Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ID] voor een xtra tool voor inkoop acties...

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
misschien is het een ID om voor inkoopacties een xtra tool te maken waarmee je kan instellen tot hoelang de inkoop actie gaat duren... en als de desbetreffende data voorbij is automatisch in HTML komt te staan dat de inkoopactie gesloten is... en dat e.v.t. rond die tijd de topicstarter zijn eerste post kan aanpassen als de data wat uitloopt...

handig of niet? scheelt veel onduidelijkheid... bekijk anderz dit topic maar.. laatste pag.

[topic=361692/1/30]

iemand d8 dat ie nog kon bestellen |:(

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Vraag gewoon aan een modje of hij in de topictitel wil mededelen dat er geen nieuwe inschrijvingen meer bij kunnen :)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 13:02 schreef Cheatah het volgende:
Vraag gewoon aan een modje of hij in de topictitel wil mededelen dat er geen nieuwe inschrijvingen meer bij kunnen :)
en als er nou niemand is... of als het een beetje veel inkoop actie komen in de toekomst... een modje kan dan toch wel gek worden..

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 01:01 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

en als er nou niemand is... of als het een beetje veel inkoop actie komen in de toekomst... een modje kan dan toch wel gek worden..
Nee, de meeste zijn al gek :P En nee, ik zal geen voorbeelden geven :D

Is trouwens al regelmatig gebeurd dat een mod de betreffende draad onderbrak met een modbreak en zoveel inkoopacties zijn er nu ook weer niet :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op woensdag 13 februari 2002 13:00 schreef ReseTTim het volgende:
Misschien is het een idee om voor inkoopacties een extra tool te maken waarmee je kan instellen tot hoelang de inkoop actie gaat duren. En als de desbetreffende data voorbij is automatisch in de HTML komt te staan dat de inkoopactie gesloten is. En dat eventueel rond die tijd de topicstarter zijn eerste post kan aanpassen als de data wat uitloopt.

Handig of niet? scheelt veel onduidelijkheid, bekijk anders dit topic maar (laatste pagina).

[topic=361692/1/30]

Iemand dacht dat hij nog kon bestellen |:(.
Denk dat je inderdaad veel beter de moderator kan vragen van het desbetreffende forum of hij de topic/posts wil aanpassen, zo blijft er wel een stuk meer controle op :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op donderdag 14 februari 2002 08:22 schreef Kees het volgende:

[..]

Denk dat je inderdaad veel beter de moderator kan vragen van het desbetreffende forum of hij de topic/posts wil aanpassen, zo blijft er wel een stuk meer controle op :)
sorry dat ik er geen spellings checker overheen gooi..

Pagina: 1