Toon posts:

DNS vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

IK wil (stiekum) thuis een webservertje draaien, en ik wil in de DNS server de domeinnaame verwijzen naar een IP adres.
Alleen bij Chello heb je dynamische IP adressen, is het nu zo dat als de server aan blijft staan je altijd dan het toegewezen IP adres hebt, of wordt dit ook wel een gewisseld, en heb je hier iets voor wat dit automatisch bijhou.
Bedankt alvast

gr.
Rene

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:49
je houd je ip zolang je online bent
maar met een uptime van een week moet je al blij zijn bij chello
dus dan kan je weer reboten en een ander ip krijgen

• corani
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10-2017

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

moet je kijken op dhs.org of dat soort sites, dan krijg je een naam, bijvoorbeeld blaat.dhs.org en die kun je met een scriptje laten verwijzen naar je IP.

Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 00:01

Metzie

Nyaano !

Je ip weizigt alleen bij een grote storing. Bij een reboot krijg IK altijd me oude ip weer terug. Natuurlijk moet je je pc nooit te lang uitzetten, anders wordt je ip wel vergeven.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

als je modem een tijd lang uit is geweest krijg je meestal een ander ip maar normaal staat hij gekoppeld met je mac adres dus behoud je hetzelfde ip.

There is no art to find the minds construction in the face

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:06
Er is ook nog www.zoneedit.com. Die hosten dns voor je, werkt perfect en kost niks. Voor die-hards is er nog canite canyon

Verwijderd

Dit soort dingen had je makkelijk zelf kunnen uitzoeken, met de search hier op GoT, of Google oid.
Het is wel de bedoeling dat je dat ook doet voordat je een topic opent.
Daarnaast is dit geen [forum=24] vraag, check de forumbeschrijving + FAQ voor info.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.