Toon posts:

UTP-cross cable

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die mij kan vertellen of er een eenvoudig freeware programma is waarmee ik twee computers d.m.v. een utp-cross cable kan verbinden. Op de ene computer staat win98se en op de andere staat ME op nummer drie staat xp-home. Het is de bedoeling dat er p2p en niet een netwerk van drie uiteraard. Maar wel onderling uitwisselbaar. dus me<->xp of me<->98 of xp<->98

Portcall |:(

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it&#039;s back....

Zit toch gewoon file-sharing in windhoos :?

Senri no michi mo ippo kara

Verwijderd

Wellicht dat directe kabelverbinding werkt, is standaard Windows en dus te proberen.

Verwijderd

Topicstarter
[/quote]Zit toch gewoon file-sharing in windhoos :?
[/quote]
Vertel eens, waar kan ik dit vinden? Hoe heet het? Ik zoek zo iets als link in Norton Commander. Directe kabelverbinding lukt niet, omdat dit alleen parallel of setriele kabels ondersteunt.

Portcall |:(

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it&#039;s back....

punt 1 je naam hoeft niet overal onder
punt 2 je zit in het hele verkeerde topic omdat dit niks met Processors, Mobo's & Geheugen te maken heeft.
dus punt 3 zou ik je willen adviseren om de faq's boven in de forums is door te nemen.

Dat gezegd hebbende, als je gewoon naar netwerk-omgeving gaat en de eigenschappen van je netwerkaartje selecteert kan je daar bestand en printerdeling aanzetten.
Ik weet zeker dat als je een kleine search over het net en forum doet je meer dan genoeg info hierover kan vinden.

Senri no michi mo ippo kara

Verwijderd

:? :?
Gewoon netwerk ip configgen, file en print sharing aanzetten, share's maken op je disk / directory's en klaar!
Ohja, zorg er wel voor dat op alle systemen de workgroup gelijk is!
Als dat niet het geval is kan het zijn dat je de share('s) van de andere PC('s) niet kan vinden!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry! :Z

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op woensdag 13 februari 2002 08:03 schreef portcall het volgende:
Sorry! :Z
Nog gaan zitten slapen ook ,hij ken dicht Phreak :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:57

GaMeOvEr

Is een hork.

Deze hoort in NT. :)

Move PMG -> NT.

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:57

GaMeOvEr

Is een hork.

Kan ook wel gelijk dicht trouwens. Zie de NT faq, daar staat alles in wat je moet weten.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.