Toon posts:

SBlive en DTT2500 welke settings en aansluitingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo Tweakers,

Ik weet dat er al genoeg topics zijn over het verkrijgen van DD in Windows2000/XP. Dit is hier dan ook niet aan de orde.
Mijn vraag is of iemand mij kan uitleggen welke settings / en aansluitingen van kabels horen bij bepaalde taken.
Je kunt een SBLive (Platinum) via de analoge front/rear, de Digital DIN en de SPDIF AC3 uitgangen aan de DTT2500 aansluiten.
Daarnaast kun je zowel in het Windows ControlPanel (soundoptions) als in het Creative Control panel de speaker setup kiezen. Om het compleet te maken heb je op de DTT2500 ook nog een aantal settings die de aansturing van de 6 boxjes beinvloeden.
Kan iemand mij nu uitleggen welke setup (dus zowel kabels als instellingen) ik moet doen als;

1) een eax game wil spelen
2) mp3'tjes wil luisteren
3) een Dolby Digital DVD wil kijken
4) een AC3 encoded Divx wil kijken

Alvast bedankt voor de reacties.....

Verwijderd

Topicstarter
Mischien dat jullie denken dat de lading gedekt is door de vele faqs in dit forum.....Maar dit is niet zo...Believe me...I've read them..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mischien dat jullie denken dat de lading gedekt is door de vele faqs in dit forum.....Maar dit is niet zo...Believe me...I've read them..
Niet? Waarom weet ik het dan wel? Ik heb GEEN DTT2500 en geen Sblive.[quote]
Kan iemand mij nu uitleggen welke setup (dus zowel kabels als instellingen) ik moet doen als;

1) een eax game wil spelen
EAX maken kan alleen je SBLive: analoog front en rear aansluiten dus, dan zit je goed
2) mp3'tjes wil luisteren
Dat is gewoon stereo, dus analoog OF via S/Pdif, kan beide stereo. Wil je perse gebruik maken van de effecten van je live, dan moet je het analoog aansluiten
3) een Dolby Digital DVD wil kijken
4) een AC3 encoded Divx wil kijken
Da's hetzelfde. In een normale sblive zit geen DD decoder, die zit in de DTT2500. Dus je moet het digitaal aansluiten hiervoor.
Alvast bedankt voor de reacties.....
Iets zegt me dat je je handleidingen ook had kunnen bedanken. Waarom zouden ze iets verkopen zonder in de handleidingen op te schrijven hoe je het moet aansluiten.

Sluit het gewoon analoog EN digitaal aan, en schakel naar gelieve heen en weer.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.