In en ouwe PC van me zit een S3trio 1mb, heeft het zin directX 8.0 te installeren? Of beter 6.0 of 7.0?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ben ik wel met je eens maar de DX8 code is natuurlijk wel een stukje geoptimaliseerd t.o.v. DX7 en dan heb ik het niet over geoptimaliseerd voor een bepaalde kaart ofzo, nee gewoon snellere code en minder bagger, in spellen scheelde het ook niks behalve beeldkwaliteit...Op dinsdag 12 februari 2002 22:55 schreef MST_Morpheus het volgende:
Mag ik wel even erop wijzen dat tussen een Viper 550 (TNT met 16 mb) en die Trio kaart nogal een verschil zit. Die Trio kaart is ook een stuk ouder dan die Viper.
Ik denk niet dat het veel uitmaakt.
Misschien dat het laatste iets beter wordt, anders zou ik zeggen blijf bij je huidige DirectX. Als je nu geen last hebt van vastlopers of andere vage dingen dan heeft een nieuwe DirectX versie zeer waarschijnlijk weinig zin.Op dinsdag 12 februari 2002 23:00 schreef Unagi het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens maar de DX8 code is natuurlijk wel een stukje geoptimaliseerd t.o.v. DX7 en dan heb ik het niet over geoptimaliseerd voor een bepaalde kaart ofzo, nee gewoon snellere code en minder bagger, in spellen scheelde het ook niks behalve beeldkwaliteit...
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ach ja maar als je nou net dat beetje perfomance kan gebruiken... Als je blij bent met wat je hebt moet je t laten staan, mja ik heb toen het "risico" genomen om op DX8 over te stappen en heb r toch wat performance uit gehaald, tja je bent niet voor niks tweakerOp dinsdag 12 februari 2002 23:08 schreef MST_Morpheus het volgende:
[..]
Misschien dat het laatste iets beter wordt, anders zou ik zeggen blijf bij je huidige DirectX. Als je nu geen last hebt van vastlopers of andere vage dingen dan heeft een nieuwe DirectX versie zeer waarschijnlijk weinig zin.
Indien je een geweldige soundkaart hebt schiet je er in ieder geval niks mee op, maar je gaat er ook niet op achteruitOp dinsdag 12 februari 2002 22:46 schreef sonata het volgende:
In en ouwe PC van me zit een S3trio 1mb, heeft het zin directX 8.0 te installeren? Of beter 6.0 of 7.0?
Alvast bedankt.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Freelance tweaker