Toon posts:

3.3V

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 3 maanden mijn nieuwe systeem, maar hij begint rare geluiden te maken. Ik heb dus pc alert III geinstaleerd om te kijken of alle goed zit.

Bij mijn voltage is de 3.3V een zeer op en neer gaande lijn ! Wat houdt dit in, en wat moet ik eraan doen.

Horen alle lijnen gewoon strak te lopen ? Bij voorbaat dank.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:29
Hmm.. Volgens mij hoort geen enkele spanning een zwaar wisselende waarde te hebben..

Maargoed, het kan ook zijn dat je meetprogramma niet goed is ofzo..

Loopt je systeem wel stabiel!? Zoja, vergeet het programma dan gewoon en zet die warnings af!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Als welke spanning dan ook sterk wisselt zit er iets niet goed. Meet die 3.3V eens met een voltmeter. Het kan zijn dat hij dan wel stabiel is, die meetprogramma's zijn niet altijd goed.

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Op woensdag 13 februari 2002 10:15 schreef polaris het volgende:
Als welke spanning dan ook sterk wisselt zit er iets niet goed. Meet die 3.3V eens met een voltmeter. Het kan zijn dat hij dan wel stabiel is, die meetprogramma's zijn niet altijd goed.
Dat klopt. Ik heb ook een MSI moderboerd en daarbij dus PC Alert. PC Alert gaf hierbij ook aan dat de voltages van mijn voeding schommelde. Ik heb toen een andere voeding gekocht en dat heeft toen niet geholpen. De pc gaf overigens elke keer bij een dal of een piek een piepje. Na het vervangen van mijn videokaart is het opgehouden...
Vertrouw PC ALERT dus niet meteen.