ik ben van plan een nieuwe video kaart te kopen nu lees ik vaak VIVO (video in video out) is het nu ook mogenlijk om tv te kijken via deze kaart en zo ja ook teletext ook zie ik vaak DVI staan waar staat deze afkorting voor
Digital Video Interface?
Nee het is geen tvtuner. Je kunt alleen datgene kijken wat op dat moment op je tv of video staat.
DVI is voor digitale displays.
DVI is voor digitale displays.
dus je kan wel een video op je computer bekijken
maar geen tv je ziet ook vaak tv out/in maar bij deze kaarten kan je zeker ook geen tv op je computer kijken
maar geen tv je ziet ook vaak tv out/in maar bij deze kaarten kan je zeker ook geen tv op je computer kijken
Ja en je kunt evt je video als tuner gaan gebruiken.
het gaat om het signaal. dus video signaal in/out.
Zoals al aangegeven hebben deze kaarten geen tuner. Je kan overigens met de juiste scart aansluitingen wel het beeld van je tv naar je computer sturen.
Kijk voor volledige TV/tuner mogelijkheden voor bijvoorbeeld een Ati Radeon all-in Wonder.
Nvidia heeft een tegenhanger maar daar weet ik ff niet de naam van.
Zoals al aangegeven hebben deze kaarten geen tuner. Je kan overigens met de juiste scart aansluitingen wel het beeld van je tv naar je computer sturen.
Kijk voor volledige TV/tuner mogelijkheden voor bijvoorbeeld een Ati Radeon all-in Wonder.
Nvidia heeft een tegenhanger maar daar weet ik ff niet de naam van.
dus met de Ati Radeon all-in Wonder kan ik wel gewoon tv kijken en zappen tussen kanalen 
op mijn computer
op mijn computer
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()