Ik heb een keer ergens gelezen dat er een Epox (dacht ik) socket A mobo is waarbij je je voltage hoger kan instellen dan die 1.850V. Bestaat deze? en welke oc-mogelijkheden zitten daar dan nog meer op, want na mijn mislukte Vmod avontuurtje, heb ik geen zin om mijn andere mobo ook te verneuken, ookal zie ik geen andere mogelijkheid als dit mobo-tje niet bestaat
Ik heb ook weleens van dat mobo gehoord, ap versteeg heeft er volgens mij zo eentje.
Waarom vraag je niet aan een gotter of hij de vmod wil doen, Dabit heeft mijne gedaan en Rick2001 doet dit ook weleens voor anderen.
Suc6 ermee verder
Waarom vraag je niet aan een gotter of hij de vmod wil doen, Dabit heeft mijne gedaan en Rick2001 doet dit ook weleens voor anderen.
Suc6 ermee verder
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
naah, ik wil het zelf doen, het kan prima goed gaan als je een goeie beschrijving hebt, en iemand moet het al een keer als eerste gedaan hebben natuurlijk, maar dat was bij mij het probleem, verkeerde pinnetjeOp woensdag 13 februari 2002 12:50 schreef TD-DMZ het volgende:
Ik heb ook weleens van dat mobo gehoord, ap versteeg heeft er volgens mij zo eentje.
Suc6 ermee verder
dus ik ga zowieso wel ff op zoek naar Vmod voor mijn andere mobo, maar ik wil toch kijken of ik dat bord met aan te passen Vcore niet ergens te koop is, lijkt me wel kickuh oc-en als je je voltage naar 3V kan zetten oid, want ik snap nu ook niet wat mensen aan waterkoeling hebben, mijn duron 700@977 werd 59C, dus geen reden tot waterkoeling oid, en hoger kwam ie niet zonder Vmod.
Dus hebben al die waterkoelers aangepaste voltages of kicken die gewoon op 30C
ik zou niet tevreden zijn met 59C maargoed.Op woensdag 13 februari 2002 13:22 schreef K-Mile het volgende:
[..]
naah, ik wil het zelf doen, het kan prima goed gaan als je een goeie beschrijving hebt, en iemand moet het al een keer als eerste gedaan hebben natuurlijk, maar dat was bij mij het probleem, verkeerde pinnetje
dus ik ga zowieso wel ff op zoek naar Vmod voor mijn andere mobo, maar ik wil toch kijken of ik dat bord met aan te passen Vcore niet ergens te koop is, lijkt me wel kickuh oc-en als je je voltage naar 3V kan zetten oid, want ik snap nu ook niet wat mensen aan waterkoeling hebben, mijn duron 700@977 werd 59C, dus geen reden tot waterkoeling oid, en hoger kwam ie niet zonder Vmod.
Dus hebben al die waterkoelers aangepaste voltages of kicken die gewoon op 30C?
er waren een tijdje geleden verhalen dat abit met "abit manufactered" (ofziets) mobo's zou komen en die haddan allerlij speciale tweak instellingen, waaronder een Vcore hoger dan 1.85v.
hellaas is daar toen (door mij iig) nooit meer iets van vernomen...
ach, voor 59C ga ik (nog) geen waterkoeling kopen/maken... misschien wel als ik het geld had en voor de hobby, dat ben ik ook zeker wel van plan ooit, maar nu is het nog niet nodig (en het kan wel koeler, maar dat maakt zo'n herrieOp woensdag 13 februari 2002 13:28 schreef lange het volgende:
[..]
ik zou niet tevreden zijn met 59C maargoed.
er waren een tijdje geleden verhalen dat abit met "abit manufactered" (ofziets) mobo's zou komen en die haddan allerlij speciale tweak instellingen, waaronder een Vcore hoger dan 1.85v.
hellaas is daar toen (door mij iig) nooit meer iets van vernomen...
ontopic: ja, Abit zou ook best kunnen, ik dacht dat het een van die twee was, epox of abit... ik ga ff website uitchekcen of die bestaan...
Aha, dan is het dus een kwestie van een goed schema opzoeken.Op woensdag 13 februari 2002 13:22 schreef K-Mile het volgende:
[..]
naah, ik wil het zelf doen, het kan prima goed gaan als je een goeie beschrijving hebt, en iemand moet het al een keer als eerste gedaan hebben natuurlijk, maar dat was bij mij het probleem, verkeerde pinnetje
Hmmmmm, 3 volt. Dan blaas je dus gelijk alles op..... Ook al koel je je cpu naar -20.dus ik ga zowieso wel ff op zoek naar Vmod voor mijn andere mobo, maar ik wil toch kijken of ik dat bord met aan te passen Vcore niet ergens te koop is, lijkt me wel kickuh oc-en als je je voltage naar 3V kan zetten oid, want ik snap nu ook niet wat mensen aan waterkoeling hebben, mijn duron 700@977 werd 59C, dus geen reden tot waterkoeling oid, en hoger kwam ie niet zonder Vmod.
Dus hebben al die waterkoelers aangepaste voltages of kicken die gewoon op 30C?
En verder, jou cpu kan wel verder. Gooi hem maar eens onder een water/peltier setup met hetzelfde voltage, wedden dat je er nog minimaal 50Mhz meer uithaalt. Met voltmod kom je dan misschien wel tot 1100 ofzo.
Ik kick niet op 30 graden, maar heb wel waterkoeling. Ten eerste om mijn cpu zo ver mogelijk over te klokken en ten 2e omdat ik het leuk vond om zoiets in elkaar te zetten.
Zonder waterkoeling kwam ik tot 1710 Mhz. Met waterkoeling tot 1780 en na de voltage mod tot 1850. Dit zijn snelheden waarop ik in windows ben gekomen en de tijd heb gehad om minimaal 1 WCPUID screenie te maken.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Pagina: 1