><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Een fannetje is wel goedkoper, en veel extra preformance zul je er niet uit trekken denk ik.
Mijn GF3 fannetje is het ook aan het begeven (ELSA Gladiac 920) mooi klote met garantie dus...
Mijn GF3 fannetje is het ook aan het begeven (ELSA Gladiac 920) mooi klote met garantie dus...
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Ok, als het een Creative is, dan moet je gewoon even naar Ierland bellen (nummer staat op de support site). Er zit namelijk 3 jaar garantie op. Dus als het goed is, en een beetje handig bent in bellen, krijg je een GTS kado
.
Ze willen natuurlijk een MX aan smeren, maar deze niet accepteren oomdat je er dan op achteruit gaat
Ze willen natuurlijk een MX aan smeren, maar deze niet accepteren oomdat je er dan op achteruit gaat
woei.. das een leuk idee. zittie alleen een paar dagen zonder gforceOp woensdag 13 februari 2002 12:07 schreef PhoneTechnician het volgende:
Ok, als het een Creative is, dan moet je gewoon even naar Ierland bellen (nummer staat op de support site). Er zit namelijk 3 jaar garantie op. Dus als het goed is, en een beetje handig bent in bellen, krijg je een GTS kado.
maar dat is nog eens winst maken
Verwijderd
Vriend van mij zijn Creatve fan was ook laatst kapot, maar hij had nog een delta60HP fan liggen, op mijn advies tijdelijk op 5Volt langs het koellichaam laten blazen...
Kan je dus ook doen, uit een voeding een 80mm fan rukken...
Anyway hij had mailtje naar Creative gestuurd en binnen 2weken kreeg hij een nieuwe koellichaampje + fan gratis thuisbezorgd....
Ik zit met mijn Mobo chipfan van ASUS zelfde probleem.... maar wat een ruk service Asus zeg... ze reageren niet eens op hun mail
Anyway hij had mailtje naar Creative gestuurd en binnen 2weken kreeg hij een nieuwe koellichaampje + fan gratis thuisbezorgd....
Ik zit met mijn Mobo chipfan van ASUS zelfde probleem.... maar wat een ruk service Asus zeg... ze reageren niet eens op hun mail
hmmz, ik heb zou gauw geen 80mm fan liggen.... eens kijken.. er moet wel een alternatieve oplossing te bedenken zijn..Op woensdag 13 februari 2002 12:39 schreef -KOD- het volgende:
Vriend van mij zijn Creatve fan was ook laatst kapot, maar hij had nog een delta60HP fan liggen, op mijn advies tijdelijk op 5Volt langs het koellichaam laten blazen...
thnx iig.. (geld voor iedereen natuurlijk)
Pagina: 1