Toon posts:

Nat, iptables, h323 kernel 2.4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik h323 protocol via nat werkend krijg?
ik heb het geprobeerd via die POM methode, maar dat lukte me niet. Iemand andere ideeen voor me?
Thanx alvast

• JMW761
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 16:20
ik ben ook wel benieuwd

Heb Iptables 1.2.5, en kernel 2.4.17, maar als ik de newnat patch probeer via de iptables patch-o-matic krijg ik doodleuk de mededeling dat de patch niet werkt....dat schiet niet echt op natuurlijk, daarom heb ik de h323 patch maar niet eens geprobeerd (je hebt ze minimaal alle twee nodig namelijk)

Heb me er niet echt in verdiept moet ik zeggen (niet meer als in de INSTALL lezen :))

iemand met suggesties, ik hoor het graag.... :)

Verwijderd

Topicstarter
nog niemand die een oplossing hier voor gevonden heeft?

Verwijderd

Ola, ik ben hier nou ook al een paar uurtjes mee aan het klooien geweest. Tot dusver no luck. Ik werk met iptables 1.2.6a (de snapshot van gister) en kernel 2.4.19-rc1. Wanneer ik de patch-o-matic gebruik (ik zou geen andere methode weten trouwens) komt er bij "already applied" de "pending/0-newnat13" langsvliegen, dus dat zal wel goed zitten. Alleen als ik de h323-conntrack-nat patch probeer, blijft ie zeggen "could not find place to slot in ip_conntrack.h line" (en dat 3 keer). Zelfs als dat de enige patch is die ik probeer (door bij alle andere "no" te zeggen). Wat gaat hier fout?? Suggesties iemand :?