[WC] Innovatek Watercooling-Set innovaFlatFlow-O-M

Pagina: 1
Acties:

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

Topicstarter
ik las een review op tobitech.de (int engels btw) heeft er iemand ervaringen met dit setje?

Ik heb overigens geen interesse in zelf een wc-setup in elkaar te zetten. Ik wil gewoon een kant-en-klaar setje :) nee, ik wil geen koolance bak, dat gaat me weer te ver. zo lui ben ik nou ook weer niet ;)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 13:15

Skef

Ik scheer.me

is dat niet dat setje wat conrad te koop had?

voor € 279,- oid?

Want dan kan je echt beter zelf maken!

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Ja dat setje van conrad lijkt me echt 80% nix!! (al heb ik zelf niet zoveel verstand van WC)

-Ik zou liever een goed blok kopen (dangerden)
-Een goede pomp was ut misschien wel??
-En die radiator leek me ook nix!

en de het koelblok was van koper en de radiator van aluminium en dat gaat toch niet zo goed samen?

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.tobitech.de/team/norbert/images/wakue/Radi_vorn.jpg

dat lijken me toch koperen buisjes in die radiator, dus dat kan geen probleem zijn met het waterblok.

Ik weet niet of dat hetzelfde setje is van conrad. khebme de ... gezocht maar kon niks vinden daaro :( (kan ook zijn dat ik die wazige site gewoon niet goed begrijp hoor maar goed :+ )

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands