Misschien ADSL modem (alcatel) kapot?

Pagina: 1
Acties:

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Na mijn vorige topic (waarin ik een oproep deed voor oudere software) bedacht ik mij het volgende.

Elke keer als ik onder Windows 2000 Server, met het modem gewoon in zijn VPN-toestand, een verbinding legde (en deze deelde), begon windows na enkele minuten dat windows 'geen verbinding met het Mxstream netwerk' had. Kan dit betekenen dat het modem rot is? Of zal ik toch die oudere software er in gooien? In getweakte vorm is er, zoals te lezen is in dit topic, ook niet mee te werken. Terugtweaken heb ik ook al gedaan.

Iemand ideeen?

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

terugtweaken en dan 0800 mxstream bellen? Ik heb gister ook afscheid genomen van me Alcatel (vorige week me router, nu me alcatel) en ik moet nog een nieuwe krijgen.

Mijn iRacing profiel

• dude123
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05-2022

dude123

Linux addict

Op woensdag 13 februari 2002 14:52 schreef collin het volgende:
terugtweaken en dan 0800 mxstream bellen? Ik heb gister ook afscheid genomen van me Alcatel (vorige week me router, nu me alcatel) en ik moet nog een nieuwe krijgen.
mja je kunt het modem effe resetten.
Dan staan de orginele instellingen er weer !
misschien dat ie dan wel goed werkt
en anders als ie niet goed werkt effe melden krijg je nieuw modem.

Meneer 1000 has spoken......

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op woensdag 13 februari 2002 14:55 schreef dude123 het volgende:

[..]

als je 'm reset is ie nog niet z'n 'super' software kwijt hoor! :+

eerst terugtweaken (met drv_write 2 1 b 8404) en vervolgens het mxs_home.exe script uitvoeren doen dit samen wel. Bedankt iig, ik denk dat ik maar ff 0800-mxstream ga bellen :P

• collin

collin

Who da man !!

Op woensdag 13 februari 2002 14:55 schreef dude123 het volgende:

[..]

Mijnus is echt dood. Oranje lampje brand continu en ping/push/browse of/to life/default werken allemaal neit. Ding is met geen mogelijkheid te pingen. kga maar es bellen hoe het ermee staat >:)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Dit probleem had ik ook, gewoon naar KPN opbellen, en zeggen dat de up-date mislukt is, heb je binnen 5 dagen weer een nieuwe!!

P.S. hoe is het bij jou zo ver gekomen?
Op donderdag 14 februari 2002 10:19 schreef collin het volgende:

[..]

Mijnus is echt dood. Oranje lampje brand continu en ping/push/browse of/to life/default werken allemaal neit. Ding is met geen mogelijkheid te pingen. kga maar es bellen hoe het ermee staat >:)

• collin

collin

Who da man !!

Ik had um getwiekt, en toen heb ik in de web interface op 'switch over' geklikt in een of ander menuutje, ik weet niet precies waar het zat, maar ik denk ik klik erop en ik kijk wat er gebeurd. Toen gaf ie geen melding, maar ging hij meteen rebooten en kwam niet meer op :( Ik zag wel aan het modem dat hij aan het booten was, sindsdien een oranje sjakie.

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1