Wat er ook gebeuren moogh...
ik
en zit nu met superweb
en zit nu met superweb
Maar hoe weet je nou of het inbellen bij quickonline wel goed zal gaan? Ik heb nu ook superweb, en wacht gewoon tot ik wat reacties hoor van vrienden die het wel nemen.
Y'24
Verwijderd
Ik heb me ingeschreven omdat ik goede ervaringen heb met de quickonline happyhours.
(met de bug 24/7)
De snelheid was goed want ze gebruiken het netwerk van UUnet en dat is toch 1 van de beteren in Nederland. Ze garanderen 1 op 4 ipv supernep met 1 op 20. Of dit echt zo is weet ik niet maar met isdn kom je er toch wel op.
Het netwerk zou de grote toeloop mijnsinziens wel aankunnen. De vraag is dus alleen de inbelcapaciteit.
De toeloop zal minder zijn dan bij Supernep omdat de prijs een stukje hoger is.
Overigens kan het bij mij nog makkelijk uit
1000 piek per rekening is vrij veel
(huurlijn is bijna goedkoper)
(met de bug 24/7)
De snelheid was goed want ze gebruiken het netwerk van UUnet en dat is toch 1 van de beteren in Nederland. Ze garanderen 1 op 4 ipv supernep met 1 op 20. Of dit echt zo is weet ik niet maar met isdn kom je er toch wel op.
Het netwerk zou de grote toeloop mijnsinziens wel aankunnen. De vraag is dus alleen de inbelcapaciteit.
De toeloop zal minder zijn dan bij Supernep omdat de prijs een stukje hoger is.
Overigens kan het bij mij nog makkelijk uit
1000 piek per rekening is vrij veel
(huurlijn is bijna goedkoper)
Verwijderd
hmmja... ik moet 't nog zien... gebruik van redialers is verboden bij die lui... maar als ik m'n ip-down (linux) nou eens na 2 tot 4 minuten (random) automatisch weer in laat bellen.... dan kunnen ze d'r toch weinig van zeggen... 't is dan misschien geen always on, maar je mag er toch zeker wel altijd gebruik van maken..... ?
Dat random inbellen zou wel kunnen denk ik, maar niet te overdreven.... tussen de 5 en 10 min lijkt me wat minder opvallend. 
Maar het is wel verboden, (ze zullen eerst wel een waarschuwing geven) en ze kunnen je eraf kicken

Maar het is wel verboden, (ze zullen eerst wel een waarschuwing geven) en ze kunnen je eraf kicken
Wat er ook gebeuren moogh...
Verwijderd
Ik denk dat ze niet zeuren als je 's nachts de verbinding niet open hebt en je random met 5/10 minuten connect.
Verwijderd
Het eerste verschil met supernep is er al:
Binnen 3 dagen had ik documentatie in vergelijking tot supernep 3 maand.
Binnen 3 dagen had ik documentatie in vergelijking tot supernep 3 maand.
ik!!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
/me krijgt binnen een maand Cistron ADSL 
Eindelijk af van die klote tel-rekening...

Eindelijk af van die klote tel-rekening...
ik heb me ook ingeschreven en ik vind het wel kut die 90min limit. gebruik van redialers vind ik opzich goed maar ja als je 95 piek betaalt wil je toch echt wel dik die telefoon kosten terug verdienen (veel mensen halen dus echt niet 95 piek telefoon kosten p/m (kabel is dat ook maar dan heb je ook wat), ik gebruik gewoon windows 2000 , en die zet ik op verbinding herstellen (en max 999 pogingen, tussentijd 1 of 3 seconden, zelfde als superweb) en is geen redialer (special programma) maar als ze moeilijk gaan doen zeg ik het gewoon op. kijk ik ga echt niet online als het niet nodig is , maar ik wil nog wel eens grote bestanden dowloaden dus dan moeten ze niet zeuren (zolang ik data ontvang)
ik hoop dat het word
ik hoop dat het word
Pagina: 1