Ik blijf er iig vrij nuchter onder....
Nope. Sorry.
Balen. Hebben we allemaal wel eens gehad. Misschien is dat vooral een schrale troost. Maar, waarom denk je waarom alle profi graphics designers/DTP'ers Macintosh gebruiken
Balen. Hebben we allemaal wel eens gehad. Misschien is dat vooral een schrale troost. Maar, waarom denk je waarom alle profi graphics designers/DTP'ers Macintosh gebruiken
en of we dat allemaal wel es hebben gehad..ik kan er soms nog verdrietig van worden;(
Enige oneerlijke is: doe je je best om op tijd ales te saven, ben je door zo'n geintje alles wel kwijt..
uithuilen en opnieuw beginnen, succes.
ene willem169: wat heeft die mac dat je je bestand niet kwijt zou zijn?
heeft PS voor de Mac wel autosaving?
offeh: "zijn die Macs zo stabiel"
Enige oneerlijke is: doe je je best om op tijd ales te saven, ben je door zo'n geintje alles wel kwijt..
Idd, iedereen weet dat Lucky Luke sneller schiet dan zijn schaduw...Hangloozz:
en of we dat allemaal wel es hebben gehad..ik kan er soms nog verdrietig van worden;(
* Willem maakt sneller de toetsencombinatie CTRL - S dan zijn schaduw
Stabiel OS. *kuch* no flame intendedHangloozz:
Nope, en autosave sucks.Hangloozz:
Mac's zijn over het algemeen stabieler ja.
Heb een lytho van 300 mb, m'n PC (AMD Athlon 1Ghz, 512ram, XP) stikt na een tijdje, terwijl m'n ouwe trouwe PowerMac G3 (233 Mhz 128 mb ram) er absoluut geen enkele moeite mee heeft. Gek toch ?