Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HK] Waarom dicht ?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/409047

Er staat niet echt een reden bij....

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
let me guess: een of andere gast van buitenlandse afkomst die zich aangesproken voelde en het topic in SU heeft gemeld :{

PIII 800@804 Mhz

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Omdat ik vind dat Turken en Marokkanen in dat draadje wel erg belachelijk gemaakt vind worden. Replies als:
Pim Fortuyn schapie rib in aarse steken en lekker heen en weer bewegen. Pim vieze extreem rechtse homo zijn. Ik niet van homo's houden en ik links handig zijn...
Op dinsdag 12 februari 2002 20:00 schreef JT het volgende:

[..]

IEK BUITENLANDER IS !!!!!! Mijn moeder snor hebbe, m'n broer mes heb en me vader .......heeft een baard ! ja ! heeft baard ! Dus jij op pas of jij dood !!
ik kan er nu nog veeeeeeeeeeeel meer gaan quoten, maar ik vind dit niet normaal.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 22:41 schreef LuNaTiC het volgende:
Omdat ik vind dat Turken en Marokkanen in dat draadje wel erg belachelijk gemaakt vind worden. Replies als:
[..]

[..]

ik kan er nu nog veeeeeeeeeeeel meer gaan quoten, maar ik vind dit niet normaal.
Ok....dis dus gewoon een kwestie van wat je persoonlijk wel of niet vind kunnen...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 12 februari 2002 22:42 schreef JT het volgende:

[..]

Ok....dis dus gewoon een kwestie van wat je persoonlijk wel of niet vind kunnen...
precies. Stukje opvoeding misschien?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 22:44 schreef LuNaTiC het volgende:
Stukje opvoeding misschien?
Ik zou graag van je horen wat je hiermee bedoelt....voor mijn gevoel weinigs positiefs over mij...Ik zie graag dat je dit soort dingen niet over mij gaat oordelen.

Ecodan warmtepomp

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 12 februari 2002 22:42 schreef JT het volgende:

[..]

Modereren binnen een forum als deHK is altijd een kwestie van oordelen wat een moderator persoonlijk wel of niet vindt kunnen :{

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 22:45 schreef OProg het volgende:

[..]

Modereren binnen de HK is altijd een kwestie van oordelen wat een moderator persoonlijk wel of niet vind kunnen :{
Ja, het gaat mij er alleen om dat ik weet waarom hij gesloten is :) En dat weet ik nu.

Ecodan warmtepomp

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 12 februari 2002 22:46 schreef JT het volgende:

[..]

Ja, het gaat mij er alleen om dat ik weet waarom hij gesloten is :) En dat weet ik nu.
Oke, dat van die opvoeding kwam waarschijnlijk botter over dan ik bedoelde :)

Wat ik bedoel: mensen gaan hier lekker tekeer met het immiteren ervan, maar ik weet zeker dat 99% van die mensen die dat doen dit niet in het bijzijn van een Turk of Marokkaan durven.

Met andere woorden: dit doe je thuis ook niet, omdat het grof is. Om je dan op een forum maar uit te leven, tsjah. Snappie? :)

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 22:45 schreef OProg het volgende:

[..]

Modereren binnen een forum als deHK is altijd een kwestie van oordelen wat een moderator persoonlijk wel of niet vindt kunnen :{
En daar ben je dus ook mod voor.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 22:48 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Oke, dat van die opvoeding kwam waarschijnlijk botter over dan ik bedoelde :)

Wat ik bedoel: mensen gaan hier lekker tekeer met het immiteren ervan, maar ik weet zeker dat 99% van die mensen die dat doen dit niet in het bijzijn van een Turk of Marokkaan durven.

Met andere woorden: dit doe je thuis ook niet, omdat het grof is. Om je dan op een forum maar uit te leven, tsjah. Snappie? :)
Ja, ik snap je, maar jij doet vast ook wel is dingen die je niet zou doen waar anderen bij zijn...En dan vind ik het nou niet echt 'aardig' om gelijk over opvoeding te beginnen. Als er nou een Nederlander word geimmiteerd door een turk ofzo, en het is leuke gein, dan kan ik daar echt wel om lachen, omdat ik weet dat het niet serieus word gemeend. Daarvoor is het ook een 'geintje'.

Ecodan warmtepomp

• JvS
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 12 februari 2002 22:46 schreef JT het volgende:

[..]

Prima, dan sluit ik deze nu IVM afgehandeld.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.