Pc's ophangen en netjes wegwerken

Pagina: 1
Acties:
  • 1.190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
Ik wil graag een pc onder een tafel ophangen. Weet iemand of er bedrijven zijn die "ophangsystemen" voor pc's verkopen?

En nog een vraagje. Bij een school had ik een keer gezien dat alle pc's netjes waren weggewerk in een soort kast. Ik denk dat zulke systemen ook verkocht worden. Kent iemand een bedrijf die zoiets levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ze eens gezien in die 06 software blaadjes enzo...CPU holders noemen ze het, kun je het voorstellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grablinco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08-2023
bij de IKEA... maar dan moet je wel een bepaald soort tafel hebben maar mischien wil het ook wel op andere soorten, maar dat weet ik niet precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje handige jongen doet dat toch gewoon zelf? Paar plankjes, paar schroefjes en klaar!

Ik weet wel dat ze bij veel computerzaken van die karretjes hebben om je pc in te zitten, dus waarcshijnlijk hebben ze ook wel iets om het aan je bureau te hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanivan
ik heb genoeg sites gevonden over cpu houders, die dingen zijn best wel duur! maar ja ik hoef het niet te betalen. maar kan nogsteeds niets vinden van die meerdere computer "kasten" weet iemand hoe zoiets heet dan kan ik daarop verder zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Ahrend heeft ze ook. :)

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dat te duur vind neem je toch 2 aluminium stips bij de gamma vandaan met een beetje buigen en schroeven moet dat best lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanivan
Op woensdag 13 februari 2002 11:49 schreef Bar72 het volgende:
Als je dat te duur vind neem je toch 2 aluminium stips bij de gamma vandaan met een beetje buigen en schroeven moet dat best lukken
Ja dat is heel goed te doen, als je 1 of 2 van die dingen moet maken.. maar als je dat voor 70 pc moet doen is dat weer iets te veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06-2023
Bij mijn comuter tafel zat een soort ijzeren band die je van maat kon bij stellen. Hij kraste niet want er zat schuim onder en het was stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
Op woensdag 13 februari 2002 09:49 schreef Grablinco het volgende:
bij de IKEA... maar dan moet je wel een bepaald soort tafel hebben maar mischien wil het ook wel op andere soorten, maar dat weet ik niet precies
klopt........hep hier ook zo'n bureau met eronder ophangsysteem......... :P

http://www.ikea.nl/Rooms_ideas/work/effektiv/workstations_1/splash_page.asp?page=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-08 16:18

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gewoon een bigtower kopen, die kan op de grond staan. :7

Whatever.

Pagina: 1