Toon posts:

SNEL PLZ LEES DIT!!!!!!! DRINGEND!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
geen omwegen, geen vragen,ik typ gelijk kort verhaal

ik heb net een noki 8810 gekocht op de markt via vrienden voor 550,-.
flut, valt uit enz. hij wil hem eigenlijk niet terugkopen, ik heb er niks aan die telefoon.

hij wil hem terukopen voor 300,00

DOEN???

Verwijderd

Zit er nog garantie??? Of is ie illegaal?

Verwijderd

Topicstarter
geen garantie meer

Verwijderd

Tja, heel veel bekende klacht van de 8810

Je kan het nog bij Nokia proberen, maar het is natuurlijk helemaal fout hem terug te verkopen voor 8810 zodat zij leuk 250 gulden winst hebben!

je kan ze aanspreken op het feit dat ze zeiden ( moeten ze dus letterlijk hebben gezegt dat er geen mankementen aan het toestel zitten!!!) dat het een goed ding was.
Als je gaat procederen , dan win je dat geheid!

verder zou ik gewoon naar een Nokia service punt gaan en kijken wat ze daar voor je kunnen doen, sip gezicht opzetten en misschien dat ze hem voor een pakketje met geeltjes kunnen repareren?!

Ik zou mij eer in ieder geval houden, en hem niet terug verkopen!

Verwijderd

Ik zou 'm denk ik ook houden, maar eerst proberen om je geld terug te krijgen...

Zeg maar dat ie het confrom de Nederlandse wetgeving verplicht is... Werkt altijd goed Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 21:35

labooh

Jaja...

Ik had dus prezies hetzelfde probleem. Ook een 8810 "geregeld' en na een maand viel hij steeds uit. Ik kwam er achter dat m'n batterij niet goed contact maakte met het toestel zelf, de connectoren raaken elkaar niet goed meer....(je weet wel die koperen veertjes aan de achterkant). Ik had echt een zooi geprobeerd totdat een vriend van me er even naar keek, binnen drie minuten lag mn telefoon uit elkaar en bleek dus dat een contactpuntje afgebroken was. Ik moest dus een nieuw contactje regelen, zo gezegd zo gedaan, groothandel gebeld en connector besteld..... Ik kreeg het netjes thuisgestuurd, vriend weer even opgetrommeld en nu doet 'ie het weer als een trein!!!

Als je dus weet dat het aan de connector kan liggen zou ik hem gewoon houden, voor 15 piek aan materiaal en een handige buurjongen kan je geen buil vallen.....
Als je het nummer van die groothandel wilt moet je maar even melen, zoek ik het even op voor je.

Succes ermee,

Mssls

iRacing Profiel

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Als ik mij niet vergis heeft NOKIA een actie waarbij je een 8810 gratis kan inruilen voor een splinternieuwe 8850! Inderdaad omdat de kwaliteit van de 8810 nogal belabberd bleek te zijn. De 8850 is een heerlijk toestel (hebbikook), en als je een nieuwe 8850 voor 550,- hebt gefikst heb je het toch zeker niet slecht gedaan!

Verwijderd

Obi heeft gedeeltelijk gelijk........

Er was een tijd dat de 8810 omgeruild werd voor een 8850, dit was omdat als je een toestel in de garantie periode bij een Nokia Service punt ter garantie aanbied, dan krijg je meteen een ander toestel mee ( de zogenaamde SWAP ) dit toestel is een gerepareerd toestel van iemand anders ( in princiepe geen gebruikers sporen )....
er was een tijd dat er geen oude 8810's voorradig waren om ter vervaning aan te bieden!
Op dat moment kregen dus verschijdenne mensen een 8850 als vervangend toestel.

Daar hebben heel wat mensen misbruik van gemaakt, en zodoende zijn er weer voldoende gerepareerde 8810's ( en nokia schijnt het trucje wel door gekregen te hebben, want iedereen had opeens van die vage klachten omtrend hun toestel )

Misschien tref je nog een zaak die geen 8810's heeft en wel 8850's!

Om aanspraak te maken op de SWAP garantie moet je toestel binnen de Nokia garantie vallen van 1 jaar ( via een code kan je wel kijken hoe oud je toestel is )
Je moet ook lid zijn van Club Nokia ( gratis ) dit kan je doen door de gele stickers op te sturen naar Nokia, waarna je een pasje krijgt met een lidmaatschap nr er op.
Mocht je dit pasje al hebben, dan kan je naar de Nokia Careline bellen en je EMEI nummer doorgeven waarna ze die bij jouw registeren.

Kijk eerst eens of het toestel 1 jaar oud is!

Verwijderd

Topicstarter
Is het echt zo dat je met de nokia 8810 alleen kpn en libertel kan hebben?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
8810 = single band 900 Mhz dus alleen KPN & Libertel...

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1