Ik wil onder WIN2000 graag ouwe dosspellen zoals Dune II spelen.
Ik krijg het geluid echter niet aan de gang. Hoe los ik dit op?
Ik krijg het geluid echter niet aan de gang. Hoe los ik dit op?
Verwijderd
moet ie wel geen ntfs hebben anders ken ie zijn spellen ook nog eens op diskette gaan pleurenOp woensdag 13 februari 2002 13:50 schreef PsyFlux het volgende:
krijg je de spellen uberhaupt wel aan de gang aangezien win2k geen echte ms-dos meer heeft? Bij mij gaan ze met die emulator altijd kankeren over conventioneel geheugen...
Ik denk dat je gewoon het beste een mooie bootdiskette/cd-rom met win98 kunt maken waarop je de drivers voor soundblaster pro emulatie op gooit.
Meneer 1000 has spoken......
Verwijderd
nee. daarom wordt win2000 ook niet opgestart als je BOOT vanaf een flop.Op vrijdag 15 februari 2002 11:04 schreef Dusmja het volgende:
Gaat een WIN98 bootdisk wel werken op WIN2000?
Verwijderd
Dit is een goeie, omdat je onder welke nt variant je geen hardware direct aan mag spreken. Gaat allemaal via je HAL met als uitzondering je videokaart.Op vrijdag 15 februari 2002 13:59 schreef josuf het volgende:
Draai onder win2k VDMSound. Dit is een emulator voor alle geluidkaarten met midi, wave, joystick en cd-rom support. Werkt bij mij onder Win2k SP2 als een zonnetje: ik kan weer zoveel tie-fighteren als ik wil
http://sourceforge.net/projects/vdmsound/
Meh ...
Meh ...
Verwijderd
PIII 800@804 Mhz