THESWITCHER heeft gesprokenOp dinsdag 12 februari 2002 23:50 schreef THESWITCHER het volgende:
Jaa grappen makers die grappen van je slaat natuurlijk nergens op he met je nerdekop ik bedoel als je het zo wilt hebben kom dan zelf langs wijs neus dan douw ik je bekkie in me systeem kassie en dan zal ik je kou laten voelen sukkel.
rot toch op jij
Where is it?
Verwijderd
WTFOp dinsdag 12 februari 2002 23:48 schreef MasterXP het volgende:
[..]
gespleten persoonlijk heid
Verwijderd
Probeer maar als je net onder de douche vandaan buiten gaat staan. Dan word het heel koud. goed he
Verwijderd
Weg met alle natuurkunde wetten, ze zijn alleen maar lastig, mijn proc wil niet sneller, en ik wil dus dat ze weg gaan
PS:
Pim zocht nog wat mensen geloof ik
Verwijderd
das dan gewoon een afwijking in de apparatuur die jij gebruikt om te metenOp dinsdag 12 februari 2002 23:58 schreef slybas het volgende:
ik heb ook zo'n cooling, sind ik niet meer geloof in natuurkunde kan mijn kast temperatuur door maar zoveel en zo hard mogelijk blazende aanwezige ventilatoren zelfs lager worden dan de kamer temperatuur. Ja echt waar!
Probeer maar als je net onder de douche vandaan buiten gaat staan. Dan word het heel koud. goed he
per wat? per uur zekerOp dinsdag 12 februari 2002 23:37 schreef THESWITCHER het volgende:
airflow 74 kubieke meter
airflow sluit je niet aanDe airflow staat aangesloten
beetje jammer dat je dit nu pas vertelt, alsof je het nu pas verzonnen hebt, want je zat je aardig stom te verdedigen (met je barometer die de temperatuur uitleestvanuit buiten me kast met een droger slang met aan het uiteinde een Ventilator die weer naar binnen zuigt de slang staat buiten.
misschien is dat wel omdat als je dit soort belangrijke info achterlaat, je in feite...LIEGTEn that is the trick jeetje jullie klagen wel veel he als er een stukje mist in het verhaal.
Heb ik wel vaker gemerkt bij jullie.
nee, JIJ moet gewoon duidelijk zijn vanaf het begin. Maar goed.... /ignore enzokijk meer naar de bron van zijn verhaal dan gelijk dingen vragen hoe het kan ewant de temp is 28 en binnen in de kast is het 15 graden mijn excuses ook ant ik begreep jullie uitleg niet.
ach...in een volgend leven lach je er om!
Verwijderd
bedoeld die gast he zovanuit buiten me kast met een droger slang met aan het uiteinde een Ventilator die weer naar binnen zuigt de slang staat buiten.
ik snap et niet .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
Neeeuu, het klopte bij LN ook niet
of hij is gewoon altijd zo
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Verwijderd
Op woensdag 13 februari 2002 00:09 schreef firoz het volgende:
misschien is hij nog wel een beetje moeen zat van het karnaval en is ie daarom niet meer zo slim
of hij is gewoon altijd zo
[topic=408990]
[topic=408027]
[topic=407994]
[topic=407980]
[topic=404306]
[topic=402060]
[topic=400915]
[topic=400953]
[topic=400958]
[topic=400988]
[topic=400995]
[topic=401025]
[topic=401075]
[topic=401652]
zozo dat zegt alweer genoeg en die zijn allemaal dicht
dus gewoon dit TOPIC niet meer ophalen en hem verder laten gaan met zijn eigen fantasie wereld
Verwijderd
Verwijderd
Hoe zou die dat dan voor mekaar krijgen dat interplanair internet verkeer? Geniaal deze gast......:P
Nou ja waarschijnlijk lopen we met z'n allen een jongetje van 13 te pesten, dusse ik kap er mee....
Disclaimer:
Deze tekst is in generlei opzichte negatief bedoelt ten opzichte van jongetjes van 13, ik ben geen jongetjes van 13 hater.....
volgens zijn profiel is hij geen 13 geb:11 september 1981 misschien is hij geestelijk wel 13 maar daar heb ik geen verstand vanOp woensdag 13 februari 2002 00:22 schreef Rismo het volgende:
mensen dan maar een vraagje van mijn kant: ip6 is toch nog niet geimplementeerd?
Hoe zou die dat dan voor mekaar krijgen dat interplanair internet verkeer? Geniaal deze gast......:P
Nou ja waarschijnlijk lopen we met z'n allen een jongetje van 13 te pesten, dusse ik kap er mee....
Disclaimer:
Deze tekst is in generlei opzichte negatief bedoelt ten opzichte van jongetjes van 13, ik ben geen jongetjes van 13 hater.....
Verwijderd
I don't thinks so check thiz => TheSchwitcher => Geb. datum: 11 september 1981Op woensdag 13 februari 2002 00:22 schreef Rismo het volgende:
mensen dan maar een vraagje van mijn kant: ip6 is toch nog niet geimplementeerd?
Disclaimer:
ik was eerderOp woensdag 13 februari 2002 00:25 schreef mast3r het volgende:
[..]
I don't thinks so check thiz => TheSchwitcher => Geb. datum: 11 september 1981
Verwijderd
komt omdat jou upload zeker sneller isOp woensdag 13 februari 2002 00:25 schreef firoz het volgende:
[..]
ik was eerder
jah dat is zo maar 11 september is ook een trieste dagOp woensdag 13 februari 2002 00:26 schreef MasterXP het volgende:
1981..
dit maakt het verhaal nog een tikje triester
Verwijderd
Verwijderd
WTF, heeft dat er nou weer mee te makenOp woensdag 13 februari 2002 00:27 schreef firoz het volgende:
[..]
jah dat is zo maar 11 september is ook een trieste dag
Verwijderd
Je zou denken dat nadat ze topic een stuk of 10 keer is gesloten, dat ie het wel snapt, maar nee, we openen gewoon nog een topic!
Hee me eerste topic heet VASTLOPER, laat ik me 2e topic VASTLOPER 2 noemen, dan valt het niet zo op
En dat op een leeftijd van 20/21, het is eigenlijk om te
Verwijderd
ff backupenOp woensdag 13 februari 2002 00:30 schreef skyrolfer het volgende:
ik heb dit topic maar even aan mijn favorieten toegevoegd, want dit is een klassieker!
Je zou denken dat nadat ze topic een stuk of 10 keer is gesloten, dat ie het wel snapt, maar nee, we openen gewoon nog een topic!
Hee me eerste topic heet VASTLOPER, laat ik me 2e topic VASTLOPER 2 noemen, dan valt het niet zo op
En dat op een leeftijd van 20/21, het is eigenlijk om te
Verwijderd
ik wil me pc wel tot -15 graden koelen, hoe sterke blower moet ik dan hebben ?Op woensdag 13 februari 2002 00:33 schreef firoz het volgende:
mijn comp wordt ongveer 50 grad kan je me vertellen hoe je die luchtsluis hebt gemaakt lijkt mij ook wel een goed idee?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH RIP .....Op woensdag 13 februari 2002 00:35 schreef mast3r het volgende:
[..]
ik wil me pc wel tot -15 graden koelen, hoe sterke blower moet ik dan hebben ?
volgens mij moet hij dan 74 kubieke meter zijn of niet somsOp woensdag 13 februari 2002 00:35 schreef mast3r het volgende:
[..]
ik wil me pc wel tot -15 graden koelen, hoe sterke blower moet ik dan hebben ?
Verwijderd
Volgens de zogenaamde wetten zou met meer druk in je pc of zo een koudere temp krijgen. Dus ik stel voor om die 18589 kubieke meter te gebruiken dan moet ik ie wel -40 graden wordenOp woensdag 13 februari 2002 00:37 schreef firoz het volgende:
[..]
volgens mij moet hij dan 74 kubieke meter zijn of niet soms
Verwijderd
lets say 2 cm diameter van ongeveer een meter of 2 a 3 en dat weer door laat lopen naar je procc
met een fan zou dat werken
of krijg je dan gezeik met condens enzo en is dat zoveel dat je probs krijgt
Verwijderd
ik denk dat je zoals je al zei problemen met condens krijgt, of je doet het net zoals als Dabit met z'n phasechangeOp woensdag 13 februari 2002 00:39 schreef mental_power het volgende:
hmm ms een wazig idee maar als je bv een lucht sluis vanuit je kamer een vrieskistje in laat gaan met een lange rondgebogen buis
lets say 2 cm diameter van ongeveer een meter of 2 a 3 en dat weer door laat lopen naar je procc
begin anders effe een nieuw topic daarover dit is toch veel te warrig geworden met allemaal blablabla waar toch allemaal niets van waar is,Op woensdag 13 februari 2002 00:39 schreef mental_power het volgende:
hmm ms een wazig idee maar als je bv een lucht sluis vanuit je kamer een vrieskistje in laat gaan met een lange rondgebogen buis
Verwijderd
volgens mij zijn we een beetje afgedwaald van het onderwerp jaOp woensdag 13 februari 2002 00:41 schreef firoz het volgende:
[..]
begin anders effe een nieuw topic daarover dit is toch veel te warrig geworden met allemaal blablabla waar toch allemaal niets van waar is,
Nog n paar weekjes wachten en ik krijg les over 'Psychisch en sociaal disfunctioneren'. Zal ik dit geval eens voorleggen, kijken wat hier allemaal over te vertellen valt.
Ik ga maar ns slapen. Kan ik morgen weer fijn verder lezen hier
<CTRL>+D
Verwijderd
ik kan niet wachten op een reactieOp woensdag 13 februari 2002 00:43 schreef Turmoil het volgende:
Dit is grappig.
Nog n paar weekjes wachten en ik krijg les over 'Psychisch en sociaal disfunctioneren'. Zal ik dit geval eens voorleggen, kijken wat hier allemaal over te vertellen valt.
Verwijderd
Normaal lees ik voor het slapen gaan graag een beetje in een humoristisch boek. Dat zal vandaag niet meer nodig zijn.
Truste
PS Als je wilt mag je mijn avatar wel hebben
Dat komt omdat je lichaam temperatuur hoger is dan de kamertemperatuur dus als je gezond bent is dat gemiddeld 37 graden Celsius dus geen Kelvin of Fahrenheit anders ben je een beetje "CHILL" bovendien transpireert je huid door middel van porien waardoor de verdamping van watermolekuulen het mogelijk maakt om een lagere temperatuur te bereiken bij een grote hoeveelheid luchtstroming. Nou heb ik in mijn leven nog nooit een transpirerend PC gezien.Op dinsdag 12 februari 2002 23:05 schreef THESWITCHER het volgende:
tuurlijk kan je kast kouder worden dan je buiten temp.
In je kamer is het wind stil (geen koude lucht) plaats jij maar een een 80x80 ventilator vlak voor je gezicht en zet hem eens aan de lucht is toch koeler komt omdat het windstil is in je woonkamer.
Kwestie van natuurkunde
Ook is het geen goed idee, de druk in je kast te verhogen, dan loopt namelijk volgens de thermodynamica de temperatuur ook op. Een beter idee is, om de druk in je kast te verlagen, hiermee bewerkstellig je nl. ook en temp. verlaging. Eenieder die geinteresseerd is in dit onderwerp doet er goed aan een van de betere publicaties op het gebied van thermodynamica door te bladeren.
En ik wacht met spanning op foto's van de eerste die een case mod bouwt met een turbinemotor....
Oh ja, en een barometer meet luchtdruk. (vandaar ook barometer, komt van het woord bar, als grootheid voor het meten van luchtdruk
Bnet pindle#2913
agjoh... dat heb ik al jarenOp woensdag 13 februari 2002 01:39 schreef Abuis het volgende:
En ik wacht met spanning op foto's van de eerste die een case mod bouwt met een turbinemotor....
Kijk maar :
Senri no michi mo ippo kara
Verwijderd
Misschien heeft hij wel zijn temp. metertje verkeerd om gemonteerd. Wat een loser....
BTW als ik dat plaatje hierboven bekijk, waar heeft hij dan zijn bed staan lol
No wind no waves, no waves no surfing, no surfing no babes!
Verwijderd
Maar dat komt toch door de verdampende benzine?Op woensdag 13 februari 2002 04:39 schreef BlueByte het volgende:
Iemand wel eens van carborateur-ijs gehoord? door een venturi werking in de carborateur kun je hier al ijs krijgen bij buitenlucht temperaturen van +15!!! ik heb al aan een venturi zitten denken als koeler, maar je hebt er idd. een sterke fan voor nodig.
Hoe wou je dat integreren in een PC?
Valt me een beetje tegen, net als het pas achteraf melden (a.k.a. verzinnen) van slangen die vochtige lucht je pc in blazen. Knap dat is het dan nog doet (met al dat noodweer van gister)
Maar nogmaals, screenies! En dan wel van het overzicht van MBM en niet van die tray he
omg!Op woensdag 06 februari 2002 00:53 schreef THESWITCHER het volgende:
water koeling is een beetje geprits ik zelf heb geen idee hoe dat moet en me ma zal het ook niet zo fijn vinden me maat heb het trouwens wel gedaan maar de processor werdt te koud.
I'm not as think as you stoned I am
Verwijderd
Volgens mij heeft er nog nooit zo'n grote groep mensen zoveel plezier gehad van 1 brakke temperatuursensorOp maandag 04 februari 2002 02:16 schreef THESWITCHER het volgende:
ik heb 133mhz 1 van 256mb en 1 van 128 mb
11x133 loopt het op een gegeven moment vast in windows het draait 5 min en daarna loopt het vast ik start me systeem opnieuw op en kijk in me bios voor me temp. en ik zie 51 a 52 graden en me systeem is ongeveer 17 graden
Meh ...
[zwaaaar off-topic]Op woensdag 13 februari 2002 00:43 schreef Turmoil het volgende:
Dit is grappig.
ej...collega [/zwaaar off-topic]
TheSwitcher...los van het feit dat ik echt mateloze bewondering heb voor je koelcapaciteiten...hoe kan jij er in godsnaam zo'n ZOOOOTJE van maken zonder geband te worden?
I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
Mwoahahaha die vindt ik coolOp woensdag 13 februari 2002 09:19 schreef WooK het volgende:
Die dewd is echt grappig, hieronder nog ff een klasieker van hem uit een ander topic
[..]
omg!
ja als ik een droger slang in de vriezer leg en dan den fan er op aan sluit dan wordt ie pas 15 graden
maar imo hoe kan jij zolang door lullen met zo'n topic als ik zo'n topic open is ie gelijk weer gesloten
ik was bijna vergeten om dit topic op mijn hd te zettenOp woensdag 13 februari 2002 10:26 schreef webkabouter het volgende:
zou ik de admin of moderator vriendelijk mogen verzoeken om hier ff een slotje op te zetten
In theorie..is het zelfs zo dat de luchtstroom een optimum heeft. De wrijving van de lucht met je heatsink produceert zelf ook warmte. Dus op een gegeven moment geldt 'hoe meer luchtstroom, hoe warmer de cpu' Onze vriend TheSwitcher zal natuurlijk met een briljante wetenschappelijk verantwoorde tegenwerping komen (zoiets als 'ik heb even m'n decibelmeter ernaast gehouden...en nou die temperatuur is dus echt wel 5 bar gezakt hoor')....maar iedereen die een keer z'n vinger uit het raampje heeft gestoken bij het terugkeren in de dampkring met de space-shuttle weet dat het anders werktOp woensdag 13 februari 2002 01:39 schreef Abuis het volgende:
Wil je echt lucht gaan koelen met een fan, kan ik je aanbevelen naar een gasturbine uit te gaan kijken, daar zijn de temperatuursveranderingen van een meetbare orde.
Verwijderd
Maar dan is je kamer geen 28 graden of je moet tussen de hoogovens wonen en dan kan je kast weer geen 15 graden wordenOp woensdag 13 februari 2002 10:08 schreef era.b het volgende:
Heeft iemand al gedacht dat hij ook naast een raam kan staan of op de grond in de tocht?
Verwijderd
ten eerste temperatuur meet je met een thermo meterOp woensdag 13 februari 2002 10:31 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
In theorie..is het zelfs zo dat de luchtstroom een optimum heeft. De wrijving van de lucht met je heatsink produceert zelf ook warmte. Dus op een gegeven moment geldt 'hoe meer luchtstroom, hoe warmer de cpu' Onze vriend TheSwitcher zal natuurlijk met een briljante wetenschappelijk verantwoorde tegenwerping komen (zoiets als 'ik heb even m'n decibelmeter ernaast gehouden...en nou die temperatuur is dus echt wel 5 bar gezakt hoor')....maar iedereen die een keer z'n vinger uit het raampje heeft gestoken bij het terugkeren in de dampkring met de space-shuttle weet dat het anders werkt
ten tweede decibel meet je met een decibel meter
ten derde de eenheid van temperatuur is graden
maar die wrijving van de lucht is zo weinig dat kan je dan gewoon verwaarlozen misschien sheelt dat 0,00002 graden ofzo
natuurlijk, met de luchtstromen waarmee wij werken is de wrijving uiteraard te verwaarlozen. Maar als je met supersonische luchtstromen gaat werken gaat het wel degelijk een graadje of wat warmer worden hoorOp woensdag 13 februari 2002 10:35 schreef ThePreatorian het volgende:
[..]
maar die wrijving van de lucht is zo weinig dat kan je dan gewoon verwaarlozen misschien sheelt dat 0,00002 graden ofzo
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()