[XP] SXS.DLL: Syntax error in manifest or policy

Pagina: 1
Acties:

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 17:16
Hoi, ik probeer Windows XP adv Server te installeeren maar hij komt dan met een melding:

Error:
SXS.DLL: Syntax error in manifest or policy file "F:\I386\asms\1000\MSFT\WINDOWS\GDIPLUS\GDIPLUS.MAN" on line 4.
Error:
Installation Failed: F:\I386\asms. Error Message : A component's file does not match the verification information present in the
component manifest.
Fatal Error:
One of the components that Windows needs to continue setup could not be installed.
A component's file does not match the verification information present in the
component manifest.

nu heb ik ergens van internet afgehaalt dat je dan de Controls.man moet aanpassen, dit heb ik gedaan maar het werkt nog steeds niet, iemand nog een idee?

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-05 19:56

Alien_Inside

-geen-

hmm exact zelfde probleem hier, syntax error (?) maar dan bij winxp pro.

zou nu toch wel eens graag m'n xp installed willen hebben!

dus ^kick^

-geen-

Verwijderd

En hier nog een ...

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-05 16:05
Ik heb deze error ook, kan nergens iets vinden erover (zoek ik niet goed genoeg???)
help alstjeblieft, want ik kom r niet uit...

alvast heel erg bedankt

Verwijderd

Ik wilde ff kort replyen want ik had dit probleem daarnet zelf ook en in de search zag ik ook behoorlijk wat topics hierover.

Op deze manier werkte het wel bij mij:

• via het install-scherm van winXP heb ik de 'corrupte' schijf geformatteerd. Ik bedoel dus de schijf waarop ik XP had geprobeerd te installeren en waarbij het niet gelukt was.

• Toen ben ik XP opnieuw gaan proberen te installeren en toen deed ie t gewoon!

easy as that..

[edit]
ik had dit ook nog gevonden op de support-site van Microsoft mocht bovenstaande niet lukken: klik

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 14:43 ]