Toon posts:

Mustek DVD speler V560 bij Conrad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey bij Conrad hebben ze een nieuwe DVD speler te koop. Het is een Mustek V560 met Dolby Digital decoder, MP3 en leest CD-R en CD-RW.
Ze hebben hem voor 154,-

Weet iemand al iets over deze DVD speler? Heb gezocht maar kon nog niet echt wat vinden. Wat zit er bijvoorbeeld voor chip in... hoe is de beeld kwaliteit e.d.?

Het lijkt mij namelijk zeker niet duur :P

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:27

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Owwwwneeeej, toch niet bij Conrad ?!?! 8-)

LoL, nah ik denk dat het een leuk dinkie is, alleen moeten we weten welke chipset of van welk merk het binnenwerk is.

Dus als je em ziet en denkt, heya, lijkt op de mijne, dan is dat ook mooi :)

Zie hiero een pdf'je met specs enzo:
http://www.mustek-europe.com/pdf/dvd560.pdf

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Het wordt tijd voor een schopje :)

C'mon u guys tell us more ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

Verwijderd

wat nou als je er een dts dvd op wil kijken :? :X

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-03 09:18

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Op woensdag 13 februari 2002 18:50 schreef wiebe het volgende:
wat nou als je er een dts dvd op wil kijken :? :X
Dan doe je het schijfje erin, en druk je op play.

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

nee echt ik d8 dat je op eject moest drukken i.p.v play

DûhHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh
:?

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 13 februari 2002 19:35 schreef PlaceR het volgende:
nee echt ik d8 dat je op eject moest drukken i.p.v play

DûhHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh
:?
OKEEE BEDANKT voor de zinnige reacties! We weten pcies wat we moeten doen nu!

Als je een DTS DVD afspeelt op een niet DTS DVD speler dan gebeure er 2 dingen. Of je hoort niets, of je hoort 5.1 geluid wat er ook altijd op staat. DTS boeit niet echt hoor, als je daar al een DVD speler voor moet kopen in deze prijsklasse ben je niet goed snik denk ik :)

Magoed, iemand met zinnige input? :)

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

De V300K heeft voor E 181.- wel DTS, en karaoke met 2 mic inputs voor de Japanners onder ons :P

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad, maar weer geen ingebouwde AC-3 decoder en dat is een van de dingen die ik er wel in wil hebben :)

Niemand een idee wat voor hardware er in zit?

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04-2025
Op woensdag 13 februari 2002 23:09 schreef nigelator het volgende:

[..]

OKEEE BEDANKT voor de zinnige reacties! We weten pcies wat we moeten doen nu!

Als je een DTS DVD afspeelt op een niet DTS DVD speler dan gebeure er 2 dingen. Of je hoort niets, of je hoort 5.1 geluid wat er ook altijd op staat. DTS boeit niet echt hoor, als je daar al een DVD speler voor moet kopen in deze prijsklasse ben je niet goed snik denk ik :)

Magoed, iemand met zinnige input? :)
Ik heb trouwens ook een paar DTS DVDs die als alternatief alleen 224 kbit DD hebben, of gewoon DD 2.0 -- lang niet allemaal hebben ze DD 5.1 erbij staan.

Deze DVD speler zal, net als alle andere, DTS gewoon kunnen doorgeven aan de SPDIF out op de achterkant, om een externe decoder in te gaan. Ik weet van geen enkele DVD player met ingebouwde DTS decoder, alleen DD.

Verwijderd

D'r zit een ESS chip in.
In een test op de Duitse http://www.dv-rec.de/ kun je er meer overlezen.

Mocht je geen Duits kunnen, hij presteert erg matig op het gebied van CDR leesbaarheid en hij maakt vrij veel lawaai.
Verder zijn er nog wat andere minpunten.
Al met al vindt men dan ook deze player geen echte buy.
Wel is de prijs t.o.v. het test moment (19.10.2001) wel wat gezakt en zal dit dus iets in het voordeel van de Mustek spreken.
Maar aan de andere kant, echt nieuw is 'ie dus ook niet.
Ik zou dus voor wat anders gaan kijken.
Hoi.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op vrijdag 15 februari 2002 06:37 schreef RayUno het volgende:
D'r zit een ESS chip in.
In een test op de Duitse http://www.dv-rec.de/ kun je er meer overlezen.

Mocht je geen Duits kunnen, hij presteert erg matig op het gebied van CDR leesbaarheid en hij maakt vrij veel lawaai.
Verder zijn er nog wat andere minpunten.
Al met al vindt men dan ook deze player geen echte buy.
Wel is de prijs t.o.v. het test moment (19.10.2001) wel wat gezakt en zal dit dus iets in het voordeel van de Mustek spreken.
Maar aan de andere kant, echt nieuw is 'ie dus ook niet.
Ik zou dus voor wat anders gaan kijken.
Hoi.
Bedankt voor je reactie! Zal es kijken wat we nog meer voor leuks kunnen vinden :)

Pagina: 1