Novell) willen gewoon niet je de Groupwise Serverkant gebruikt met de Outlook Client kant. Het zou toch vrij makkelijk zijn om de juiste API's te schrijven lijkt me.

Ik snap dat je niet veel hebt aan deze post, maar ik hoop dat je begrijpt dat je niet de enige bent! ;{