Lekker boeiend om dat hier te melden...
Of wil je HK access ofzo
Of wil je HK access ofzo
Verwijderd
graagOp woensdag 13 februari 2002 14:32 schreef EquiNox het volgende:
Lekker boeiend om dat hier te melden...
Of wil je HK access ofzo
Nee.Op woensdag 13 februari 2002 15:34 schreef MREn het volgende:
[..]
graag
Verwijderd
boeiend trouwens dat zo'n page down is, dat kan toch gebeuren...net als "mn msn doet het niet meer"
gewoon een kwestie van wachten en hij doet het vanzelf weer...kan me er ook niet druk om maken...anderen blijkbaar wel
gewoon een kwestie van wachten en hij doet het vanzelf weer...kan me er ook niet druk om maken...anderen blijkbaar wel
't Is een leuke manier van techpost scoren.
Verwijderd
Juist, gewoon wachtenOp woensdag 13 februari 2002 15:40 schreef MREn het volgende:
boeiend trouwens dat zo'n page down is, dat kan toch gebeuren...net als "mn msn doet het niet meer"
Ik heb even voor je gekeken maar het Forum is niet down [Planet/ADSL] dus ik weet niet wat voor een connectie je hebt ?, gewoon geduld hebben
Verwijderd
doet het ook al weer... zoals altijd met dit soort topicsOp woensdag 13 februari 2002 15:42 schreef Garfield het volgende:
[..]
Juist, gewoon wachten
Ik heb even voor je gekeken maar het Forum is niet down [Planet/ADSL] dus ik weet niet wat voor een connectie je hebt ?, gewoon geduld hebben
Verkeerde geplaatst. Bovendien gaat 't nergens over.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()