Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Doe je er 3 onder vershcillende namenOp woensdag 13 februari 2002 01:28 schreef ReseTTim het volgende:
hoeveel casemods kan ik toevoegen?? kheb namelijk 3 casemodz en ik hoop zeer binnenkort als ik het plexiglas, lcd enzow snel heb dan heb ik ook een 4de casemod![]()
en ik ben nu bezig met het modden van een lian-Li. (heel wat anders dan de bong)
btw. FMS
Enermax350w
had gewoon 350 moeten zijn (het gaat puur om de stats, niet merken). Als editfunctie klaar is, zal ook de Mem variatie beschikbaar worden (2100/2400/DDR/SDRam). En welk soort kast heb jij dan? Voeg ik die soort toe.
Laat maar, jij hebt geen kast
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
I see dead pixels...
Verwijderd
probleem 1 :
ik heb een case die af is en die ik niet meer gebruik, der zit dus GEEN systeem in, kan ik meedoen ? het gaat namelijk over casemodden, waarom moet je dan de proc, mobo, blabla opgeven ?
probleem 2 :
een case zonder systeem in heeft GEEN licht, dus foto's in het donker kunnen al niet
probleem 3 :
waarom moet je de beste zijkant kiezen ?
een case die goed gemod is, is aan alle kanten afgewerkt !
volgens mij moeten er nog wat veranderingen gebeuren aan het script ...
probleem 4 :
mijn verlichting in mijn case die bijna af is, is een stroboscoop, daarvan kan je dus geen foto nemen meestal en al helemaal niet met mijn digitaal toestel ...
Verwijderd
Verwijderd
zou het niet gewoon een goed idee zijn om 4 foto's naar keuze te posten ? dan kan iedereen doen wat hij wil, is je case mooi in het donker dan neem je er 1 of 2 in het donker en nog 2 andere
heb je geen licht van doe je gewoon foto's "over dag" ...
mijn foto in het donker zijn gepost
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Wat betreft de contest...... degene met de dikste beurs trekken al gauw aan het langste eind......
Ach, wat maakt het uit.... kunnen we weer wel mooie ideeen opdoen natuurlijk en RIPPEN!!!
[evil mode]
lekker hoge prijzen opgeven, schrikt jatten van ideeen af
[/evil mode]
Verwijderd
Verwijderd
Beetje stomme opmerking ... je kan voor weinig geld je kast heel mooi maken en met verschrikkelijk veel geld je kast enorm verneuken.... het blijft toch echt aan de modder zelf liggen hoor ..Op woensdag 13 februari 2002 12:33 schreef CompBreaker het volgende:
Wat betreft de contest...... degene met de dikste beurs trekken al gauw aan het langste eind......
Alleen jmmr dat mijn mod nog niet af is
Verwijderd
ik wil ook wel meedoen. mn 1GHz athlon loop nu op 1314MHz stabiel als een trein!! (met coolermaster DP5-7H53F)
- Niet alleen type kast maar ook merk.
- Type Koelblok + fan op je proc.
- En mogelijkheid om aan te geven waar je je onderdelen gekregen hebt. Misschien handig voor andere die ernaar op zoek zijn.
Verwijderd
Heb weinig met case modden te maken heOp woensdag 13 februari 2002 16:41 schreef daNpy het volgende:
Zeker c00l!!
ik wil ook wel meedoen. mn 1GHz athlon loop nu op 1314MHz stabiel als een trein!! (met coolermaster DP5-7H53F)
Ik zal in iedergeval de edit-mode zo snel mogelijk afmaken, zodat er daarna makkelijk velden(info) kunnen worden toegevoegd, die je dan ook makkelijk kan wijzigen.
MBT tot de foto's. Dit is voor advies. Met licht en donker laat je je comp het beste zien, maar hoeft dus niet (1 van de eerste ingeschrevene had geen kast, dus gewoon 4 pics).
Wel graag de 640x480 grootte hanteren.
Btw, sommige mensen moeten toch wat beter de teksten lezen:
Weet je een waarde niet, vul dan het getal 0 in.
Enkele deden dit dus niet.
Geheel waterdicht kan ik het systeem niet bouwenm, bv waardes ingeven (zal er wel nog aan proberen te werken), maar ben blij dat vele de juiste waarden ingeven.
Morgen kan ik de hele avond aan het script werken, mijn idee is om de huidige inschrijving om te zetten naar een algemene inschrijving, en waarna je (als edit-mode werkt) je jezelf kan opgeven voor de wedstrijd (gewoon vinkje aan en submitten).
Overige serieuse idee"en (dubbel punt lukt niet) kan je mailen naar gotchallenge@team-ppm.com.
In iedergeval eerste deel van de edit-functie al af, vanavond kan ik weer lekker doorwerken (+/- 3 uur s'nachts) dus moet ie wel afkomen.
Daarna wordt et tijd om de mainsite te beginnen..
Boeie, maar toch........Alle afbeeldingen op deze site zijn eigedom van Tweakers.net B.V
Zijn er ook subcategorieen, zoals De Lompste Mod, De Gedurfdste Mod, De Origineelste Mod, en meer van die dingen? Zou wel lachen zijn!
Dan kan ik mijn waterkoelsysteem er ook wel bij zetten. (met een verstuiver)
Vanavond meer..
trouwens meer is hier te vinden onder "CBA's lanparty"
Verwijderd
Verwijderd
er stond: óf een vet ge-oc-de proc, en bovendien heb ik een zelfgemaakte fanbus, 2 voedingen, 3x80mm en 1x92mm.Op woensdag 13 februari 2002 16:58 schreef MoSc2001 het volgende:
[..]
Heb weinig met case modden te maken he
Verwijderd
Ik heb zelf namelijk een mooi idee voor een mod maar kan dat niet op korte termijn realiseren door m'n kleine budget.
Ik denk dat er wel meer mensen zijn met dit probleem.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
zekersOp donderdag 07 maart 2002 17:38 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Zo'n contest moet eigenlijk een jaar lang open zijn.
Ik heb zelf namelijk een mooi idee voor een mod maar kan dat niet op korte termijn realiseren door m'n kleine budget.
Ik denk dat er wel meer mensen zijn met dit probleem.
[topic=422846/1/25]
Succes!
Hij is STOER!!!..Op donderdag 07 maart 2002 17:42 schreef CrashOne het volgende:
Er is er maar 1 de mooiste:
[topic=422846/1/25]
Succes!
maar ik vind die van ReseTTim (waar die nu aan werkt) ook super!!
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
thnx..Op donderdag 07 maart 2002 17:48 schreef AngelDust het volgende:
[..]
Hij is STOER!!!..
maar ik vind die van ReseTTim (waar die nu aan werkt) ook super!!
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
eigenlijk zou je ook video's moeten kunnen plaatsen zodat je 't effect kunt zien.Op donderdag 07 maart 2002 18:12 schreef RonnieB82 het volgende:
is het misschien handig om een opmerkingen veld erbij te maken??? (op mn foto kan je dus niet zien dat mn CCFL meeknippert op muziek!)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
En dit mag wel...
Ik bedoel... ben jij een vriendje van Phreak?
Op donderdag 07 maart 2002 18:14 schreef RedHat het volgende:
ik had dit idee paar maanden geleden gevraagd aan Phreak, nee mog niet.
En dit mag wel...
Ik bedoel... ben jij een vriendje van Phreak?
hehe mischien.. of zou die onder een buro gelegen hebben ofzo
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Wordt het al wat ... of is het al gestopt
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Dus mijn casemod komt later een keertje
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
De laatste tijd veel te veel dingen te doen (relatie kapot, eigen casemod, eigen site, nieuwe site, eigen server, extra pc-nog niet en uiteraard laxheid.)
Kep momenteel ook wat gezeik met de hostingcompany, die statsfiles tellen ook mee voor je max.hostgrootte (+/- 36MB
Maar ik beloof jullie, HIJ GAAT KOMEN.
Dank je voor de "schop", weer verplicht om er aan te werken
Soms dan denk je: yes ik ga iets vets maken. En dan begin je eraan, en halverwege stop je ermee omdat je het eigenlijk niet meer leuk vind, en omdat toch niemand meer zegt dat ze het vet vinden, of niemand reageert meer. Dat heb ik ook altijd. Maar je moet weten dat er heel veel mensen zijn die naar de site kijken (en ook de topic) en dat ze het een heel vet idee vinden van je enzo. En daarom post ik dit effe. Om je weer een beetje hoop te geven. Het is echt nuttig als die af is, dus laat het er maar niet bij slingeren, er zijn heel veel mensen die je werk waarderen. Als mensen dat wat vaker bij mij deden kwam ik ook veel verder dan ik nu was. Ik stop er echt veels te vaak mee. En achteraf hoor je dat ze het SUPER jammer vonden dat je niet was doorgegaan. Zal iedereen toch wel hebben he?
[/beetje offtopic, maar wel belangrijk]
Had rechtstreeks in de bijbel gekunt (no offence)
maar zekers dank voor de zeer motiverende woorden
Verwijderd
suc6 ermee, en ik hoop te zien wat het resultaat word.
btw, hoelang gaat ie contest duren?
/me is bezig met spulle te verzamelen voor zijn casemod en zou het lau vinden als zijn case ook gerated wordt
Verwijderd
Ik was vanplan om vanmiddag nog te gaan modden, maar dat liep ff anders uit. Ik zat vanmiddag al vroeg op het terras aan een lekker biertje in het zonnetje!
Dat bedoel ik nu...
Keep up the good work. Er zullen echt VEEL mensen aan gaan meedoen....
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Kep gelukkig nog veel op papier, maar zal toch nog ff gaan duren.
Hulp is altijd welkom
Een ding zeker, hij gaat komen
ah, greatOp maandag 03 juni 2002 19:02 schreef Karreman het volgende:
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Verwijderd
ExcellentOp maandag 03 juni 2002 19:02 schreef Karreman het volgende:
Helaas heeft mn hostingbedrijf een "foutje" gemaakt, en mn volledige domein verwijderd (incl. mysql). Aangezien ik laatste tijd alleen bezig was met et trug zetten van de echte site, ga ik toch binnenkort weer hiermee verder.
Kep gelukkig nog veel op papier, maar zal toch nog ff gaan duren.
Hulp is altijd welkom
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Net zo'n goed idee als Lau pro z'n inkoopactie-site
Same here...Op maandag 03 juni 2002 21:58 schreef _ferry_ het volgende:
ok, weer een rede om effe op te schieten met me casemod, die is wel klaar, aleen me WC moet er nu nog in.(nu mee bezig welliswaar)
heb nog 4 kasten ongemod staan in mijn huis (ok, 4 computers dan
Nou, achter deur 1 zit:....
en achter deur 2:......
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Frontje al een blowholl met zow'n veiligheid plaatje als een harzard teken!
Verwijderd
gaan we samen zielig zijnOp woensdag 13 februari 2002 11:36 schreef BananeKoning het volgende:
Is wel leuk natuurlijk, maar wat nou als je geen cam hebt. Oftewel, ik kan niet eens moedoen
.
maar 1 troost een casemod is toch heel persoonlijk