Ik heb nu al bijna een jaar een abo bij BEN. In de regio Den Bosch heb ik vaak vol bereik en in het buitenland heb ik ook niks te klagen, aangezien je van het netwerk van de buitenlandse providers gebruik maakt. Maar nu ging ik een weekendje er lekker tussenuit in ons eigen landje, en je raadt het al: ik had van de 14 plaatsen/steden waar ik ben geweest slechts in slechts 5 (!) plaatsen ontvangst
. Eenmaal thuisgekomen eventjes een aantal kaartjes opgezocht van de bereikbaarheid van BEN. op het kaartje staat dus dat ik in alle steden ontvangst had moeten hebben
nu heb ik gehoord dat die kaartjes m.b.v het bereik van de zendmasten 'berekend' worden.
Nu heb ik aan jullie de vraag of jullie mij kunnen vertellen (als je een bij BEN zit uiteraard) of je in jullie woonplaats + omgeving wel of geen ontvagst hebt, zodat we zelf de werkelijke dekking van BEN in kaart kunnen brengen. graag de ontvangst kwaliteit in een cijfer uitgedrukt van 1 t/m 4.
BEN loopt wel lekker te promoten met z'n landelijke dekking maar daar klopt naar mijn mening geen F#ck van!!!!!!!!!!!!!!!
. Eenmaal thuisgekomen eventjes een aantal kaartjes opgezocht van de bereikbaarheid van BEN. op het kaartje staat dus dat ik in alle steden ontvangst had moeten hebben
nu heb ik gehoord dat die kaartjes m.b.v het bereik van de zendmasten 'berekend' worden. Nu heb ik aan jullie de vraag of jullie mij kunnen vertellen (als je een bij BEN zit uiteraard) of je in jullie woonplaats + omgeving wel of geen ontvagst hebt, zodat we zelf de werkelijke dekking van BEN in kaart kunnen brengen. graag de ontvangst kwaliteit in een cijfer uitgedrukt van 1 t/m 4.
BEN loopt wel lekker te promoten met z'n landelijke dekking maar daar klopt naar mijn mening geen F#ck van!!!!!!!!!!!!!!!