Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nee lekker.. mag ik even?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
[topic=410061/1/25]

Oke, verkeerde forum wordt aangegeven. Waar zou die dan moeten? Ik neem aan dat mijn post voor mensen die met webdesign te maken hebben in dit forum komen en minder of niet in internet en telefonie.

ten 2e, "en ik denk dat dit op niets gaat uitlopen". Het hoeft ook nergens op uit te lopen het is gewoon handig dat mensen weten dat het er is! En je geeft het ook nie echt de tijd of wel?

McViruss... explain u zelf nader plz

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Maar hosting is [IT] :)

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
maar daar is de doelgroep niet... waar gaat het om dan? Een post in het "goeie" forum wat niemand wat interreseert. of een post in het "foute" forum, waar mensen wel wat aan hebben en dus het eigenlijk "goed" is.

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 01:34
De doelgroep zou in P&W zijn, maar ik denk niet dat je topic daar erg gewaardeerd zou zijn (ondanks je uiteraard zeer goede bedoelingen).

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
zucht ik hou et allemaal nie meer bij... goeie nacht tot morgen.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 12 februari 2002 23:46 schreef Tobiaz het volgende:
goeie nacht tot morgen.
doet je site het dan ook weer?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Thanx :) Ik heb er wel wat aan :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
me too mischien had je even moeten zoeken op een vraag als "waar gratis php hosting " en dan daar je reply onder zetten dan is het ook geen spam en toch info geven ?

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op dinsdag 12 februari 2002 23:38 schreef Tobiaz het volgende:
maar daar is de doelgroep niet... waar gaat het om dan? Een post in het "goeie" forum wat niemand wat interreseert. of een post in het "foute" forum, waar mensen wel wat aan hebben en dus het eigenlijk "goed" is.
Doelgroep zit ook niet in W&G maar meer bij de codekloppers in P&W. Anyway, binnen W&G gaan dergelijke topics als "wie weet er een gratis host" etc standaard op slot. Dat geldt trouwens voor vrijwel elke topic-titel waar gratis in voor komt.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
jah das sneu, als ik zeg ik weet een gratis geldschieter voor je nieuwe onderneming staat bwzspreken wel iedereen te springen, sorry maar dat van jou vind ik geen argument

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 09:54 schreef OzBoz het volgende:

[..]
Dat geldt trouwens voor vrijwel elke topic-titel waar gratis in voor komt.
dus als ik de topic titel verander maar de inhoud het zelfde laat wil je zeggen dat het dan niet of minder snel op slot wordt gegooit? |:( denk na

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 01:34
Tobiaz: denk na
Als jij nu een beetje beleefd blijft doen is het allemaal helemaal prachtig.

OzBoz gaf uiteraard slechts aan dat topics met schreeuwerige titels en verzoekjes voor 'gratis' spullen over het algemeen niet erg geliefd zijn en geen bijdrage zijn voor het forum.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
hmz enthousiast zijn mag dus ook nie meer..

kijk sorry hoor, maar heel vaak word een topic verplaats. dan kan je weer een kwartier gaan zoeken voor je m hebt gevonden, of hij word zo lekker vaag en snel geclosed. ik word er gewoon zo moe van

• Dennis
  • Laatst online: 12:28
Op donderdag 14 februari 2002 20:27 schreef Tobiaz het volgende:
kijk sorry hoor, maar heel vaak word een topic verplaats. dan kan je weer een kwartier gaan zoeken voor je m hebt gevonden,
Gewoon op je eigen naam klikken |:(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Inderdaad, ik beschouw deze afgehandeld.

En je mag best enthousiast zijn, maar als iemand in AV een topic opent met "JEEEEEUUJ Er komt een niewe soundblaster" dan heb ik ook zoiets van :Z.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.