Op woensdag 13 februari 2002 11:59 schreef HaveBlue het volgende:
[..]
Zeg, hoe heb jij een en ander trouwens in je hoofd om alles aan te sluiten en te bedienen van de bestuurdersstoel? Waar haal je 220v vandaan? Wat voor ab gebruik je hiervoor? Dit omdat ik een tijdje terug ook van plan was om zoiets uit te voeren (HP Vectra met Red Hat 6.1 in een mdf box in de kofferbak). Het plan strandde destijds helaas door tijdgebrek.
Ik heb een inverter bij de lokale electroboer gehaald.
Da's gewoon een omvormer van 12v naar 220v. Maximaal 300W, heb alleen 1 probleempje nog ermee en dat is dat ie op mijn versterker bromt over de boxen. Heb 'm op een andere getest en daar was ie wel goed op. Al ik 'm aard aan de massa is het iets minder maar toch hou ik de brom.
Wat de toetsenbord betreft, ik had nog een oude ps/2 muis liggen en die erop. Nu denkt ie ook dat er een toetsenbord op aangesloten zit. Die muis stop ik gewoon in de kast

.
Probleem opgelost.
edit:
Ik heb nog niet verteld hoe ik alles dus ga bedienen. Nou heel eenvoudig, gewoon met een afstandsbediening. Daarmee kan ik winamp (voor de mp3's en videobestanden) en powerdvd mee besturen. Zo'n ontvanger kun je zelf heel makkelijk maken, of als je geld teveel hebt kopen. BIJNA elke afstandsbediening werkt er op.
Ik heb een breedbeeld tft schermpje besteld van 7", daar kun je dan alles goed op zien. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is voor je