[vote]GoT CaseMod Contest

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Een officuese GoT casemod Challenge

Naar aanleiding van de topic over een contest van casemods (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/407899/1?limit=25) ben ik aan de slag gegaan met het bouwen van de site/scripts.

Wat houd dit nu in:

Heb jij een vet ge-casemodded kast, of gewoon een lekker oc'ed computer, laat het publiek jouw computer beoordelen.

Het is vrij simpel, mensen bekijken de site, zien 4 plaatjes van jouw computer met gegevens hierover. Daarna kunnen zij voor diverse onderdelen cijfers geven.

Dit komt uiteindelijk allemaal mooi overzichtelijk op een site te staan (nog in de bouw) met diverse statestieken. Op dit moment (ben gisteren begonnen aan de scripts/site) kan je je alleen nog maar aanmelden.

http://www.team-ppm.com/GoT/ wordt de hoofdsite, hier staat nu alleen een kleine message waar je je kan aanmelden. (http://www.team-ppm.com/GoT/index.php?do=aanmelding)

Hopelijk heb ik deze week nog de hele site af, en kunnen we zien wie door het publiek gekozen wordt door CaseModder/OC'er van GoT.

nb. Alles wordt dus opgeslagen in een database, deze kan dus uiteindelijk ook voor andere doeleinden gebruikt worden. Een overzicht van OC'ed computers, een complete database met computers van de mensen van GoT. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 19:05

ReseTTim

Chocolate addicted

hoeveel casemods kan ik toevoegen?? kheb namelijk 3 casemodz en ik hoop zeer binnenkort als ik het plexiglas, lcd enzow snel heb dan heb ik ook een 4de casemod :) :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Mijn idee ook , en kan je alteren want morgen krijg ik mijn XP1700+ en dan begin ik ook aan mijn H2O koeling . Ook komt er nog een Yeong Yang cube aan ...

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:30
Op woensdag 13 februari 2002 01:28 schreef ReseTTim het volgende:
hoeveel casemods kan ik toevoegen?? kheb namelijk 3 casemodz en ik hoop zeer binnenkort als ik het plexiglas, lcd enzow snel heb dan heb ik ook een 4de casemod :) :)
Doe je er 3 onder vershcillende namen

Verwijderd

Zucht, nu al kun je niet ff 2 weken wachten dan is ie klaar ;)

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

OKe, ik heb ook ff paar bong pics toegevoegd.

en ik ben nu bezig met het modden van een lian-Li. (heel wat anders dan de bong)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Je kan dezelfde GoT nickname gebruiken, maar ik dus ook een top 10 van enzo. Naam was puur iets om account mee te kunnen maken.

btw. FMS

Enermax350w

had gewoon 350 moeten zijn (het gaat puur om de stats, niet merken). Als editfunctie klaar is, zal ook de Mem variatie beschikbaar worden (2100/2400/DDR/SDRam). En welk soort kast heb jij dan? Voeg ik die soort toe.

edit:

Laat maar, jij hebt geen kast :P Groep "geen kast" maar toevoegen?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TDLofCC
  • Laatst online: 23-06 09:27
woei ... aangemeld met me stofzuiger.

voor meer pix:

http://www.sandernooy.nl/Keesmods/index.html

;)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 13:58

jotheman

Was like that when I got here!

Yup, ook aangemeld, heb alleen nog geen pix van case in het donker, vant weekend ff doen en aanpassen.

I see dead pixels...

Verwijderd

ik zou ook graag meedoen

probleem 1 :
ik heb een case die af is en die ik niet meer gebruik, der zit dus GEEN systeem in, kan ik meedoen ? het gaat namelijk over casemodden, waarom moet je dan de proc, mobo, blabla opgeven ?

probleem 2 :
een case zonder systeem in heeft GEEN licht, dus foto's in het donker kunnen al niet

probleem 3 :
waarom moet je de beste zijkant kiezen ?
een case die goed gemod is, is aan alle kanten afgewerkt !

volgens mij moeten er nog wat veranderingen gebeuren aan het script ...

probleem 4 :
mijn verlichting in mijn case die bijna af is, is een stroboscoop, daarvan kan je dus geen foto nemen meestal en al helemaal niet met mijn digitaal toestel ...

Verwijderd

Is wel leuk natuurlijk, maar wat nou als je geen cam hebt ;(. Oftewel, ik kan niet eens moedoen :'(.

Verwijderd

ik heb nog een vraag aan de maker van het script en aan al de rest eigneljk ook

zou het niet gewoon een goed idee zijn om 4 foto's naar keuze te posten ? dan kan iedereen doen wat hij wil, is je case mooi in het donker dan neem je er 1 of 2 in het donker en nog 2 andere
heb je geen licht van doe je gewoon foto's "over dag" ...

mijn foto in het donker zijn gepost :s
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/bk234359/GoT/Foto3.jpg

• -=MOL=-
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Zeker interresant, ik zal eens kijken of ik een paar mooie plaatjes kan vinden/maken. Heb nu alleen crappie digicam pics die in het donker zijn gemaakt namelijk.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

MMM, wel leuk idee om zo een beetje een tweakers MOD-database op te zetten.

Wat betreft de contest...... degene met de dikste beurs trekken al gauw aan het langste eind......

Ach, wat maakt het uit.... kunnen we weer wel mooie ideeen opdoen natuurlijk en RIPPEN!!! >:)

• bramseltje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-07 23:59
Hmm, misschien is het een idee om iets van een budget indicatie erbij te doen, zodat je bij opgedane ideeen meteen weet wat je ongeveer kwijt gaat zijn?
[evil mode]
lekker hoge prijzen opgeven, schrikt jatten van ideeen af >:)
[/evil mode]

Verwijderd

Ik heb al heel slim 2 te grote foto's gepost |:( ... ff de verkeerde geupload ... maarja zal het wel zien wanneer we het veranderen kunnen :)

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 12:33 schreef CompBreaker het volgende:

Wat betreft de contest...... degene met de dikste beurs trekken al gauw aan het langste eind......
Beetje stomme opmerking ... je kan voor weinig geld je kast heel mooi maken en met verschrikkelijk veel geld je kast enorm verneuken.... het blijft toch echt aan de modder zelf liggen hoor ..

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 12:57

TiMMieJ

PSN: Orixez

PhaT id :D .
Alleen jmmr dat mijn mod nog niet af is :(

Verwijderd

Zeker c00l!! 8-)
ik wil ook wel meedoen. mn 1GHz athlon loop nu op 1314MHz stabiel als een trein!! (met coolermaster DP5-7H53F)

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 13:00
Wordt de systeem informatie nog uitgebreid ? (neem aan van wel)
- Niet alleen type kast maar ook merk.
- Type Koelblok + fan op je proc.
- En mogelijkheid om aan te geven waar je je onderdelen gekregen hebt. Misschien handig voor andere die ernaar op zoek zijn.

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 16:41 schreef daNpy het volgende:
Zeker c00l!! 8-)
ik wil ook wel meedoen. mn 1GHz athlon loop nu op 1314MHz stabiel als een trein!! (met coolermaster DP5-7H53F)
Heb weinig met case modden te maken he :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Zoals ik dus al zei, de database kan ook voor andere doeleinden gebruikt worden.

Ik zal in iedergeval de edit-mode zo snel mogelijk afmaken, zodat er daarna makkelijk velden(info) kunnen worden toegevoegd, die je dan ook makkelijk kan wijzigen.

MBT tot de foto's. Dit is voor advies. Met licht en donker laat je je comp het beste zien, maar hoeft dus niet (1 van de eerste ingeschrevene had geen kast, dus gewoon 4 pics).
Wel graag de 640x480 grootte hanteren.

Btw, sommige mensen moeten toch wat beter de teksten lezen:
Weet je een waarde niet, vul dan het getal 0 in.
Enkele deden dit dus niet.

Geheel waterdicht kan ik het systeem niet bouwenm, bv waardes ingeven (zal er wel nog aan proberen te werken), maar ben blij dat vele de juiste waarden ingeven.

Morgen kan ik de hele avond aan het script werken, mijn idee is om de huidige inschrijving om te zetten naar een algemene inschrijving, en waarna je (als edit-mode werkt) je jezelf kan opgeven voor de wedstrijd (gewoon vinkje aan en submitten).

Overige serieuse idee"en (dubbel punt lukt niet) kan je mailen naar gotchallenge@team-ppm.com.

Verwijderd

Kickk :) nog nieuws ? :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Sorry, maar bleek minder tijd te hebben vrij gehad dan ik in had gepland (verjaardag/valentijn/case mod etc).

In iedergeval eerste deel van de edit-functie al af, vanavond kan ik weer lekker doorwerken (+/- 3 uur s'nachts) dus moet ie wel afkomen.

Daarna wordt et tijd om de mainsite te beginnen..

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-07 22:09

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Kleine typfout op de site:
Alle afbeeldingen op deze site zijn eigedom van Tweakers.net B.V
Boeie, maar toch........

Zijn er ook subcategorieen, zoals De Lompste Mod, De Gedurfdste Mod, De Origineelste Mod, en meer van die dingen? Zou wel lachen zijn! :)

specs

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 09:31
Is er ook nog een rubriek voor de overige mods? Zoals systemen om al je de kamer binnenloopt de PC aan te zetten?
Dan kan ik mijn waterkoelsysteem er ook wel bij zetten. (met een verstuiver)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
De EDIT functie is helemaal af. Kijk op http://www.team-ppm.com/GoT/ voor de link, of http://www.team-ppm.com/GoT/index.php?do=edit voor direct editen.

Vanavond meer..

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 17:15

CBA

een vat, een vat, een vat !

Heb de mijne ook maar es toegevoegd, heb niet echt mooie foto's maar ja ...

trouwens meer is hier te vinden onder "CBA's lanparty"

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

SCHOPERDESCHOP ...... Nog nieuws ?? deze kick is niet bedoeld om je achter je reet aan te zitten hoor karreman want wat je tot nu toe heb gemaakt is al geweldig !! maar ben benieuwd wanneer het zover is :)

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 16:58 schreef MoSc2001 het volgende:

[..]

Heb weinig met case modden te maken he :P
er stond: óf een vet ge-oc-de proc, en bovendien heb ik een zelfgemaakte fanbus, 2 voedingen, 3x80mm en 1x92mm.

Verwijderd

Jhoe ?? schop .. wil het topic een beetje levende houden ... karreman ???? leefie nog :'( :?

Verwijderd

Naja ik neem dus maar aan dat dit topix toch een beetje afgestorven is en degene die begonnen met de MOOIE site ook :'(

• Jan Laros
  • Laatst online: 25-03 12:45

Jan Laros

Aerschtuner

Die gast heeft het gewoon druk en komt waarschijnlijk strax ineens BOOM! met een hele mooie site die klaar is. Laten we het hopen. BTW: ik heb me al wel aangemeld maar ik moet alleen de pics nog ff op de webspace pleuren. Wordt aan gewerkt.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:52
Zo'n contest moet eigenlijk een jaar lang open zijn.
Ik heb zelf namelijk een mooi idee voor een mod maar kan dat niet op korte termijn realiseren door m'n kleine budget.
Ik denk dat er wel meer mensen zijn met dit probleem.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 17:38 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Zo'n contest moet eigenlijk een jaar lang open zijn.
Ik heb zelf namelijk een mooi idee voor een mod maar kan dat niet op korte termijn realiseren door m'n kleine budget.
Ik denk dat er wel meer mensen zijn met dit probleem.
zekers

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Er is er maar 1 de mooiste:
[topic=422846/1/25]

Succes!

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-07 07:29

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Op donderdag 07 maart 2002 17:42 schreef CrashOne het volgende:
Er is er maar 1 de mooiste:
[topic=422846/1/25]

Succes!
Hij is STOER!!!..
maar ik vind die van ReseTTim (waar die nu aan werkt) ook super!! :)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 19:05

ReseTTim

Chocolate addicted

eerst was mijn vraag mag ik met 3 casemodz meedoen.. nu is mijn vraag is 4 ook goed :D :D
Op donderdag 07 maart 2002 17:48 schreef AngelDust het volgende:

[..]

Hij is STOER!!!..
maar ik vind die van ReseTTim (waar die nu aan werkt) ook super!! :)
thnx..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Tot wanneer is de contest open?? W8 nog een paar weken en het is vakantie.... Meer, mods, meer competitie, meer fun!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

is het misschien handig om een opmerkingen veld erbij te maken??? (op mn foto kan je dus niet zien dat mn CCFL meeknippert op muziek!) :P

• NitroX infinity
  • Laatst online: 17:52
Op donderdag 07 maart 2002 18:12 schreef RonnieB82 het volgende:
is het misschien handig om een opmerkingen veld erbij te maken??? (op mn foto kan je dus niet zien dat mn CCFL meeknippert op muziek!) :P
eigenlijk zou je ook video's moeten kunnen plaatsen zodat je 't effect kunt zien.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 21:54
ik had dit idee paar maanden geleden gevraagd aan Phreak, nee mog niet.

En dit mag wel...

Ik bedoel... ben jij een vriendje van Phreak? :(

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-07 07:29

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Op donderdag 07 maart 2002 18:14 schreef RedHat het volgende:
ik had dit idee paar maanden geleden gevraagd aan Phreak, nee mog niet.

En dit mag wel...

Ik bedoel... ben jij een vriendje van Phreak? :(
offtopic:
hehe mischien.. of zou die onder een buro gelegen hebben ofzo ;)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-07 08:06

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Het is een beetje stil geworden met die CM-wedstrijd. Ik ben al een paar keer weer op de site geweest maar nog steeds niets... Dus ik geef m weer ff een schopje omhoog. :)

• TDLofCC
  • Laatst online: 23-06 09:27
Hmmm .. ja idd ...
Wordt het al wat ... of is het al gestopt :?

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Icey
  • Laatst online: 03-08 19:46
mijn linux casemod ligt nu achterin de tuin... gisteren opeens vonkje en toen veel warmte. nu moet ik weer een andere maken :9

Dus mijn casemod komt later een keertje :)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

tot hoelang duurt dit? ik moet namelijk nog beginnen :7 ik ga in de meivakantie of misschien eerder in een weekend modden

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Ik had het schoppen in dit topic al opgegeven :P

Verwijderd

NOg geen pics op site... :'(

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Mijn oprechte excuses voor de "delay".

De laatste tijd veel te veel dingen te doen (relatie kapot, eigen casemod, eigen site, nieuwe site, eigen server, extra pc-nog niet en uiteraard laxheid.)
Kep momenteel ook wat gezeik met de hostingcompany, die statsfiles tellen ook mee voor je max.hostgrootte (+/- 36MB :S)

Maar ik beloof jullie, HIJ GAAT KOMEN.

Dank je voor de "schop", weer verplicht om er aan te werken :D

• Atmoz
  • Laatst online: 30-07 20:44

Atmoz

Techno!!

[beetje offtopic, maar wel belangrijk]
Soms dan denk je: yes ik ga iets vets maken. En dan begin je eraan, en halverwege stop je ermee omdat je het eigenlijk niet meer leuk vind, en omdat toch niemand meer zegt dat ze het vet vinden, of niemand reageert meer. Dat heb ik ook altijd. Maar je moet weten dat er heel veel mensen zijn die naar de site kijken (en ook de topic) en dat ze het een heel vet idee vinden van je enzo. En daarom post ik dit effe. Om je weer een beetje hoop te geven. Het is echt nuttig als die af is, dus laat het er maar niet bij slingeren, er zijn heel veel mensen die je werk waarderen. Als mensen dat wat vaker bij mij deden kwam ik ook veel verder dan ik nu was. Ik stop er echt veels te vaak mee. En achteraf hoor je dat ze het SUPER jammer vonden dat je niet was doorgegaan. Zal iedereen toch wel hebben he?
[/beetje offtopic, maar wel belangrijk]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
:'( mooi.. gewoon mooi...

Had rechtstreeks in de bijbel gekunt (no offence)

maar zekers dank voor de zeer motiverende woorden

Verwijderd

ik zou t wel lau vinden als de site door zou gaan, wordt t dan zoiets als AmIHotOrNot.nl waarbij je een cijfer van 1 - 10 kan geven en dan ook nog in verschillende categorien
suc6 ermee, en ik hoop te zien wat het resultaat word.
btw, hoelang gaat ie contest duren?

/me is bezig met spulle te verzamelen voor zijn casemod en zou het lau vinden als zijn case ook gerated wordt

Verwijderd

Goed idee om zo'n site te bouwen, als ik mijn nieuwe casemod klaar heb stuur ik direct foto's op.

Ik was vanplan om vanmiddag nog te gaan modden, maar dat liep ff anders uit. Ik zat vanmiddag al vroeg op het terras aan een lekker biertje in het zonnetje!

• Atmoz
  • Laatst online: 30-07 20:44

Atmoz

Techno!!

zie je >:)

Dat bedoel ik nu...

Keep up the good work. Er zullen echt VEEL mensen aan gaan meedoen....

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
zoals ik al eerder zei, tis niet alleen een contest. Ik wil et ook een database van OC's/CM's laten worden. Gewoon ook voor mensen die ideeen op willen doen.

• Aphelion
  • Laatst online: 19-07 19:19
nounou. en is het nou nog wat geworden :)?

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Ben ik ook wel benieuwd naar ... opzich wel cool idee :)

• Felyrion
  • Laatst online: 12:48

Felyrion

goodgoan!

jah, ist nog wat geworden/wordt het nog wat??

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Helaas heeft mn hostingbedrijf een "foutje" gemaakt, en mn volledige domein verwijderd (incl. mysql). Aangezien ik laatste tijd alleen bezig was met et trug zetten van de echte site, ga ik toch binnenkort weer hiermee verder.

Kep gelukkig nog veel op papier, maar zal toch nog ff gaan duren.

Hulp is altijd welkom *D

Een ding zeker, hij gaat komen

• Felyrion
  • Laatst online: 12:48

Felyrion

goodgoan!

Op maandag 03 juni 2002 19:02 schreef Karreman het volgende:

ah, great :7

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• AMDFreak
  • Laatst online: 04-08 10:07

AMDFreak

Intel is zo..

tof!! Ik zal als de site online is, mijn foto's opsturen :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Mag ik ook meedoen? Dan post ik ook pics.

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ok, weer een rede om effe op te schieten met me casemod, die is wel klaar, aleen me WC moet er nu nog in.(nu mee bezig welliswaar)

Verwijderd

Misschien leuk om een apart onderdeel te bouwen met de kasten van de gotters met een via eden

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 19:02 schreef Karreman het volgende:
Helaas heeft mn hostingbedrijf een "foutje" gemaakt, en mn volledige domein verwijderd (incl. mysql). Aangezien ik laatste tijd alleen bezig was met et trug zetten van de echte site, ga ik toch binnenkort weer hiermee verder.

Kep gelukkig nog veel op papier, maar zal toch nog ff gaan duren.

Hulp is altijd welkom *D

Excellent :)

• Aphelion
lol casemod contest kan je anders ook wel hosten op mijn site (www.ccmod.com) :) word het misschien de ccmod casecontest by Karreman (nofi) :Y)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-08 21:45
Leuk idee, mijn kast wil ik er over een tijdje ook wel op!
Net zo'n goed idee als Lau pro z'n inkoopactie-site

• SEFje
  • Laatst online: 09-03 11:51
Op maandag 03 juni 2002 21:58 schreef _ferry_ het volgende:
ok, weer een rede om effe op te schieten met me casemod, die is wel klaar, aleen me WC moet er nu nog in.(nu mee bezig welliswaar)
Same here...

heb nog 4 kasten ongemod staan in mijn huis (ok, 4 computers dan :P )

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

En, Gaston, wat zijn de prijzen.....???

Nou, achter deur 1 zit:....
en achter deur 2:......

8-)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

www.dennizz.tk ik ben in :) duh

Verwijderd

Je webby is d0od :?

Verwijderd

Ben nog bezig met me mod heb hem nu al zwart gespoten en een hele strake X uit de kast gesneden!.

Frontje al een blowholl met zow'n veiligheid plaatje als een harzard teken!

• Aphelion
cools

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 11:36 schreef BananeKoning het volgende:
Is wel leuk natuurlijk, maar wat nou als je geen cam hebt ;(. Oftewel, ik kan niet eens moedoen :'(.
gaan we samen zielig zijn

maar 1 troost een casemod is toch heel persoonlijk
Pagina: 1