Wie kan mij een GOED advies geven, wat te kiezen? Laat ik eerst mijn situatie schetsen, en vertellen WAT ik al weet.
Ik heb momenteel:
KPN-isdn2 voor F55 + SW voor F35 =F90
Daarbij heb ik een isdn-huiscentrale en 6 msn-nummers
Cistron isdn2 levert 4 x msn, en onbeperkt dataverkeer voor F88 (dus incl. tel.abbo.)
Nadeel is dat je in gesprek bent wanneer je beide lijnen voor internet benut.
Cistron adsl-blue levert 2-8 Mb/s download
met een limiet van 35 Gb volgens fair policy voor F149 incl. abbo voor analoge telefoonlijn.
Voor een meerprijs van F20 kan dit worden uitgebreid tot isdn.
(ter vergelijking huidige isdn2 + kabel kost F55 + F90=f145)
Een van mijn meer specifieke vragen betreft de snelheid. Hoe langzaam is isdn2 vergeleken met kabel en adsl.
Kun je net isdn2 ook redelijkerwijs films downloaden, wat naar sommige voorspellingen zeggen binnenkort gemeengoed zal zijn?
Of is het zo dat ik binnen de kortste keren snelheid tekort kom en alsnog op adsl wil overstappen met alle (aansluit)kosten van dien?
(of kan ik toch beter Chello erbij nemen?)
Ik heb momenteel:
KPN-isdn2 voor F55 + SW voor F35 =F90
Daarbij heb ik een isdn-huiscentrale en 6 msn-nummers
Cistron isdn2 levert 4 x msn, en onbeperkt dataverkeer voor F88 (dus incl. tel.abbo.)
Nadeel is dat je in gesprek bent wanneer je beide lijnen voor internet benut.
Cistron adsl-blue levert 2-8 Mb/s download
met een limiet van 35 Gb volgens fair policy voor F149 incl. abbo voor analoge telefoonlijn.
Voor een meerprijs van F20 kan dit worden uitgebreid tot isdn.
(ter vergelijking huidige isdn2 + kabel kost F55 + F90=f145)
Een van mijn meer specifieke vragen betreft de snelheid. Hoe langzaam is isdn2 vergeleken met kabel en adsl.
Kun je net isdn2 ook redelijkerwijs films downloaden, wat naar sommige voorspellingen zeggen binnenkort gemeengoed zal zijn?
Of is het zo dat ik binnen de kortste keren snelheid tekort kom en alsnog op adsl wil overstappen met alle (aansluit)kosten van dien?
(of kan ik toch beter Chello erbij nemen?)
)
........................