Meeting NOS! (23-03-02, Utrecht)

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de meesten van jullie misschien al wel door hadden is er binnenkort een heuse NOS-meeting. Wil je al die non-Windows mafkezen eens een keertje in het echie ontmoeten dan is dit de kans bij uitstek.

Jotti en ondergetekende zullen ook aanwezig zijn, dus ik kan me voorstellen dat je al meteen afhaakt. Mocht je dit niet doen, dan zouden we het op prijs stellen als je even in [topic=365417]
liet weten dat je wel komt, zodat we een kleine indicatie hebben van de grootte van de invasie. >:)
Uiteraard hoef je geen die-hard NOS-er te zijn, om aanwezig te mogen zijn. Iedereen is van harte welkom, van jong tot oud, van groot tot klein, van Windows-gebruiker tot Unix-beheerder. Alleen Andre Hazes moest thuis blijven van Jotti :'(

"Hoe, wat, waar en wanneer" zeg je?

• Hoe? Met de trein, boot, bus, taxi, fiets en/of een ander vervoersmiddel

• Wat? Gezellig met z'n allen ergens wat gaan drinken (De precieze locatie is nog niet vastgesteld. /me is voor een gezellig poolcafe o.i.d. )

• Waar? Utrecht :) .Verzamelpunt zal het trefpunt zijn op het Centraal Station in Utrecht.

• Wanneer? 23 maart 2002 om 16.00 uur op bovengenoemde punt. We zullen net zolang doorborrelen totdat het welletjes is geweest (en de laatste treinen vertrekken waarschijnlijk). Als je ons/elkaar beu bent :P , dan staat het uiteraard vrij om eerder te vertrekken.

Als je niet op dat tijdstip kan komen, dan kun je uiteraard ook later komen op de betreffende locatie. Deze zal op tijd bekend gemaakt worden. Het voedsel zal waarschijnlijk bestaan uit een bezoekje aan een welbekende fastfoodketen, waarvan ik de naam niet zal noemen i.v.m. met reclame enzo. Het begint met een gele M :P . Misschien wordt het wel een van de vele friettenten die Utrecht rijk is. Zoals je merkt staat dit nog niet helemaal vast. Wat wel vast staat is dat het voedsel ongezond zal zijn, dus niet aan je vader en/of moeder vertellen.

De kosten zijn uiteraard voor eigen rekening. Hoe meer je zuipt hoe armer je zal worden >:) ;)

De punten op een rijtje:

<blockquote>23 maart 2002, 16.00 uur op het trefpunt in Utrecht CS
Meer info: [topic=365417]</blockquote>

De slachtoffers die al komen:

(ik ben hierbij schaamteloos van de mensen uitgegaan die al eerder gereageerd hebben)

jep
nelske
Jotti
Markiedam
zwik?
moto-moi
janjanjansen
Cloontje
bultoog
Felix
Vaagharses
InNuedo
balou
Gila
Cyril
Valium
deadinspace
balk
luc
Kogelvis
Robert
Aikeleer
Apache(B) :P
LinuxUser
RGÓ
BezurK
Roel?
Phantom
kia?
Operations
The_Surfer
soepzooitje
Bulldog! >:)
Wilke
WHiZZi
blouweKip
active2 (te vroeg! >:))
blaataaps
Zemanova
klbob_
razor_harm
veldmuis
Locutes
Artec (te vroeg! >:))
dinges
beelzebubu?
BrZ
Platypussy
Compukid
kees (als hij op tijd eraan herinnerd wordt ;))
nitenite (zonder bier)
imdos
hightower
Martin Sturm (ook al zo'n gekke zeeuw :P )
Dave Schalk
RoeLz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Deze kan ondertussen wel een eindje weg :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.