[XP] internet valt weg

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-04 23:31

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Topicstarter
khad eerst altijd een linux bak voor men internet hangen en ik hing dan doormiddel van hubje via men linux bak aan het internet, maar wegens omstandigheden moet ik nu ff zonder hub doen en heb ik dus de verbinding direct op men machine,
alles werkt prima alleen dat ik om de zoveel tijd meestal een kwartier of zo, men verbinding kwijtraak, als ik dan bij netwerk omgeving men verbinding disable/enable dan is het weer goed, maar na een tijdje moet ik het weer doen en zo steeds door, waar zou dit door komen?

onbereikbaar.nl

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Waarop heb je de lease tijd staan ??? Want het kan zijn dat je om de 15 minuten een lease moet krijgen, en daar kan windows xp niet goed mee overweg (WinXP 64bit trouwens wel, maar ja $$$$)

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Topicstarter
waar kan ik dat zien? kep ur nog nooit van gehoord.. wel vreemd dat ik het niet heb als ik men linux bak er tusse heb hange..

men verbinding doet het ook weer als ik op het icoontje rechterklik en dan repair doe, dan krijg ik wel dat DHCP failed etc, omdat ik geen DHCP gebruik, maar men connectie werkt dan wel weer, heel vaag allemaal

onbereikbaar.nl

Verwijderd

Anders pleur je toch gewoon TCP/IP helemaal weg? Ff rebooten, weer installen en kijk dan es.

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Topicstarter
heb ik al getried :(

onbereikbaar.nl

• ^Stalkie^
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 18:41
Heb je al wel eens gekeken naar de instellingen van je dial-up? Daar staat ook een optie dat hij disconnect na en bepaalde tijdsperiode... Dat moet je even uitzetten.
:D

• Karimben
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11-2025
hier heb ik ook al een paar maanden last van.
na een tijdje ligt het er gewoon uit, soms een kwartier, soms een uur
met andere windowsversies had ik hetzelfde probleem
xp
2000
98
(ik heb nu ME)
kheb van alles geprobeerd maar niks helpt
(kheb @home)

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 09:21 schreef stalkie_ het volgende:
Heb je al wel eens gekeken naar de instellingen van je dial-up? Daar staat ook een optie dat hij disconnect na en bepaalde tijdsperiode... Dat moet je even uitzetten.
:D
maar tis geen dialup connectie tis gewoon een kabelmodem connectie..

onbereikbaar.nl

• ^Stalkie^
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 18:41
Ehmm dat kan je ook uitzetten volgens mij.
Ik zelf heb eerst een wanadoo basic rampen modem gehad en die connecte via de com poort. Ik kon gewoon bij mijn internetlink options dat auto-disconnect uitzetten...

IS dat bij jou kabelmodem anders dan? Please tell me of I am wrong.. :9

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Topicstarter
kabelmodem dan zit er een netwerk kaart in je pc, dus geen modem, en ik kan nergens iets van time-out vinde, echt heel vaag kep dit alleen maar met xp

onbereikbaar.nl

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-04 21:26
eerst had ik dit met msn dan maar nu ook met mn gewone windows wel eens maar dan staat hij al een halve dag aan. ik heb er een win 2k bak tussen staan (als server) en heb chello. Maar ik kan wel op mn netwerk als mn inet er af is als ik restart dan doet het ut weer, maar ik zal eens proberen te disconnecten en dan weer te connecten.

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 21:51

Jabba

Firkan

Iemand al een oplossing gevonden? heb een soort gelijk iets met mijn win2k3 server

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Jabba,

Dit probleem kan zoveel verschillende oorzaken hebben dat het eigenlijk niet zo zinvol is om dit probleem in een ander topic verder te zetten. Ik ga voorstellen dat je even een ander topic opent en daarin je probleem omschrijft, omschrijft wat je al geprobeerd hebt, en dergelijke.

In ieder geval ga ik dit topic sluiten - het gaat mensen enkel verwarren om een topic uit 2002 te zien ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.