Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

waarom een slotje? [WOS]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waarom krijgt dit topic nou een slotje

[topic=410235/1/500]

het lijkt erop dat bepaalde mensen een beetje door beginnen te draaien hiero.

noem maar eens 1 zinnige reden (met name merely)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dit was idd een foutje zie ik net... Mijn excussus hier voor. Maar is wel meer een SG topic.. Hij is weer open, al hoewel de titel ook niet conform de richtlijnen zijn. Ik zal overleggen of ie WOS blijft of naar SG gaat.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 11:37 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 14:18 schreef Merely het volgende:
Dit was idd een foutje zie ik net... Mijn excussus hier voor. Maar is wel meer een SG topic.. Hij is weer open, al hoewel de titel ook niet conform de richtlijnen zijn.
omdat de vraag niet over een besturing systeem gaat, maar over een bedrijf zoals in topic titel beschreven staat.

Het gaat dus over een MCSE cursus, en dat staat voor Microsoft Certified System engineer, en heeft dus te maken met microsoft, en niet met stuffis generalis, want mensen die evt. zo'n cursus daar hebben gevolgt, zullen misschien wel rondlopen in WOS issut niet?
Op woensdag 13 februari 2002 14:19 schreef Slarioux het volgende:
Die jongen doet gewoon zijn best als modje :7
dat idee heb ik de laatste tijd ook wel eens.

Vooral het op niveau houden van het forum.

als je een niveau wil houden, moet het niveau wel eerst aanwezig zijn.

/onzin allemaal......

just my 2 €cents :)

• Han
  • Niet online

Han

Hij gaat toch naar SG. Zoals jij het zegt zouden alle spellen in SP ook naar WOS kunnen daar de de meesten onder Windows draaien.
dat idee heb ik de laatste tijd ook wel eens.
Vooral het op niveau houden van het forum.

als je een niveau wil houden, moet het niveau wel eerst aanwezig zijn.

/onzin allemaal......
Don't push it... :{

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Hoort in SG lijkt me.
Mijn idee: het gaat in principe niet over het windows OS maar over het halen van een diploma cq. volgen van een cursus en ervaringen van mensen daarover :) Dat dit over Windows gaat is bijzaak :)

Verwijderd

Topic hoort inderdaad in SG thuis i.m.h.o.

Dit gebeurt ook met soortgelijke vragen in NOS.De fora in softe goederen zijn toch echt primair bedoeld voor discussie over software (zoals de naam al doet vermoeden).
Een discussie over opleidingen past veel beter in SG thuis :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 14:25 schreef Merely het volgende:
Hij gaat toch naar SG. Zoals jij het zegt zouden alle spellen in SP ook naar WOS kunnen daar de de meesten onder Windows draaien.
[..]

Don't push it... :{
ik wil hier wel eens de discussie over aangaan.
(maar dan ook echt discuseren zonder geflame etc. )

mijn vraag:
Wat is de reden van het strenge (in mijn ogen onnodige) beleid van WOS?

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 14:30 schreef arjo_kamp het volgende:

[..]

..
mijn vraag:
Omdat het een zooitje is (geweest).

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 14:30 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Omdat het een zooitje is (geweest).
waarom mogen er geen (in jullie ogen) "makkelijke" dingen gevraagt worden?

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op woensdag 13 februari 2002 14:30 schreef arjo_kamp het volgende:

[..]

Denk je eens in: WOS met volop searchvragen, topictitels die onduidelijk zijn en user die hun topic na een half uur kicken...

Best wel een puinhoop is het dan, niet?

• OProg

OProg

Molletje

Op woensdag 13 februari 2002 14:31 schreef arjo_kamp het volgende:

[..]

Omdat "makkelijke" dingen in de search staan... Hoe maak ik een bootmeu is na 1353 keer ook een beetje irritant :{

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 14:32 schreef OProg het volgende:

[..]

Denk je eens in: WOS met volop searchvragen, topictitels die onduidelijk zijn en user die hun topic na een half uur kicken...

Best wel een puinhoop is het dan, niet?
wat niet in de search staat, weet men op GoT dan ook niet.
En ALLES staat in de KB van Microsoft.

en idd onduidelijke topictitels zijn irritant, en een half uur kicken misschien ook (alhoewel het mij niet hindert)

Verwijderd

[..]

Omdat er van onze doelgroep verwacht wordt dat enig zelfinitiatief is. Ofwel een beetje zelf zoeken. Uitproberen etc. Als je via de gebruikelijke wegen, dan nog niet tot een antwoord gekomen bent, dan kan een vraag gesteld worden op GoT.

Helaas is het zo dat het niveau in SA en WOS nou niet echt al te hoog is. We proberen dat te veranderen. :)

Verwijderd

[..]

Zelfde antwoord >:)
Maar het lijkt me beter even te wachten op Jotti en/of Buzzman en/of de bemiddelaar :)

• Han
  • Niet online

Han

[..]

Deze discussie is heeeeel vaak gevoerd. Makkelijke vragen zijn niet erg, maar om ze nou 10 keer per dag te stellen, dat gaat te ver. Bijna alle makkelijke vragen (99%) zijn te beantwoorden door de search te gebruiken.

De reden dat er in WOS veel slotjes vallen nu is heel simpel. Buzzman heeft een 3-stappen-plan geschreven voor WOS. Boven in WOS het ook duidelijk vermeld:
[topic=331522]
Als mensen dat lezen en gebruiken vallen er echt geen slotjes in WOS. En ja, er is wel niveau in WOS. Mocht jij die niet zien, twijfel dan iig niet aan het niveau van WOS...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 14:34 schreef nelske het volgende:

[..]

Omdat er van onze doelgroep verwacht wordt dat enig zelfinitiatief is. Ofwel een beetje zelf zoeken. Uitproberen etc. Als je via de gebruikelijke wegen, dan nog niet tot een antwoord gekomen bent, dan kan een vraag gesteld worden op GoT.

Helaas is het zo dat het niveau in SA en WOS nou niet echt al te hoog is. We proberen dat te veranderen. :)
denk je dat je het niveau verandert doordat alle makkelijke vragen gesloten worden?

iemand die heeft bijv. net een computer.
en die hoort van iemand dat GoT interesant is voor hem.
Zo'n iemand stelt natuurlijk domme vragen, dat hoort er bij.
ik denk dat je zo'n iemand met open armen moet ontvagnen en helpen, daar zijn we hier toch voor?
dan wordt vanzelf het niveau hoger.

Hoe zou jij het vinden als ze op elke vraag van dingen waar je geen verstand van hebt zo zouden reageren?
je gaat naar de garage en je vraagt een type nummer van een onderdeel, en ze zeggen dan "zoek maar na op internet", of "dit is onder ons niveau"

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 14:37 schreef Merely het volgende:

[..]

Deze discussie is heeeeel vaak gevoerd. Makkelijke vragen zijn niet erg, maar om ze nou 10 keer per dag te stellen, dat gaat te ver. Bijna alle makkelijke vragen (99%) zijn te beantwoorden door de search te gebruiken.

De reden dat er in WOS veel slotjes vallen nu is heel simpel. Buzzman heeft een 3-stappen-plan geschreven voor WOS. Boven in WOS het ook duidelijk vermeld:
[topic=331522]
Als mensen dat lezen en gebruiken vallen er echt geen slotjes in WOS. En ja, er is wel niveau in WOS. Mocht jij die niet zien, twijfel dan iig niet aan het niveau van WOS...
ik denk persoonlijk dat jullie een tegenstrijdig effect krijgen als je het zo doet. Maar ja, wie ben ik :)

en idd dingen die ik gesearcht heb (op GoT en KB van MS), en ik vraag ze, heb ik nog nooit een oplossing gekregen.

• OProg

OProg

Molletje

Op woensdag 13 februari 2002 14:39 schreef arjo_kamp het volgende:

[..]

denk je dat je het niveau verandert doordat alle makkelijke vragen gesloten worden?

ik denk dat je zo'n iemand met open armen moet ontvagnen en helpen, daar zijn we hier toch voor?

Hoe zou jij het vinden als ze op elke vraag van dingen waar je geen verstand van hebt zo zouden reageren?
je gaat naar de garage en je vraagt een type nummer van een onderdeel, en ze zeggen dan "zoek maar na op internet", of "dit is onder ons niveau"
Veel van die dingen zijn gewoon met google en de search te vinden. Het is hier de bedoeling dat een users ook zelf zoekt...

Het is net zoiets als dat je een kookforum hebt en iemand komt vragen wat een vork is... Die wijs je ook naar google of naar de search, omdat er in het verleden ook al mensen wilde weten wt een vork is :{

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 14:39 schreef arjo_kamp het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker :)
Even heel hard gezegd: Als je niet eens weet wat een Escape knop is o.i.d. (beetje overdreven voorbeeld :P ), dan behoor je gewoon niet tot de doelgroep van GoT. Daar hebben ze prachtige fora ala computeridee forum etc. voor.

Het is niet de bedoeling om zo de mensen aan te pakken die niet willen leren (we zijn allemaal newbie geweest). Het gaat hoofdzakelijk om de lui uitgevallen mens. Die graag snel een antwoord wil hebben op een vraag, waarin hij zelf nog niet eens wat moeite gestoken heeft. Die mensen lopen hier helaas maar al te veel rond. Dat soort dingen vallen op. Als zo iemand dan ook meerdere slotjes (en eventueel begeleidende notes) op zijn naam heeft staan, dan wordt deze erop aangesproken (als hij er zelf nog niks van geleerd heeft).
Hoe ik zou reageren? Dat is een leuke :P
Ik weet namelijk zeker dat als zoiets mij 1 (of meerdere keren) zou overkomen, dat ik me de volgende keer dat ik iets dergelijks wil vragen wel 3 keer achter mijn oren zou krabben. Een gedegen vooronderzoek zou plegen, voordat ik weer bij die garage aan zou bellen (een garage is niet echt een goed voorbeeld hierin natuurlijk ;) ).

Dat strengere beleid zorgt er dus wel degelijk voor dat het niveau omhoog gaat. Iets dat de afgelopen tijd ook al goed te merken is. Helaas is het niveau op sommige fora nu eenmaal iets lager dan op andere fora.

• Han
  • Niet online

Han

Op woensdag 13 februari 2002 14:42 schreef arjo_kamp het volgende:
ik denk persoonlijk dat jullie een tegenstrijdig effect krijgen als je het zo doet. Maar ja, wie ben ik :)
Tegenstrijdig? Nope, het betreft hier het niveau en het beleid van WOS. Dus duidelijke afspraken tussen Buzzman, Jotti en mij zijn dus van belang. Wij waken over het beleid, niveau en de inhoud op WOS.
[/quote]
en idd dingen die ik gesearcht heb (op GoT en KB van MS), en ik vraag ze, heb ik nog nooit een oplossing gekregen.
Mocht je hier de schijn mee willen wekken dat WOS een te laag niveau voor jou is, snap ik uberhaupt niet waar je je dan nog druk over maakt. Ik had in jouw geval een andere manier gezocht voor het verkrijgen van antwoorden. Veel mensen vinden wel antwoorden op vragen van niveau, maar ja, t'is ook hoe je het vraagt.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 14:46 schreef nelske het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker :)
waarom zal het niveau omhoog gaan?

wat zal de reden hiervoor zijn? als er geen makkelijke vragen gesteld worden, stijgt het niveau? dan zul je idd minder makkelijke vragen zien, maar moeilijke vragen worden dan niet opgelost, dat betekent dat het niveau van vragen hoog ligt, maar van de users niet (niet hoger als voorheen).
[..]
Even heel hard gezegd: Als je niet eens weet wat een Escape knop is o.i.d. (beetje overdreven voorbeeld :P ), dan behoor je gewoon niet tot de doelgroep van GoT. Daar hebben ze prachtige fora ala computeridee forum etc. voor.
weet ik niet, dat kan toch een beginnende tweaker zijn, issut niet?
Het is niet de bedoeling om zo de mensen aan te pakken die niet willen leren (we zijn allemaal newbie geweest). Het gaat hoofdzakelijk om de lui uitgevallen mens. Die graag snel een antwoord wil hebben op een vraag, waarin hij zelf nog niet eens wat moeite gestoken heeft. Die mensen lopen hier helaas maar al te veel rond. Dat soort dingen vallen op. Als zo iemand dan ook meerdere slotjes (en eventueel begeleidende notes) op zijn naam heeft staan, dan wordt deze erop aangesproken (als hij er zelf nog niks van geleerd heeft).
hier kan ik inkomen, maar vaak kan een vraag bijv. vaker gesteld zijn, maar toch is de vraag user specifiek, dus net iets anders als dat zovaak gevraagt is.

offtopic:
ps. heeft een user inzicht in de usernote's?
[..]
Hoe ik zou reageren? Dat is een leuke :P
Ik weet namelijk zeker dat als zoiets mij 1 (of meerdere keren) zou overkomen, dat ik me de volgende keer dat ik iets dergelijks wil vragen wel 3 keer achter mijn oren zou krabben. Een gedegen vooronderzoek zou plegen, voordat ik weer bij die garage aan zou bellen (een garage is niet echt een goed voorbeeld hierin natuurlijk ;) ).
nee, ik zou NIET meer naar die garage heen gaan (zoals als velen met mij ook denken). Iemand die geen klant vriendelijk heid heeft, zal zijn zijn klantenkring zien afnemen. Kben bang dat het hier ook gaat gebeuren als dit nog extremer gaat worden.
Dat strengere beleid zorgt er dus wel degelijk voor dat het niveau omhoog gaat. Iets dat de afgelopen tijd ook al goed te merken is. Helaas is het niveau op sommige fora nu eenmaal iets lager dan op andere fora.
zelfde als hierboven vermeld staat

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 13 februari 2002 14:33 schreef arjo_kamp het volgende:
En ALLES staat in de KB van Microsoft.
Yup, en het Robijn beertje kan echt praten :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 14:52 schreef Merely het volgende:

[..]

[..]

Tegenstrijdig? Nope, het betreft hier het niveau en het beleid van WOS. Dus duidelijke afspraken tussen Buzzman, Jotti en mij zijn dus van belang. Wij waken over het beleid, niveau en de inhoud op WOS.
[..]

maar jullie zijn er niet voor jullie zelf!! maar voor anderen! daar is juist een forum voor, voor jong en oud, beginnend en gevordert computer gebruiker, tenminste, dat is mijn idee van een forum
Mocht je hier de schijn mee willen wekken dat WOS een te laag niveau voor jou is, snap ik uberhaupt niet waar je je dan nog druk over maakt. Ik had in jouw geval een andere manier gezocht voor het verkrijgen van antwoorden. Veel mensen vinden wel antwoorden op vragen van niveau, maar ja, t'is ook hoe je het vraagt.
Zo vat jij het op, misschien is het ook wel zo, als mensen mij geen oplossing kunnen bieden voor mijn problemen, dan zal mijn niveau idd wel hoger liggen.

en ik heb dan ook andere bronnen geraadpleegt voor het oplossen van mijn probleem

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 14:56 schreef Exirion het volgende:

[..]

Yup, en het Robijn beertje kan echt praten :+
ok, bijna alles dan, ff kleine correctie, er zal vast wel iets zijn wat er niet in staat :)

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 14:55 schreef arjo_kamp het volgende:
waarom zal het niveau omhoog gaan?

wat zal de reden hiervoor zijn? als er geen makkelijke vragen gesteld worden, stijgt het niveau? dan zul je idd minder makkelijke vragen zien, maar moeilijke vragen worden dan niet opgelost, dat betekent dat het niveau van vragen hoog ligt, maar van de users niet (niet hoger als voorheen).
Ik denk dat je hier mij een beetje verkeerd begrijpt.
Elk forum heeft haar eigen groepje die-hard posters. Meestal zijn dit mensen die op een paar handen te tellen zijn. Zij zijn bijna dagelijks aanwezig in zo'n forum en hebben absoluut heel erg veel verstand van zaken. Dat zijn uiteraard de mensen die heel erg hard nodig zijn voor de kwaliteit van een forum. Zonder die mensen zal het niveau namelijk vele malen lager zijn.

De mensen die je aanpakt met het sluiten van topics, zijn dus precies die mensen die ik bedoelde met het groepje mensen dat gewoon te lui is om even te zoeken. Als iemand heel duidelijk te kennen geeft in een post dat hij al vanalles geprobeerd heeft. Een aantal zoekmogelijkheden geprobeerd heeft, maar er toch nog niet uitkomt, dan zal een dergelijk topic ook echt niet op slot gaan. Simpelweg, omdat het iemand is met de juiste mentaliteit.

De mensen met de verkeerde mentaliteit ("GoT is een makkelijke helpdesk. Ik hoef niks te doen, ik stel mijn vraag en ik krijg antwoord") zorgen ervoor dat het niveau omlaag gaat in een forum. Een bijkomend zeer nadelig effect is, dat als daar niet tegen opgetreden wordt, het die-hard groepje waar ik het net over had, hun heil ergens anders zullen gaan zoeken. Ofwel je raakt in een negatieve spiraal. Een aktief slotjes beleid, zorgt ervoor dat het niet zo ver zal komen.
weet ik niet, dat kan toch een beginnende tweaker zijn, issut niet?
Klopt. Het zit hem alleen in de mentaliteit en de manier van vragen, zoals ik al zei ;)
hier kan ik inkomen, maar vaak kan een vraag bijv. vaker gesteld zijn, maar toch is de vraag user specifiek, dus net iets anders als dat zovaak gevraagt is.
Klopt. Als de vraag op een eerder gestelde vraag lijkt, maar toch weer net wat anders is, dan is dat ook helemaal geen probleem. Zie weer het stukje vooronderzoek, mentaliteit etc..
Je zou eens moeten weten hoe vaak ik in de loop van de tijd wel niet antwoord gegeven heb op topics die wat van elkaar weghebben. Toch is bijna elk topic weer anders, doordat een topic meestal een bepaalde wending neemt. Hier is zoals gezegd ook niks mis mee :)
offtopic:
ps. heeft een user inzicht in de usernote's?
Op dit moment nog niet. Binnenkort echter wel, aangezien we ons aan moeten melden vanwege de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Zie hierover ook de topics in [forum=15].
nee, ik zou NIET meer naar die garage heen gaan (zoals als velen met mij ook denken). Iemand die geen klant vriendelijk heid heeft, zal zijn zijn klantenkring zien afnemen. Kben bang dat het hier ook gaat gebeuren als dit nog extremer gaat worden.
Ik zei ook dat een garage een slecht voorbeeld is.
Ten eerste betaal je ervoor en verwacht een garage niks van je.

Maar zie het eens zo voor je:

Je benzine is op en je belt de garage of ze je kunnen opslepen, omdat de auto niks meer doet.
Je bent je sleutel kwijt en je belt de garage op, omdat hij niet start.
Je hebt hem in z'n vrij staan en belt de garage op dat hij niet rijdt.

Op een gegeven moment zal de garage echt wel te kennen geven, dat het probleem niet zozeer bij de auto zit, maar meer bij de persoon ;)

Als mavo leerling kun je ook niet jezelf in een vwo-klas handhaven meestal. Je kan echter wel door hard te studeren, bijvoorbeeld eerst de mavo afmaken, vervolgens havo gaan doen en uiteindelijk nog vwo.
Zo kan je ook onze doelgroep zien als het ware.

Tja dat er misschien wat mensen weg zullen lopen.. So be it. Dat is namelijk niet onze doelgroep. Vergeet niet dat GoT een enorm groot forum is geworden de afgelopen 1,5 jaar. We proberen om het niveau toch enigszins op peil te houden. :)

Verwijderd

Topicstarter
Tjah, al ben ik het persoonlijk niet eens met jullie beleid, het verhaal is me nou wel een stuk duidelijker.

maar het is niet mijn forum dus let it be

• Han
  • Niet online

Han

Op woensdag 13 februari 2002 15:00 schreef arjo_kamp het volgende:
maar jullie zijn er niet voor jullie zelf!! maar voor anderen! daar is juist een forum voor, voor jong en oud, beginnend en gevordert computer gebruiker, tenminste, dat is mijn idee van een forum
Wij zijn er idd niet voor ons zelf. Sterker nog, wij doen dit vrijwillig en om het forum in goede banen te leiden. Daarvoor heb je een beleid nodig. En die wordt door ons gesteld. Gathering is voor iedereen, voor jong en oud, beginnend en gevordert. Het vreemde vind ik alleen dat je begint over het op slot gooien van makkelijke vragen. Je bent al een stapje te ver.

Op GoT staat veel informatie. Je hoeft niet te posten om van deze informatie gebruik kunnen maken. Dus als je een vraag hebt, kun je gratis het antwoord opzoeken op GoT. De spelregels voor GoT staat in de FAQ en in elke forum. Mocht je het probleem niet kunnen oplossen, post dan een vraag conform de gestelde regels...
Zo vat jij het op, misschien is het ook wel zo, als mensen mij geen oplossing kunnen bieden voor mijn problemen, dan zal mijn niveau idd wel hoger liggen.
en ik heb dan ook andere bronnen geraadpleegt voor het oplossen van mijn probleem
Ik vat het precies zo op zoals jij dat bedoeld. Helemaal gezien je antwoord. Maar hieruit kan ik opmerken dat die andere bronnen ook niet uitkomst bieden daar je je vragen op GoT post.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 15:16 schreef Merely het volgende:

[..]

[..]

Wij zijn er idd niet voor ons zelf. Sterker nog, wij doen dit vrijwillig en om het forum in goede banen te leiden. Daarvoor heb je een beleid nodig. En die wordt door ons gesteld. Gathering is voor iedereen, voor jong en oud, beginnend en gevordert. Het vreemde vind ik alleen dat je begint over het op slot gooien van makkelijke vragen. Je bent al een stapje te ver.

Op GoT staat veel informatie. Je hoeft niet te posten om van deze informatie gebruik kunnen maken. Dus als je een vraag hebt, kun je die gratis het antwoord opzoeken op GoT. De spelregels voor GoT staat in de FAQ en in elke forum. Mocht je het probleem niet kunnen oplossen, post dan een vraag conform de gestelde regels...
[..]

Ik vat het precies zo op zoals jij dat bedoeld. Helemaal gezien je antwoord. Maar hieruit kan ik opmerken dat die andere bronnen ook niet uitkomst bieden daar je je vragen op GoT post.
ik probeer het meestal nog, maar meestal heeft het geen nut.

dit is geen persoonlijke aanval op jou ofzo, en het is ook bekend dat microsoft zeer vreemde paketten maken, waar ze af en toe zelf niks van snappen. bij NT hebben ze vaak wel antwoorden op m'n vragen.

maar da's persoonlijk...

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 15:14 schreef arjo_kamp het volgende:
Tjah, al ben ik het persoonlijk niet eens met jullie beleid, het verhaal is me nou wel een stuk duidelijker.

maar het is niet mijn forum dus let it be
:)

De vraag is alleen. Kan je het wel enigszins voorstellen dat dit beleid gevoerd wordt op een forum met >40.000 registraties?

Als we er niks aan zouden doen, dan zou het namelijk een puinzooi worden. Op een klein forum is dat helemaal niet zo erg.
Als je echter een groot forum hebt met een specifieke doelgroep (de tweaker), dan zullen er toch enige eisen gesteld moeten worden (met een bijbehorend beleid).

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 15:21 schreef nelske het volgende:

[..]

:)

De vraag is alleen. Kan je het wel enigszins voorstellen dat dit beleid gevoerd wordt op een forum met >40.000 registraties?

Als we er niks aan zouden doen, dan zou het namelijk een puinzooi worden. Op een klein forum is dat helemaal niet zo erg.
Als je echter een groot forum hebt met een specifieke doelgroep (de tweaker), dan zullen er toch enige eisen gesteld moeten worden (met een bijbehorend beleid).
nee, ik kan me NIET enigszins voorstellen dat dit beleid gevoerd moet worden, maar, het is MIJN mening, en JULLIE forum, dus.....

Verwijderd

Ik vroeg ook niet om je mening te veranderen o.i.d. hoor ;)

Ik vroeg alleen of je je misschien enigszins kon verplaatsen in ons standpunt. Maar goed, meningen verschillen nog al eens ;) (gelukkig maar, want anders zou het ook maar een saaie bedoeling worden).

Laten we het erop houden, dat wij van mening zijn dat het een grote bende zou worden op GoT als wij dit beleid niet zouden volgen. Iets waar niemand bij gebaat is lijkt me zo.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 15:41 schreef nelske het volgende:
Ik vroeg ook niet om je mening te veranderen o.i.d. hoor ;)

Ik vroeg alleen of je je misschien enigszins kon verplaatsen in ons standpunt. Maar goed, meningen verschillen nog al eens ;) (gelukkig maar, want anders zou het ook maar een saaie bedoeling worden).

Laten we het erop houden, dat wij van mening zijn dat het een grote bende zou worden op GoT als wij dit beleid niet zouden volgen. Iets waar niemand bij gebaat is lijkt me zo.
ik ga dr even vandoor, weer zo'n knal saaie vergadering :Z :Z :Z

kben trouwens wel nieuwsgierig naar usernotes, heb ik al usernotes?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Deja deja deja vu. Nelske: Netjes en geduldig uitgelegd :).

Misschien toch 's tijd dat in de FAQ komt te staan
"Waarom sluiten jullie niet gewoon het hele forum, als je toch altijd moet zoeken?", want die opmerking zie ik nu wel wekelijks voorbijkomen. :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1