Op woensdag 13 februari 2002 19:34 schreef gido-e het volgende:
whahah dat er nog steeds mensen zijn die zig vast klampen aan M$, en die de $ teken kinderachtig vinden. Het is nu eenmaal een feit, M$ wil niet dat jullie een goed OS hebben. Zij willen dit: $. En het liefst zo veel mogelijk.
Maar ik begrijp dus uit jullie reacties dat jullie een apparte linux topic niet zien zitten, maar de mensen die dat niet zien zitten draaien die soms met een M$ OS of met een Linux OS? Want mensen met een M$ OS kunnen hier geen mening over hebben. Omdat zij niet in dat forum zullen kijken, en mogen zij ooit gaan overstappen, dan is het al mooi geordend.
Verder dacht ik dat de meeste freaks (tweakers) wel met een linux (UNIX) OS zouden werken. Mijn idee over M$ OS is namelijk, niks is gedocumenteerd, je mag niks instellen, kan je er niet op klikken kun je het niet instellen. enz....
ik kan nog wel langer door typen maar wacht ff wat reacties af.
*zucht*
Als ik er achterkom dat jij OOIT een spel speelt, muziek componeert, een CD brandt, Photoshopt, probleemloos en gebruiksvriendelijk internet of zelfs maar Windows op je PC hebt staan, ben je een grote huichelaar. Bij zo'n troll verwacht ik dan ook dat jij alles doet in Linux. Zo niet, heb je geen recht om hier te komen blaten.
//edit
Linux zal op deze manier nooit serieus genomen worden als er zo kinderachtig over gedaan wordt door contactgestoorde geeks met hun M$ blabla.
Ik heb zelf en half jaar Linux op m'n PC gehad maar het beviel me voor geen meter. Ondersteuning nul en gebruiksvriendelijkheid nul. Toch weet ik dat het zeer geschikt is voor servertoepassingen en dergelijke (alhoewel ik dan nog Win2k zou prefereren vanwege het gevoel in een Mercedes te rijden in plaats van een Lada waarvoor geen enkele dealer reserveonderdelen heeft). Het is jammer, echt. Linux verdient meer aandacht, maar die aandacht wordt op een totaal verkeerde, rebelse en schenenschoppende manier gevraagd en dat werkt alleen maar averechts.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.