Welke tvkaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Vincent Meijer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 23:28

Vincent Meijer

You better believe it!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een kwalitatief goede tvkaart voor m'n pc. Uiteraard heb ik ff de search gebruikt maar ben niet heel erg veel wijzer geworden. De kaart moet aan de volgende eisen voldoen:
1. Uitstekende beeldkwaliteit
2. Teletekst
3. Afstandbediening
4. Stereo geluid
5. Goede/stabiele drivers onder win2k

Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk en de prijs doet er ook niet erg veel toe. Ik hoop dat er mensen zijn die hun ervaringen met mij willen delen en eventueel hun mening goed kunnen onderbouwen met bv screenshots.

Systeem specs

Verwijderd

Ik heb een WINTV-PCI/Radio,

Prima kaart, beter dan m'n voorganger die ik had, dat was een Pinnaclesys PCTV Studio. De drivers in XP/2K van hauppauge zijn een heel stuk beter dan die van Pinnacle. Jammergenoeg kun je je afstandsbediening van de hauppauge niet gebruiken voor teletekst, dat kon bij pinnacle wel, maar... je moest teleteksten op internet explorer. De beeldkwaliteit is prima, wel wat minder in XP/2K dan in W98 (WDM drivers zijn nog wel in ontwikkeling) Maar de nieuwe wdm drivers en wintv2000 heeft dscaler deinsterlace technologie dus dat zit wel goed. Nog een ander voordeel btw is dat de hauppauge (met philips tuner) naar mij ervaringen beter werkt in 3de feestje programma's :) dan de pinnacle, mocht wintv/wintv2k toch niet aan jouw eisen voldoen.

Keuze is aan jouw :)

Verwijderd

[topic=305287/1/50]

Dit topic is gesloten.