Toon posts:

Tbird 1.4 WEG

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde gisteren een extra fan installeren om mijn dondervogeltje koel te houden. Fan geplaatst tussen koelblok en voeding.
Zet pc aan, zwart scherm. NIETS.
Ik zet cpu in andere werkende computer, NIKS.
Nee he! Toch niet...............

Wat ik denk dat er gebeurd is is dat de fan tegen het koelblok gedrukt heeft zodat dit aan de zijkant geen contact meer maakte met de cpu..........

Cpu bekeken. Niks aan te zien. Kan een TBIRD doorfikken zonder zelfs de minste sporen na te laten?????????

Echt weak dit. Weer een AMD naar de vaantjes, zelfs nog voordat ie ooit overgeclockt werd........:-(

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:44
shit.. moet je weer je sig aanpassen !

Het kan best, dat ze doorfikken hoor, zonder de symptonen ervan.. Misschien heb je nog garantie ?

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
probeer eens een cmos reset oid .. test em eens in een andere computer. En btw wel stom voorzichtig is het heilige woord bij Thunderbirds :P

• DirtyHennessy
dubbelpost :?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, garantie heb ik nog (gekocht eind oktober vorig jaar).
Of ik ze krijg is vraag 2. Echt lullig, vooral omdat ik m nooit overgeclockt heb!

• DirtyHennessy
als je gewoon naar de winkel gaat en zecht hij ging beetje roken is er niet saan de hand :D als je zegt ik ging met me cooler spelen dan krijg je GEEN garantie!! :(

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
gewoon naar de winkel gaan en zegeen tja hij deed het opeens niet meer ... of ik er iets aan hd veranderd ? neuh :) (gelieve :r reacties ff voor je te houden)
idd zie je er vaak nix aan helaas
suc6 en, sterkte bij het verwerken van dit verlies :z

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

nou als ie aan de zijkant geen contact maakt is er nog niet al teveel aan de hand hoor.. alle warmte komt namenlijk van de core af (dat kleine vierkantje in het midden :P )

heb je niet iets te hard lopen duwen tegen die koeler aan?
het afbrokkelen van je core lijkt me waarschijlijker namenlijk..

maar idd als je voor garantie gaat... gewoon zo dom mogelijk doen.. dan geloven ze je wel ;)

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

toch maar proberen teryg te brengen he, als d'r toch niets aan te zien is :P

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb er niet hard tegen geduwd, dus de core is in one piece. Ja ik snap er ook niks van dat ie zo snel naar de vaantjes kan gaan. Zat zelfs koelpasta op.
Nouja, ik hoop er het beste van. (gelukkig heb ik nog een p100 met 24mb intern! *D )

Klein nadeeltje van AMD.
Pagina: 1