onbekende crashes

Pagina: 1
Acties:

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023
ik denk niet dat het aan software ligt.
we hebben hier op het werk allemaal p2 machines met 256 mb ram.
Er zitten nvidia riva tnt2 kaarten in en creative audiopci(es1371, es1373) soundkaarten.
Er word windows 2000 op gedraaid.

Nou is het probleem dat bij photoshop en flash de machines meteen hangen. het wil ook wel eens gebeuren bij het bekijken van filmfragmenten op internet etc.

Heeft iemand enig idee waar ik het probleem zou kunnen zoeken en hoe ik dit zou kunnen oplossen?

:: Game Over ::

Verwijderd

heb je dit probleem direct na het opstarten van de pc, of als hij al een paar uur heeft gedraait?

Probeer je vga kaart eens op een ander IRQ te zetten.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Hmmm, zijn alle machines hetzelfde, of niet? Zo ja, hebben alle machines dat of niet. Als alle machines het hebben, zou ik maar eens gaan kijken voor updates van windows, photoshop, videokaartdrivers, bios van je mobo ofzo.

De zekerste manier om dit uit te zoeken is je computer zo kaal mogelijk installeren, en dan photoshop erop en kijken hoe het dan gaat, gaat het goed dan wat hardware erbij doen, en kijken wanneer er dan een fout optreedt.

Kun je niet in de eventmanager van win2k kijken wat ie meldt bij die crashes?

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023
ik heb een keer een machine geinstalleerd helemaal opnieuw (wel nog met alle hardware erin) en zodra ik in photoshop een berwerking uitvoerde hing hij ... meteen een hang ... in de logboeken staan alleen wat van die hex getallen over de crash meer niet ... ik ga eerst eens proberen de laatste drivers voor de videokaarten te installeren iig ...

:: Game Over ::

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Direct X?